Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaringen TD Sportswear

Gebruikersavatar
dutcharjo
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2008 00:03

Gebruikersavatar dutcharjo 20 jul 2020 11:46

Via via (facebook advertising en facebook connectie) kwam ik in aanraking met TD Sportswear. Custom (team)kleding ook in lage aantallen te bestellen (vanaf 1 stuks).
Ik zit nu te kijken of dit de moeite waard is om voor mijzelf te bestellen. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bedrijf?

Ik zat te kijken naar hun Pro800 serie. Dan ben je 55 en 65 euro ex btw kwijt voor een broek + shirt. En als je je eigen ontwerp wilt betaal je nog 25 euro ontwerpkosten en 15 euro leverkosten. Dan zit je ook zo aan bedragen die je voor gewone merken betaalt.

Dus vraag me af of ik dan niet beter gewoon Castelli aan kan schaffen bijvoorbeeld.
Giant Contend SL1 Disc 2017 | Ride Life. Ride Giant.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 20 jul 2020 13:28

Ken de eigenaar wel een klein beetje (zitten in het zelfde werkveld) en dat is in ieder geval een betrouwbare vent/liefhebber, maar heb geen ervaring met zijn kleding. Volgend jaar mogen we voor onze club ook weer nieuwe teamkleding uitzoeken en ik ga zeker wat samples opvragen bij hem.

Verder is fietskleding geen rocket science, eerder een kwestie van de juiste toeleverancier(s) vinden. Er zijn de laatste 5-10 jaar veel nieuwe spelers bijgekomen op de kledingmarkt en heel veel van die kleine merken (Lawi, Eroe, Torm etc.) leveren naar mijn beleving uitstekende kleding tegen een veel betere prijs kwaliteit dan de Rapha's en Assos'en van deze wereld. Realiteit is wel dat ik nog steeds met de bekende A-merken rijdt omdat ze vaak kwalitatief nog net die laatste 5% beter zijn en bij gewone winkels verkrijgbaar, maar dat is ook gemakzucht. Als we goede en mooie clubkleding hadden dan zou ik dat gewoon dragen.

Nutteloos feitje; de kleding van Fiets.nl komt ook van deze partij.

Gebruikersavatar
dutcharjo
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2008 00:03

Gebruikersavatar dutcharjo 20 jul 2020 14:55

oh ja, dat is waar...
Giant Contend SL1 Disc 2017 | Ride Life. Ride Giant.

Plaats reactie