Welke maat adviseren jullie voor een propel advanced pro 1 disc.
Ik ben 1m83 en bbl 91.5
Zit zo op randje van ML en L
Giant
Heb je al een fiets? Vergelijk dan de geometrie van die fiets met die van de Propel, vooral de stack en reach zijn interessant.
Ik ben ongeveer even lang als jij en zit dus ook op het randje. Ik rij met een TCR L, als ik een ML had genomen, zou ik 2 centimeter aan spacers extra moeten plaatsen (nu rij ik met 1,0 of 0,5 cm). De stack en reach van de Propel zijn praktisch hetzelfde. Volgens mij kan mijn zadelpen trouwens ook niet heel veel hoger.
Ik ben ongeveer even lang als jij en zit dus ook op het randje. Ik rij met een TCR L, als ik een ML had genomen, zou ik 2 centimeter aan spacers extra moeten plaatsen (nu rij ik met 1,0 of 0,5 cm). De stack en reach van de Propel zijn praktisch hetzelfde. Volgens mij kan mijn zadelpen trouwens ook niet heel veel hoger.
-
- Forum-lid
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 05 aug 2010 00:59
- Locatie: Gilze
Weet er iemand of je voor de Praxis crankstellen op de Revolt gewone SRAM GXP trapaslagers kunt persen of moet daar iets anders in?
Zie door de trapasstandaarden het bos niet meer..... (wat was er mis met BSA....)
Zie door de trapasstandaarden het bos niet meer..... (wat was er mis met BSA....)
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Ik zou voor de ml gaan ivm met de reach. Je hebt denk ik een kort bovenlichaam, dan zal je op een maat L met een heel kort stuurpennetje moeten gaan rijden. Liever 2 cm spacers dan een 9 cm stuurpen.
Ik heb een L en ben iets groter en ik heb een vergelijkbare been lengte.
Kan me helemaal vinden in de reactie.
Mij gekozen design is goedkoper als je kiest voor wrap. Je kiest dan ook voor minder strak als paintjob.
Ik rij 8000km p.j. met 2 handjes op het stuur als tuintjes kijkend door de polder en heb lol erin dat in mijn instap Giant geupgrade heb voor weinig geld.
Wrap kost me 400 euro. Voorpret van design maken was het waard. En rij komende 2 jaar lekker op unieke giant
Resume. Wil je superstrak : kies voor paintjob.
Wil je voor weinig iets leuks is een wrap een goed alternatief.
Mij gekozen design is goedkoper als je kiest voor wrap. Je kiest dan ook voor minder strak als paintjob.
Ik rij 8000km p.j. met 2 handjes op het stuur als tuintjes kijkend door de polder en heb lol erin dat in mijn instap Giant geupgrade heb voor weinig geld.
Wrap kost me 400 euro. Voorpret van design maken was het waard. En rij komende 2 jaar lekker op unieke giant
Resume. Wil je superstrak : kies voor paintjob.
Wil je voor weinig iets leuks is een wrap een goed alternatief.