Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Carrefour de l'Arbre wordt versterkte burcht

smurfie
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 jan 2010 22:44

smurfie 22 feb 2010 23:52

Heeft niet echt iets met Belgen te maken en ook niet met veldrijden. Staat tijdens de Tour de France alpe d'huez niet vol zatte nederlanders ? En tijdens de Giro zie ik al jaren geschifte taferelen van meelopende dolgeslagen tiffosi. Komt in ieder land en iedere sport voor, overal zijn er "spelbedervers" en mensen die hun grenzen niet kennen.

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 23 feb 2010 08:01

Daniel1975 schreef:Het klopt wel, het BEGINT door te slaan naar het wielrennen. Bij het veldrijden is het schering en inslag. Hopelijk gaat dit niet door naar de weg.


Het klopt NIET, het is altijd een probleem geweest op het Carrefour en is nu niet ineens begonnen de laatste jaren maar het is enkel daar en nergens anders.

Op alle andere vlaamse voorjaarsklassiekers die ik praktisch allemaal ga gaan bekijken met de fiets ter plaatse is er geen sprake van. Zelfs op de patersberg of Kwaremont tijdens de ronde zijn er geen problemen en ik kan je verzekeren dat er daar nochtans een bende volk samen staat.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 23 feb 2010 22:07

smurfie schreef: Staat tijdens de Tour de France alpe d'huez niet vol zatte nederlanders ?


Ho! Maar bij bocht 7 waar de meerderheid staan zijn ze wel zo netjes om een lint te spannen en je daar niet overheen mag om de heren coureurs de ruimte te geven om te kunnen koersen, dat zie je de belgen op Carrefour de L'arbe niet doen! Laat staan dat als de organisatie de hekken zelf niet op het Bos van Wallarce dat daar dan exact dezelfde taferelen zouden gebeuren!

(mocht ik naar p-r gaan, dan zou ik eerder in Het Bos gaan staan dan op Carrefour!
Afbeelding

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 23 feb 2010 22:34

Waar ligt het bos van Wallarce? Moet zeker een nieuwe strook zijn.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 23 feb 2010 23:00

Ijzeren Briek schreef:Waar ligt het bos van Wallarce? Moet zeker een nieuwe strook zijn.


wallers dan ;) Namen zijn niet mijn sterkste kant ;)
Afbeelding

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 24 feb 2010 07:22

Grapje hoor!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

colnagoracer8
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2009 21:37

colnagoracer8 31 mar 2010 17:34

jammer dat het moet, alleen wel terecht na vorig jaar.

Dan hoeft Pozzato in ieder geval niet meer bang te zijn voor overstekende madammekes;)

marcodej
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 02 jul 2008 15:26

marcodej 31 mar 2010 20:59

Terecht, wat er vorig jaar gebeurde was absurd en ging over de grens. Ik heb niets tegen enthousiaste supporters (als ik langs de kant sta moedig ik de renners ook graag aan), maar soms gaat het wel erg ver.

Hetzelfde geldt voor die meelopers in bergetappes, heel irritant en ze doen het alleen maar om zelf in beeld te komen. Sommige zie je niet eens naar de race kijken, maar hebben alleen oog voor de televisiecamera. Heb weleens vier/vijf man om de leidende coureur heen zien lopen, daarbij vergetend dat er nog meer coureurs reden. Die er dan ook niet langs konden...

In de Vuelta liepen er tijdens de beklimming van de Angliru politieagenten met gummiknuppels mee en sloegen de supporters gewoon aan de kant. :)
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie