Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Schone dames!

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 16 aug 2020 17:49

daniel1975 schreef: 16 aug 2020 17:48 Wat een vreselijke spacertoren op die BMC
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht! :lol:

hayes

hayes 16 aug 2020 20:52

Ernie C. schreef: 16 aug 2020 09:50
hayes schreef: 15 aug 2020 21:58 Afbeelding

mét plaatjes uiteraard...
Tamara RV of https://www.instagram.com/tt.amrv/
Zeker al die kleine plaatjes maken het helemaal verschrikkelijk. Het lijkt wel of die dame verslaafd is aan de smurfenkauwgom...
Empathie is een mooie deugd... Niet omdat jij het niet snapt of mooi vindt...
Iemand of iemands smaak verschrikkelijk noemen, zelfs op een forum waar deze mevrouw het nooit zal lezen... Not done wat mij betreft,
Ik vind het een verschrikkelijke uitspraak :|

Bij deze ook de laatste post over dit onderwerp wat mij betreft.

Gebruikersavatar
martinbo
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 25 feb 2007 21:10
Locatie: Puth

Gebruikersavatar martinbo 16 aug 2020 20:53

Ik zie geen afbeeldingen...ben nu toch benieuwd...

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 16 aug 2020 21:49

Raar dat tatoeages door sommigen gezien worden als een aandoening of een uiterlijk kenmerk waar je mee geboren bent. Volgens mij is het gewoon een keuze (al dan niet impulsief :mrgreen: ) en smaakgebonden.
Dat lelijk vinden en benoemen heeft niks met een gebrek aan empathie te maken. Ik vind de smaak van tv-programma's van mijn vrouw ook verschrikkelijk en zij de mijne maar we hebben daar nooit woorden over. Zo kan ik nog tig voorbeelden opnoemen. Ik mag hopen dat het meiske wat sterker in haar schoenen staat want als je dergelijke kritiek als beledigend beschouwd, ben je beter af zonder die plakplaatjes.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 16 aug 2020 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 16 aug 2020 22:08

lugosi schreef: 16 aug 2020 15:14

Ik weet niet wat een Vinex-wijk is maar ik leid uit de rest af dat je bedoelt dat bedachtzame mensen, grijze muizen zijn.
Ik ben het niet met je eens; ik denk dat er veel positieve waarden af te leiden zijn uit het Goede Leven en de Nicomachische ethiek van Aristoteles. (je weet wel over zelfverwerkelijking en poiesis vs praxis) zonder dat je daarom begint te zeiken als iemand z'n kop boven het maaiveld steekt of met een grijze VW gaan rijden.
Misschien beter je noorderburen bestuderen i.p.v. dan de grieken?
lugosi schreef: 16 aug 2020 15:14 Dat mensen die bedachtzaam zijn meer problemen zouden hebben in verkeerssituaties berust op een foute interpretatie van de vrije wil. De meeste van deze processen verlopen geautomatiseerd. Voor meel uitleg kan ik je de colleges van Herman Philipse aanraden.
Die geautomatiseerde processen verlopen dus impulsief. Dat bedoel ik met die verwerkingssnelheid. Goed functioneren is een combinatie bedachtzaamheid en impulsief handelen. Het kan best zijn dat er een relatie is tussen wat meer bedachtzaam zijn en de score op een IQ-test maar is dat er ook als je gaat kijken naar succes en welbevinden?
lugosi schreef: 16 aug 2020 15:14 Waarom zou je een partner niet alleen op rationele gronden kunnen uitkiezen? Het "romantische" huwelijk is binnen onze cultuur ook niet eens zo oud en wereldwijd worden huwelijkspartners door ouders en families gekozen op basis van rationele criteria. Bespeur ik hier superioriteitsdenken? Als ik lees dat in Vlaanderen meer dan de helft van de huwelijken niet blijft duren dan kan je je toch vragen stellen bij de criteria waarop een "hollywoodiaans" huwelijk aangegaan wordt.
Die uitgehuwelijkte dames worden vervolgens wel heel impulsief afgeranseld als ze niet luisteren en/of van hun man af willen. Zonder te willen beweren dan onze cultuur superieur is, vind ik het persoonlijk wel prettig om een relatie aan te gaan op basis van de vlinders in mijn buik (onderbuikgevoel? :mrgreen:) en er weer vanaf wil en kan als ik emotionele noch rationele gronden kan bedenken om er mee door te gaan.

Kan iemand even een plaatje van een dame tussendoor posten want ik weet niet waar jullie die dingen allemaal vandaan toveren?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3085
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 16 aug 2020 22:16

Afbeelding

ZvanScapin
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jul 2015 09:01

ZvanScapin 16 aug 2020 22:25

Kan iemand even een plaatje van een dame tussendoor posten want ik weet niet waar jullie die dingen allemaal vandaan toveren?
[/quote]

hier bijvoorbeeld
https://www.barnorama.com/30-hot-girls-on-bicycles/

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 17 aug 2020 07:54

Die barnorama site is het aangluren niet waard. Schaars geklede jonge dames in een bevallige pose met een excuus fiets op de achtergrond.

Deze was de enige mooie foto die ik daar zag:
Afbeelding
Live fast; die young. mijn blog

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 17 aug 2020 08:30

Inderdaad verschrikkelijk. Deze bijvoorbeeld:

Afbeelding

Of deze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doei

Afbeelding

Vangalo74
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 09 dec 2015 20:23

Vangalo74 17 aug 2020 17:05

1 dame met een zeer schone groep :like:

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 17 aug 2020 17:18

Wonderschone groepen. Er is meer dan Shimano, Sram en Campagnolo

hayes

hayes 17 aug 2020 18:22

Een laatste dan. Met een dikke zoen voor Ernie C. ;) En speciaal voor jou heeft ze haar neusring ingestoken :mrgreen:

Afbeelding

Soit als je mensen hun smaak als 'verschrikkelijk' bestempelen normaal vind en het zelfs zo benoemt als het over je vrouw gaat, dan is het einde discussie. Ik en mijn vrouw hebben heel andere smaak qua muziek, televisie, boeken, films,... maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om haar smaak als 'verschrikkelijk' te bestempelen.

Misschien daarom dat wij Vlamingen onze Noorderburen als 'arrogant, luid en weinig subtiel bestempelen... ;)

Plaats reactie