Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Berichten verwijderen zonder enige communicatie

Gravelist
Forum-lid
Berichten: 1632
Lid geworden op: 25 apr 2004 13:03

Gravelist 01 feb 2020 11:39

In het bewuste “verzettentabel” topic werd er op een gegeven moment “vies” gereageerd over en weer.

Dat een mod dat zonder terugkoppeling verwijderd vind ik prima, en staat los van enig censuur. Het is hier geen over en weer pis forum.

En betreffende hoofdrolspelers weten ook wel wat de reden van verwijdering is.
Daar hoeft mijnsinziens niet nog een persoonlijke reactie voor gegeven worden.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 01 feb 2020 15:38

t2300 schreef: 01 feb 2020 11:39 ......... Het is hier geen over en weer pis forum.

En betreffende hoofdrolspelers weten ook wel wat de reden van verwijdering is.
Daar hoeft mijnsinziens niet nog een persoonlijke reactie voor gegeven worden.
Helemaal juist.


We leven nu eenmaal in een tijd dat iedereen voor alles een ganse uitleg denkt te moeten krijgen. Vroeger kreeg je gewoon een oorveeg, en dan wist je dat je deze wel "verdiend" had, meer woorden werden daar niet aan vuil gemaakt.
I know myself like no one else
Nothing to defend

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 01 feb 2020 21:51

Ik zou nog maar even blijven, wij (ik) hou van mensen met een uitgesproken mening, er zijn hiervan al teveel van hen uit dit forum verdwenen. En ja, ik mis hen.

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1260
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 02 feb 2020 21:25

Ik hoop dat je besluit te blijven. Je hebt wat mij betreft goede bijdragen en voegt wat toe aan de gezamenlijke hobby die we hier hebben.

Verder hoop ik dat iedereen hier blijft bedenken dat we hier komen lezen en posten omdat we inderdaad een gemeenschappelijke hobby hebben. Het is nergens voor nodig om hard uit de hoek te komen naar iemand die wat te snel iets schrijft of iets verkeerd begrijpt. Ga uit van goede bedoelingen. Het lijkt de tijdgeest wel te zijn om op anderen in te hakken.

Dat moderators ingrijpen bij reacties die off-topic zijn of die (te veel) op de man zijn kan ik nog wel billijken. Ze zorgen dat het inhoudelijk een beetje bij elkaar blijft. Het ergste wat er gebeurt als ze posts verwijderen is dat er een tekstje van je wordt weggehaald. No big deal toch?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 02 feb 2020 21:30

Swedish Chef schreef: 02 feb 2020 21:25 ............Het ergste wat er gebeurt als ze posts verwijderen is dat er een tekstje van je wordt weggehaald. No big deal toch?
:winkthumb:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 02 feb 2020 22:54

Waar men zich allemaal druk om maakt.... ik kijk toch echt wel een aantal jaren mee op dit forum maar ik zal er wel over heen lezen. De ervaren ellende waarbij tere zieltjes worden gekraakt, die zie ik dus niet. En ach een postje wat links en rechts een keer weg word gehaald.. boeie niet gelijk je zo op je pik getrapt voelen en er een hele discussie voor aanslingeren.. helemaal kansloos is dreigen met opstappen.. alsof je dan je gelijk moet onderstrepen.. phffff staat je het niet meer aan? Gewoon het forum niet meer openen..is ook niet verplicht hé! maar ga niet lopen dramaqueenen.. met onderschriften als.. verdwijnend forumlid.. de mods doen dit ook maar vrijwillig.
Laatst gewijzigd door RVV op 03 feb 2020 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie