Canyon
Movistar team 2020 -> https://www.instagram.com/p/B60lGCQjCTE ... hare_sheet
Snap niet dat ze niet wachte tot de nieuwe aerod er is...remkolvb schreef: ↑05 jan 2020 18:12 Movistar team 2020 -> https://www.instagram.com/p/B60lGCQjCTE ... hare_sheet
Ah thanks. Hoop ook dat maandag alles weer werkt, hoe groot moet een bug zijn dat alles een week offline is bij zo’n groot merk? 🧐Timroels schreef: ↑05 jan 2020 17:54 Ze hebben technische problemen bij canyon benelux. Ik heb ze 2 januari direct wanneer de chat online ging gespronen en ze wisten mij te zeggen.
“ we kampen momenteel met informaticaproblemen waar door we genoodzaakt zijn de bestelsystemen aftesluiten. Daarom heb je nog geen bestelbevestiging of overSchrijving gehad.”
“De bestellingen komen wel binnen maar kunnen niet verwerkt worden. Zodra er meer info is wanneer de bestellingen verwerkt kunnen worden zal dit op de site vermeld worden.”
Dus ik hoop dat maandag alles terug inorden is.
Ik heb een canyon ultimate cf sl8.0disc besteld deze staan in voorraad en had gehoopt hem zo snel mogelijk te hebben... maar wat ik hier allemaal lees van bestellingen verschuiven etc hoop ik het toch voor eind maart te hebben...
Sowieso hadden ze even handmatig orders kunnen bevestigen lijkt me, zullen er vast geen duizenden zijn in de Benelux.
Maargoed, hopelijk dus morgen goed nieuws!
Lijkt nog niet verholpen, zelfs het telefoonnummer van Koblenz is onbereikbaar. Drama.
Bij welk bedrijf is nou de telefoonlijn zo lang door dezelfde bug offline als hun e-mail, chat en ordersysteem maar er kan wel een order worden geplaatst en betaald? Raar verhaal.
Bij welk bedrijf is nou de telefoonlijn zo lang door dezelfde bug offline als hun e-mail, chat en ordersysteem maar er kan wel een order worden geplaatst en betaald? Raar verhaal.
Canyon is slachtoffer geweest van een grote cyber aanval waardoor de communicatiesystemen plat zijn gelegd. In de komende dagen wordt hard gewerkt om klanten te informeren over orders en zullen hopelijk de andere communicatie middelen ook weer snel online zijn.
https://www.canyon.com/nl-nl/info/cyber ... -info.html
https://www.canyon.com/nl-nl/info/cyber ... -info.html
Laatst gewijzigd door lancev7 op 06 jan 2020 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb vrijdag 3 januari mijn Endurace CF 7.0 opgehaald in Koblenz dus ze waren gewoon open. Maar fabriek en showroom zijn 2 verschillende locaties. Bestellingen zullen wel via de fabriek lopen.Bbob56 schreef: ↑04 jan 2020 18:11Op de site staat dat ze via chat en telefoon niet bereikbaar zijn tot en met 1 januari.
Gisteren, 3 januari 2020, was iedereen blijkbaar nog op vakantie....
Ik heb het er toch maar op 'gewaagd' en mijn Endurace besteld. Nu de bevestiging nog
Als het maar geen Motozoom- verhaal wordt ! (voor de motor-rijders onder de fietsers)
Kreeg wel een handgeschreven factuur mee omdat de systemen eruit lagen.
Om wat overige vragen te beantwoorden:
Afhalen op zaterdag is ook mogelijk. Je krijgt een mailtje als je fiets klaar is. Je kunt dan in een online agenda zelf je afspraak (van 3 kwartier) inplannen.
Er zijn 4 "Mein Canyon" stands waar mensen tegelijkertijd fietsen af kunnen halen. De optie Duits of Engels heb ik niet voorbij zien komen. Heb zelf alles in het Duits gedaan.
Ik moest een weekje wachten met ophalen vanwege de volle agenda bij Canyon rond de kerst.
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 24 jul 2017 19:15
Hoe heb je dit geregeld met bestellen dan? zie namelijk nergens de optie voor ophalen.
In de laatste stap van het order proces kan je dit aanvinken. De verzendkosten komen dan ook te vervallen.
Let wel: de datum van aflevering kan zo'n 2wk later zijn dan de beschikbaarheid omdat tijd gereserveerd wordt voor de persoonlijke aflevering en er slechts beperkte tijd per dag is.
Let wel: de datum van aflevering kan zo'n 2wk later zijn dan de beschikbaarheid omdat tijd gereserveerd wordt voor de persoonlijke aflevering en er slechts beperkte tijd per dag is.
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 24 jul 2017 19:15
Oke bedankt, en zie je die beschikbaarheid van afhalen ook direct? of heb je hem dan al besteld?
Mocht ik hem namelijk a.s. zaterdag kunnen halen wil ik dat graag doen, gaat dat niet dan liever verzenden
Mocht ik hem namelijk a.s. zaterdag kunnen halen wil ik dat graag doen, gaat dat niet dan liever verzenden
Pas als de diets beschikbaar is ontvang je een kalender om een afspraak te plannen. Het is helaas niet mogelijk om na het plaatsen van de bestelling nog te wijzigen.
Verzending is altijd het snelste. Gezien bovenstaande kan ik me voorstellen dat het alle hens aan dek is en afhalen organisatorisch nog wat langer de tijd vraagt.
Verzending is altijd het snelste. Gezien bovenstaande kan ik me voorstellen dat het alle hens aan dek is en afhalen organisatorisch nog wat langer de tijd vraagt.