Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Parijs - Roubaix 2011 topic

guidojp
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 mei 2010 17:23

guidojp 10 apr 2011 20:34

twofourtwo schreef:iemand een idee waarom boom met een veldrit fiets reed?


Tweet van Lars:

Ben vandaag gestart op me wegfiets met harde banden. Na 80km me crossfiets gepakt met 30mm banden! Heerlijk om op de keien te rijden!!!
Specialized Roubaix
Gios Compact

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 10 apr 2011 20:34

Cancelara heeft in de E3 een half peloton belachelijk gemaakt. Ik begrijp wel dat men dan in de volgende koersen gaat zeggen "doe het maar cancelara". Zeker als er ploegmaats voorin zitten....

Desalniettemin heeft Hushovd vandaag een gouden kans laten liggen/ zien weg vliegen.....volgens mij zat die met superbenen vandaag. Was ook de enige die in cancelara's wiel kon blijven bij de vele pogingen om nog iets te forceren....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 10 apr 2011 20:35

guidojp schreef:
twofourtwo schreef:iemand een idee waarom boom met een veldrit fiets reed?


Tweet van Lars:

Ben vandaag gestart op me wegfiets met harde banden. Na 80km me crossfiets gepakt met 30mm banden! Heerlijk om op de keien te rijden!!!


Slimme gozer, onze lars! Jammer van die lekke band op een cruciaal moment....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 10 apr 2011 20:48

JuulH schreef:
Frank86 schreef:Leuke vriendin heeft hij trouwens! :)


+1


+2

Wat een romanticus die van Summeren, een klassieker winnen en daarna meteen zijn Jasmin ten huwelijk vragen. Met zo'n winnaar kan je toch geen 'nee' zeggen?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 10 apr 2011 20:48

paulusR3 schreef:
guidojp schreef:
twofourtwo schreef:iemand een idee waarom boom met een veldrit fiets reed?


Tweet van Lars:

Ben vandaag gestart op me wegfiets met harde banden. Na 80km me crossfiets gepakt met 30mm banden! Heerlijk om op de keien te rijden!!!


Slimme gozer, onze lars! Jammer van die lekke band op een cruciaal moment....


Tweet van Lars:

Dit is de mooiste koers die er bestaat!!! Parijs-Roubaix!! Erg tevreden over me koers. Balen van me lekke band kort na het bos.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

twofourtwo
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 18 mar 2010 14:02

twofourtwo 10 apr 2011 20:49

paulusR3 schreef:
guidojp schreef:
twofourtwo schreef:iemand een idee waarom boom met een veldrit fiets reed?


Tweet van Lars:

Ben vandaag gestart op me wegfiets met harde banden. Na 80km me crossfiets gepakt met 30mm banden! Heerlijk om op de keien te rijden!!!


Slimme gozer, onze lars! Jammer van die lekke band op een cruciaal moment....


Ah thanks!!
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 10 apr 2011 21:09

paulusR3 schreef:Cancelara heeft in de E3 een half peloton belachelijk gemaakt. Ik begrijp wel dat men dan in de volgende koersen gaat zeggen "doe het maar cancelara". Zeker als er ploegmaats voorin zitten....

Desalniettemin heeft Hushovd vandaag een gouden kans laten liggen/ zien weg vliegen.....volgens mij zat die met superbenen vandaag. Was ook de enige die in cancelara's wiel kon blijven bij de vele pogingen om nog iets te forceren....

Maar op het eind kon hij Cancellara niet volgen om nog tweede te worden.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 10 apr 2011 21:13

Daar heb je gelijk in, maar daar kon niemand meer volgen en spreekt dus de klasse van een cancelara.....

Trouwens ook nog knap dat Tjallingi (en Bak) dat wiel van cance nog net konden houden. Daar wint tjallingi z'n derde plaats mee :)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 10 apr 2011 21:28

Hushovd kon inderdaad op het laatst nog niet eens meer fatsoenlijk achter cancelara aan.
Slappe hap dat stukje leuk voor de ploeg, maar als hij dan echt van die super benen had gehad, had hij gewoon niet moeten zeiken en rijden.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

refie
Forum-lid
Berichten: 572
Lid geworden op: 23 jan 2006 09:52

refie 10 apr 2011 21:46

heeft geen mtb greepjes, en op het standaard giant wegframe passen geen 30mm tubes
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

roodhoofd
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 07 feb 2009 02:25

roodhoofd 10 apr 2011 21:50

SuperGrover1 schreef:
paulusR3 schreef:
guidojp schreef:

Tweet van Lars:

Ben vandaag gestart op me wegfiets met harde banden. Na 80km me crossfiets gepakt met 30mm banden! Heerlijk om op de keien te rijden!!!


Slimme gozer, onze lars! Jammer van die lekke band op een cruciaal moment....


Tweet van Lars:

Dit is de mooiste koers die er bestaat!!! Parijs-Roubaix!! Erg tevreden over me koers. Balen van me lekke band kort na het bos.


Sodeju, laten ze daar bij de Raboploeg eens een cursusje nederlands tegenaangooien. Komt niet echt lekker over dit puberale gebrabbel.

galileo
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jan 2006 22:32

galileo 10 apr 2011 22:05

Wij, Belgen moeten dit voorjaar maar heel goed onthouden.
Drie pro-tour koersen gewonnen: Gent-Wevelgem, RVV en Parijs Roubaix;
Dat gaat nog jaren duren eer we dat nog eens meemaken.

Plaats reactie