Ffwd Tyro Campagnolo body
-
Janwillembike
- Forum-lid
Ik had mijn oog laten vallen op een Ffwd Tyro wielset, alleen zijn deze er niet met Campa body. Ffwd gemaild en die geven alleen aan wat er op de site staat.
Nu werken ze met een ratchet systeem en met andere wielen gebruiken ze DT naven. Het zou mij niet verbazen, dat er een DT Campa body op past. Heeft er iemand inside information?
Nu werken ze met een ratchet systeem en met andere wielen gebruiken ze DT naven. Het zou mij niet verbazen, dat er een DT Campa body op past. Heeft er iemand inside information?
-
Janwillembike
- Forum-lid
Zie net dat er een "wielen" rubriek is. Misschien kan het bericht daar in gezet worden
Als het 11s maakt dat toch niet uit. Lekker een 11s Shimano 105 op het wiel en gaan. Ook nog lekker goedkoop.
-
Janwillembike
- Forum-lid
Kan je toevallig iets van een artikelnummer op de body ontdekken? Het zou mij ook niet verbazen als het past, ik heb alleen geen body om het uit te proberen. Ik zoek het liever uit of het kan, ipv alles online bestellen, checken en terugsturen als het niet past. Hou ik niet van
-
Janwillembike
- Forum-lid
Nog niet mee gereden, nieuwe fiets komt volgende week, daar komen ze in. Eerste indruk is dat het een niet heel licht setje is. Komt ook door eenvoudige ronde spaken. Naaf lijkt probleemloos door Ratchet techniek. Velglint en tubeless ventielen en wieltas worden meegeleverd.. Hopmans op dit moment het goedkoopst !
Kan er verder niets op ontdekken !Janwillembike schreef: ↑09 mei 2020 21:36Kan je toevallig iets van een artikelnummer op de body ontdekken? Het zou mij ook niet verbazen als het past, ik heb alleen geen body om het uit te proberen. Ik zoek het liever uit of het kan, ipv alles online bestellen, checken en terugsturen als het niet past. Hou ik niet van
-
Janwillembike
- Forum-lid
Bedankt dat je het na wilde kijkendream schreef: ↑09 mei 2020 21:55Kan er verder niets op ontdekken !Janwillembike schreef: ↑09 mei 2020 21:36Kan je toevallig iets van een artikelnummer op de body ontdekken? Het zou mij ook niet verbazen als het past, ik heb alleen geen body om het uit te proberen. Ik zoek het liever uit of het kan, ipv alles online bestellen, checken en terugsturen als het niet past. Hou ik niet van
Bedankt voor de info! Zie ondertussen dat ze bij Hopmans uitverkocht zijn maar bij vanbon staan ze ook aan die prijs..dream schreef: ↑09 mei 2020 21:54Nog niet mee gereden, nieuwe fiets komt volgende week, daar komen ze in. Eerste indruk is dat het een niet heel licht setje is. Komt ook door eenvoudige ronde spaken. Naaf lijkt probleemloos door Ratchet techniek. Velglint en tubeless ventielen en wieltas worden meegeleverd.. Hopmans op dit moment het goedkoopst !