Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Carbonscan na aanrijding ?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2019 15:02

hendrikjan schreef: 10 jul 2019 14:47
Djemz schreef: 10 jul 2019 12:53 Van mij had dat kader al lang een stoeprand van dichtbij gezien. Wat gaat canyon daar aan veranderen en hoe gaan ze het controleren? Het is de expertise die beslist wat er moet gebeuren en wat je ervoor krijgt.

Als canyon zegt dat dit frame niet meer veilig is, maar er is geen zichtbare schade op dan vrees ik dat je mag fluiten naar je geld.
Met een beetje goeie wil, smijt je jezelf dan ook tegen die rand..
Ach dat is hem ook al min of meer gelukt, dus die ziektekostenverzekering heeft hij niet voor niets betaald.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 10 jul 2019 15:39

Oppbogga schreef: 10 jul 2019 14:54 Moet die niet ook gescanned worden?
Want je betaalt natuurlijk ook voor je ziektekostenverzekering...!
Ja die stoep moet je zeker scannen, als die schade heeft dan moet de maatschappij namelijk wel de verzekering van Djemzz aanspreken.
:winkthumb:

svenvs
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 feb 2017 18:58
Locatie: BE

svenvs 10 jul 2019 16:46

Volgens mijn makelaar is de verzekering van tegenpartij akkoord met onderzoek door Canyon, wil uiteraard nog niet zeggen dat ze ook akkoord gaan met eventuele resultaat daarvan, maar dat zien we dan wel weer.

Hierbij enkele foto's, 2 zaken die mijn FM opmerkte en de schade aan de wagen van de tegenpartij en mijn fietsendrager (of wat er van overblijft).

Zadelpen, dit had hij zelf nog nooit gezien, voelt ook dikker aan op deze plaats
fiets 2.jpg
Haarscheurtje in lak of meer aan de hand ? Dit zit dus in de binnenkant van de hoek tussen bovenbuis en balhoofd. Weet niet of het zichtbaar is op het forum, is moeilijk op foto te zien.
fiets 1.jpg
auto 3.jpg
auto 2.jpg
Verwacht wel dat het nog wel even kan duren voor alles is afgehandeld dus toch maar advies ivm n+1 opvolgen :mrgreen:

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 10 jul 2019 17:10

Jans schreef: 10 jul 2019 15:02
hendrikjan schreef: 10 jul 2019 14:47
Djemz schreef: 10 jul 2019 12:53 Van mij had dat kader al lang een stoeprand van dichtbij gezien. Wat gaat canyon daar aan veranderen en hoe gaan ze het controleren? Het is de expertise die beslist wat er moet gebeuren en wat je ervoor krijgt.

Als canyon zegt dat dit frame niet meer veilig is, maar er is geen zichtbare schade op dan vrees ik dat je mag fluiten naar je geld.
Met een beetje goeie wil, smijt je jezelf dan ook tegen die rand..
Ach dat is hem ook al min of meer gelukt, dus die ziektekostenverzekering heeft hij niet voor niets betaald.
Mooi laag bij de gronds niveau heb je daar. :like:

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2019 17:37

Djemz schreef: 10 jul 2019 17:10
Jans schreef: 10 jul 2019 15:02
hendrikjan schreef: 10 jul 2019 14:47

Met een beetje goeie wil, smijt je jezelf dan ook tegen die rand..
Ach dat is hem ook al min of meer gelukt, dus die ziektekostenverzekering heeft hij niet voor niets betaald.
Mooi laag bij de gronds niveau heb je daar. :like:
Dat is dus ook mijn mening over de manier waarop jij suggereert de verzekeringen te tillen.

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 10 jul 2019 18:16

Juist ja, ik heb express mijn heup gebroken en lig met plezier een half jaar in de kreukels omdat ik wat ziekteverzekering wil terug krijgen lomp figuur. Nu heeft totaal niks meer met het topic te maken en tot jouw niveau ga ik me verder niet verlagen.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2019 18:33

Djemz schreef: 10 jul 2019 18:16 Juist ja, ik heb express mijn heup gebroken en lig met plezier een half jaar in de kreukels omdat ik wat ziekteverzekering wil terug krijgen lomp figuur. Nu heeft totaal niks meer met het topic te maken en tot jouw niveau ga ik me verder niet verlagen.
Ach als je het zo wilt lezen. Iets wat ik je via een andere weg ook al aangegeven heb, ik heb niet minder in de kreukels gelegen, weet dus echt wel waar het over gaat. Laten we alsjeblieft niet doen: wie is hier het meeste bot. Maar als jij het normaal vindt om verzekeringsfraude te plegen, dan zal mijn niveau niet veel lager zijn dan de jouwe.
Dit is het laatste wat ik hier over schrijf.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 10 jul 2019 18:38

Dank U

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 10 jul 2019 18:46

De hoofdreden om het bestek wat op te drijven is enkel en alleen overwogen om na de expertitie nog min of meer uit de kosten te komen. Ik zou bijna beweren dat iedereen het zo doet want de expert zijn rekenmachientje is zo ingesteld dat er automatisch 30%of meer van de offerte wordt afgenomen. En wie denkt dat de premies van de maatschappijen zal dalen als iedereen vrede neemt met een ontoereikend vergoeding....droomt

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 jul 2019 19:41

Genoeg verzekeringen waarvan de kosten van claims zo problematisch hoog zijn dat de verzekeraars in problemen komen, onder andere het geval bij autoverzekeringen. Maar blijf fraude vooral goed praten en doe vooral of het de normaalste zaak van de wereld is.

Waarom haalt die verzekeraar er eigenlijk 30% vanaf? Dan kunnen ze beter maar direct 60% er van afhalen, makkelijk verdient geld. Of toevallig niet bekend met de term 'afschrijving'?

Ik ga echt niet ontkennen dat het vervelend uit kan komen, zeker als je het slachtoffer bent en aan de verkeerde van de streep zit. Maar de boel frauderen en dat dan goed gaan praten is toch wel ff een andere categorie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 10 jul 2019 20:12

@Amclassic.
Ik noteer uw gemodereerde repliek als een vrij beleefde.
Van afschrijvingen weet ik wel alles.
Maar ik noem mijn stellingname ; anticipteren.






































@Amclassis

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 10 jul 2019 20:26

Dat is niet anticiperen, maar de boel belazeren..
:winkthumb:

Plaats reactie