Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mathieu van der Poel

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 11 aug 2020 11:22

Gastheerg schreef: 11 aug 2020 10:08 En die discussies Remco/Wout versus Mathieu getuigen op de een of andere manier toch van een bepaald minderwaardigheid gevoel. Alsof het als wielersupporter je eigen verdienste is geweest dat je in een bepaald land bent geboren :mrgreen:
Ze zijn alledrie geboren in hetzelfde land hoor, en ze wonen er ook (voorlopig toch nog) :)

Verder volledig mee eens. Geniet van allemaal met volle teugen, en MVDP blijft een fenomeen, die zet de puntjes wel terug op de i.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8347
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 11 aug 2020 11:32

Dan doe ik er ook nog maar een schepje bovenop. Het is toch waar wat Timo schreef? Vorig jaar was er geen betere renner, onverslaanbaar. De hele wielrenwereld was lyrisch, tot aan oud-wielrenners toe. Nu even wat minder, wat is minder, en de "kenners" weten al te vertellen wat er allemaal niet deugt.
Dan maakt iemand daar een opmerking over en dan ben je direct een azijnzeiker.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 aug 2020 12:30

timo2.0 schreef: 11 aug 2020 09:55 LOL, jullie zijn onverbeterlijk. Vorig jaar won VDP, tot aan het WK, alles wat los en vast zat en nu heeft hij, met dezelfde ploeg en begeleiding, op een week tijd twee koersen gereden waarin het niet helemaal liep zoals gewenst en hup, de ploeg deugt niet, de begeleiding deugt niet, kan beter naar een andere ploeg en kan zich niet meten aan Evenepoel,

Mischien eens teruglezen hoe dit zelfde forum hem bejubelde toen hij vorig voorjaar de GP Denain, Dwars door Vlaanderen, Brabantse Pijl en de Amstel Gold Race won ;)

Kostelijk
:winkthumb:
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 aug 2020 12:34

Drie pagina's lang weet een scala aan beste stuurlui te vertellen dat VDP alles verkeerd doet wat je maar verkeerd kan doen: verkeerde ploeg, verkeerde begeleiding, verkeerde keuzes, tot dat we als Nederlanders toch "mogen verwachten" dat hij op dit moment net zo goed is als Evenepoel en Van Aert. En dan ben ik de azijnzeiker? Jullie zijn te voorspelbaar.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16217
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 11 aug 2020 12:47

timo2.0 schreef: 11 aug 2020 09:55 LOL, jullie zijn onverbeterlijk. Vorig jaar won VDP, tot aan het WK, alles wat los en vast zat en nu heeft hij, met dezelfde ploeg en begeleiding, op een week tijd twee koersen gereden waarin het niet helemaal liep zoals gewenst en hup, de ploeg deugt niet, de begeleiding deugt niet, kan beter naar een andere ploeg en kan zich niet meten aan Evenepoel,

Mischien eens teruglezen hoe dit zelfde forum hem bejubelde toen hij vorig voorjaar de GP Denain, Dwars door Vlaanderen, Brabantse Pijl en de Amstel Gold Race won ;)

Kostelijk

Ik zeg niet dat het niet deugd maar ik denk wel dat het niet optimaal is voor zijn prestaties op de weg. Dat komt mede door dit rare seizoen.

Mijn opmerking over Mathieu vs Remco moet je niet al te serieus nemen alhoewel dat de grap net wat meer geslaagd maakt ;) .
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8942
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 11 aug 2020 13:01

timo2.0 schreef: 11 aug 2020 12:34 Drie pagina's lang weet een scala aan beste stuurlui te vertellen dat VDP alles verkeerd doet wat je maar verkeerd kan doen: verkeerde ploeg, verkeerde begeleiding, verkeerde keuzes, tot dat we als Nederlanders toch "mogen verwachten" dat hij op dit moment net zo goed is als Evenepoel en Van Aert. En dan ben ik de azijnzeiker? Jullie zijn te voorspelbaar.
ik wist niet dat ypuh in koninklijk meervoud aangesproken diende te worden.

Hou nou toch eens op met dat "jullie" man, het leidt nogal af van de boodschap en komt nogal Calimero-achtig over (je weet wel, dat irritante vogeltje)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 aug 2020 13:12

Adrie over zijn zoon Mathieu:

“Het seizoen, verkeerde tactische keuzes en domme pech. Maar hij is gewoon in orde”

https://sporza.be/artikels/vader-van-de ... 055018561/
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 11 aug 2020 13:58

Tuurlijk is hij in orde, anders eindig je niet 2 keer in de Top15. Er is alleen een verwachtingspatroon dat nu niet ingevuld wordt (wat de reden dan ook is)

Vraag blijft wel of dat verwachtingspatroon dan ook realistisch is.
Afbeelding

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 11 aug 2020 17:52

Veel heeft te maken met zijn communicatie; als de twee topfavorieten in de beslissende fase ervan door gaan en je gaat niet mee, dan is dat omdat je niet kan. Je hoeft daar geen uitleg over de sprint over te gaan verzinnen.

In mijn ogen zit hij zeer dicht bij zijn ideale vormpeil en zal hij binnenkort dat extraatje bereiken en wedstrijden winnen. Zeker in de RVV zal hij moeilijk te kloppen zijn.

specializedmerida
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:49

specializedmerida 11 aug 2020 20:09

53x11 schreef: 11 aug 2020 13:01
timo2.0 schreef: 11 aug 2020 12:34 Drie pagina's lang weet een scala aan beste stuurlui te vertellen dat VDP alles verkeerd doet wat je maar verkeerd kan doen: verkeerde ploeg, verkeerde begeleiding, verkeerde keuzes, tot dat we als Nederlanders toch "mogen verwachten" dat hij op dit moment net zo goed is als Evenepoel en Van Aert. En dan ben ik de azijnzeiker? Jullie zijn te voorspelbaar.
ik wist niet dat ypuh in koninklijk meervoud aangesproken diende te worden.

Hou nou toch eens op met dat "jullie" man, het leidt nogal af van de boodschap en komt nogal Calimero-achtig over (je weet wel, dat irritante vogeltje)
Dat Timo bij jou als een rode lap werkt, prima ! Algemeen beschouwd heeft Timo gelijk in zijn laatste posts in dit draadje.
In mijn ogen gedraag jij je nu als klein kleutertje, wellicht teveel met je mini me gefietst.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 11 aug 2020 20:24

We zijn er bijna. Nu nog even de Godwin beweging maken en er is iemand af

specializedmerida
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:49

specializedmerida 11 aug 2020 21:51

Nee_Nee schreef: 11 aug 2020 20:24 We zijn er bijna. Nu nog even de Godwin beweging maken en er is iemand af
Weinig met Godwin te maken, verkeerde periode. Doelde meer op de afkeer op het moment in Spanje jegens de rode lappenzwaaiers.
Fijne avond verder, welterusten !
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

Plaats reactie