Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Topic gesloten door...

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 12 aug 2019 19:53

Karl66 schreef: 12 aug 2019 18:04 Dat geldt bijvoorbeeld ook bij het Pucktopic, je kan het niet jarenlang acceptabel vinden en het dan opeens sluiten met als verklaring dat er alleen maar instagramfoto's staan. Dat is typisch een gevalletje van eerst een actie uitvoeren en daarna nog een reden erbij verzinnen.
Volgens mij heb je even de clue gemist en haal je het één en ander door elkaar. Mackers heeft het topic gesloten omdat een aantal mensen elkaar weer in de haren vloog en laten we het er op houden dat het niet bepaald de eerste keer was. Dat ik een persoonlijke mening over een topic dat volgens sommige enkel met reposts van Insta gevuld mag worden is op geen enkel moment een reden geweest voor Mackers om het topic op slot te doen, sterker nog daar hebben we het nooit over gehad.

Kortom het was dus geen typisch gevalletje van eerst een actie uitvoeren en daarna nog een reden erbij verzinnen!
[/quote]

Je zou gewoon de topic kunnen handhaven en de kemphanen op hun gedrag kunnen aanspreken?
Dat lijkt mij het meest logische.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 aug 2019 20:05

Zeven pagina's bagger zonder dat ik zelfs maar één reactie heb gegeven. En dan nog volhouden dat ik de trol ben. Vergelijkbaar met de uit "schone dames" verwijderde reacties waar ik op "Parijs 1942 en een foto van Ceylin na al weken niets heb gepost en waar het gezeik ook zonder dat ik iets zeg eindeloos doorging. En wat al die oproepen mij te bannen betreft: wat een zielig zootje.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 12 aug 2019 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 aug 2019 20:08

@Mao
Dat is meer dan eens gebeurd. Op een gegeven moment is het een keer mooi geweest, Mackers en ik doen dit volledig vrijwillig. Politie agentje spelen zitten wij ook niet altijd op te wachten. Eén van beide kampen een ban geven dat kan, maar welke? Of dan beide? Ook wel erg rigoureus.

En nu is er een nieuw topic, waar geen Insta plaatjes gepost mogen worden of wedstrijdresultaten besproken mogen worden, dan blijft er volgens mij niet zoveel meer over.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 12 aug 2019 20:31

Niet reageren in een topic waar je jeuk of bultjes van krijgt. Dan zakt het topic op den duur vanzelf naar beneden weg uit je eigen tijdlijn.
Desondanks zou de functie 'verwijder dit topic' uit mijn tijdlijn en 'wis al mijn bijdragen daarin' een mooie uitbreiding van de functionaliteit zijn. Voor op de wensenlijst dus

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 12 aug 2019 20:32

RVV, ik reageerde daar op een reactie van Jans. Je weet wel, die persoon die andere mensen aldoor woorden in de mond legt, maar volgens amclassicfan echt niet trolt maar inhoudelijk reageert...

Van mij mogen de mods modereren zoals ze zelf willen. Over het algemeen gaat het ook prima en als klaar mee ben, vertrek ik, zoals veel ooit gewaardeerde leden al gedaan hebben. Maar het zou prettig zijn als ze iets met de kritiek, die echt niet alleen van mij komt, zouden doen, maar zelfreflectie is hier blijkbaar zeldzaam. Ook gezien de reactie van amclassicfan dat hij in zijn functie als mod privé meningen kan plaatsen en dat als er toch geen regels zijn, hij zelf wel mag bepalen hoe hij gebruikers schoffeert en weg jaagt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 12 aug 2019 20:36

Oh en wat die opmerking over gewaardeerde leden betreft, daar bedoel ik mezelf niet mee. Voordat mensen daar weer over gaan vallen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 12 aug 2019 21:00

Vertel @Karl66, welke woorden heb ik je in je mond gelegd, of andere mensen?
Ik dacht aan je reacties dat je echt wel zelf je woorden kiest.
Maar goed, als Timo de schuldige niet is, dan zal ik het dus moeten zijn?
Hoeveel jaar is Amclassic nu moderator en plots is er een openbare functiewaardering? Zoals een ander al schreef, laat dat over aan de eigenaar van de site.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 12 aug 2019 21:48

Jans, als ik zeggen dat mensen het beste niet op trollen kunnen reageren, dan ben ik volgens jou een vleeskeurder, die haar ongelukkig maakt. Oftewel een foruminhoudelijke mening veranderd jij in hoe ik tegen vrouwen aankijk. Voor dat gedrag bestaat een naam, trollen. En dat ik zulke types in gedachten de middelvinger geef verandert er niks aan dat jij een trolreactie geeft.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 aug 2019 21:56

Als iedereen eens een beetje meer buiten z'n eigen straatje zou kijken en redeneren, dan hoeft de soep ook niet direct zo heet gegeten te worden. Verbale communicatie blijft toch zo z'n beperkingen kennen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 12 aug 2019 21:59

Karl66 schreef: 12 aug 2019 21:48 Jans, als ik zeggen dat mensen het beste niet op trollen kunnen reageren, dan ben ik volgens jou een vleeskeurder, die haar ongelukkig maakt. Oftewel een foruminhoudelijke mening veranderd jij in hoe ik tegen vrouwen aankijk. Voor dat gedrag bestaat een naam, trollen. En dat ik zulke types in gedachten de middelvinger geef verandert er niks aan dat jij een trolreactie geeft.
Gelukkig gaat dit boven mijn pet. Maar ik lijk je flink geraakt te hebben

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 12 aug 2019 22:05

timo2.0 schreef: 12 aug 2019 20:05 Zeven pagina's bagger zonder dat ik zelfs maar één reactie heb gegeven. En dan nog volhouden dat ik de trol ben. Vergelijkbaar met de uit "schone dames" verwijderde reacties waar ik op "Parijs 1942 en een foto van Ceylin na al weken niets heb gepost en waar het gezeik ook zonder dat ik iets zeg eindeloos doorging. En wat al die oproepen mij te bannen betreft: wat een zielig zootje.
Doe niet zo zielig joh. Een heel aantal forumleden ergert zich aan jouw gedrag. Je hebt samen met Jans maandenlang lopen trollen in het Puck topic en uiteindelijk je zin gekregen met een slotje. Gefeliciteerd! Nu loop je weer te zeuren en te drammen over die kijkcijfers. Het is mij een raadsel waarom jij de ruimte krijgt om de sfeer op dit forum te verzieken, op ieder ander forum was je allang weg gestuurd.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 12 aug 2019 22:10

Jans, jij vroeg mij om een voorbeeld weet je nog wel?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gesloten