Trainen en corona.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik denk dat je op het donkere gedeelte moet fietsen, Jans....
En een gewone fiets past prima door het "sluisje" heen. Maar niet met deze bepakking.
En een gewone fiets past prima door het "sluisje" heen. Maar niet met deze bepakking.
-
dwangarbeider
- Forum-lid
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik denk ook dat het een scootersluis is. Dus zo 'incompetent' is de bedenker niet. En dat ultra-ivo er met zijn 'vakantiefiets' niet door kan.... tsja. met een camper kun je ook niet overal komen waar een personenauto wel kan komen...
-
Deleted_User
- Forum-lid
Tsja..... zonder de exacte locatie te kennen, schat ik in dat rechts van de brommersluis een hek is wat open kan zodat iemand ooit nieuwe vaten op het stoepje kan zetten met een vrachtauto. Dus je moet even van de rijbaan af om met je fietsje door de sluis te kunnen. Toch niet veel anders dan dit:

Maar ga gerust ook rechts op het lichtgekleurde 'fietspad' rijden, maar let op de afstapjes en het terras....

Maar ga gerust ook rechts op het lichtgekleurde 'fietspad' rijden, maar let op de afstapjes en het terras....
-
Deleted_User
- Forum-lid
-
dwangarbeider
- Forum-lid
Pfff, dat rechtse hekje. Je zou er zomaar je onderbenen mee kunnen kraken.
Op de foto die ik postte was het inderdaad een soort van fietssluis. Daarbij heeft de bedenker geen enkel idee hoe op een lange afstandsfietspad (bedoeld voor mensen die minimaal een week fietsen) de bagage vervoerd wordt. En dat in Frankrijk waar de lowrider al heel vroeg populair was.