Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2019

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 04 jul 2019 23:19

Misschien kunnen we.een apart topic starten voor meisjesfietsen?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 04 jul 2019 23:31

Ongeacht jouw denigrerende woordkeuze ( of gaan we dit topic omdopen tot jochiesfietsen 2019?) is het gewoon onderdeel van het wielerseizoen 2019.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7960
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 jul 2019 00:06

@Timo, alle respect voor jouw passie voor het dames wielrennen maar ik denk ook dat het wellicht beter tot zijn recht komt in een apart topic.
En dan vooral niet omdat ik het als een separate groep wil benaderen maar omdat het nu vaak tussen berichten doorfietst en ondergesneeuwd raakt in de berg andere berichten. Wat dus geen recht doet aan jouw inzet en de aandacht die het vrouwen wielrennen (voetbal, gelijke lonen, vrijheid van kledingkeuze, etc. verdient)

@Wasbeer; wat hij zou moeten kosten zou ik ook niet durven zeggen. Wat wel duidelijk is, als alle geruchten echt kloppen, is dat er ook nog een bedrag aan afkoop huidig contract op tafel zal moeten komen. En dat maakt hem dus extra duur. Ploegen met veel geld zullen daarom meer kans maken denk ik.

Maar even buiten die hele veilingtoestanden. Een renner met zo veel potentie, zo veel intelligentie en zo veel talent hoort toch gewoon thuis in de beste ploeg van het peloton?! Geef Tom een team met sterke renners om hem heen en hij gaat gewoon grote rondes winnen! Misschien niet de optie die vele volgers willen zien maar wees eerlijk; Sky won rondes omdat ze de beste ploeg met het grootste budget hadden. jumbo Visman doet het heel goed nu maar is dat die winnaars ploeg die een grote ronde aan kan? Ik denk van niet. En als Ineos nu al aast op Tom dan vraag ik mij af hoe ze Bernal zien als kopman van de grootste en moeilijkste ronde van het jaar? Misschien nog niet helemaal doorgerijpt? We gaan het ongetwijfeld zien de komende weken maar ik moet nog zien dat Bernal er al klaar voor is....
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16213
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 05 jul 2019 00:14

Die Italianen zetten in ieder geval ook de jongetjes in wielerpakjes en de meisjes als ronde missen (ja, met spatie) op het podium...
Campagnolo Ultra Dork

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 05 jul 2019 00:15

Ernie C. schreef: 05 jul 2019 00:14 Die Italianen zetten in ieder geval ook de jongetjes in wielerpakjes en de meisjes als ronde missen (ja, met spatie) op het podium...
En wat heeft dat met het denigrerende "meisjesfietsen" te maken?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 05 jul 2019 00:18

Enzzo schreef: 05 jul 2019 00:06 @Timo, alle respect voor jouw passie voor het dames wielrennen maar ik denk ook dat het wellicht beter tot zijn recht komt in een apart topic.
En dan vooral niet omdat ik het als een separate groep wil benaderen maar omdat het nu vaak tussen berichten doorfietst en ondergesneeuwd raakt in de berg andere berichten. Wat dus geen recht doet aan jouw inzet en de aandacht die het vrouwen wielrennen (voetbal, gelijke lonen, vrijheid van kledingkeuze, etc. verdient)
Wat hebben voetbal, gelijke lonen en vrijheid van kledingkeuze nou weer met het seizoen 2019 te maken? Maar ik snap het al, jullie gaan weer stevig provoceren en dan is er vast wel een admin te vinden die "ingrijpt"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7960
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 jul 2019 00:42

Timo je hebt iets te lange tenen. Wat Ernie schreef past juist helemaal in het gesuggereerde beeld van “meisjesfietsen” en hij bedoelde dat naar mijn inzicht dus juist opbouwend/ondersteunend. Wat ik schreef idem. Maar als het echt alleen maar in oorlogstermen kan hier: maak een eigen topic aan over vrouwenfietswedstijden en loop niet overal tussendoor te spammen met die berichten van je! Duidelijker zo?
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 05 jul 2019 00:58

Dus foto's van vrouwenwielrennen posten in het topic over het wielerseizoen 2019 beschouw jij als "overal tussendoor spammen". Dank, daarmee laat je je masker vallen. Nu is het wachten enkel nog op leden van de forumkliek die post over vrouwenwielrennen "provocerend" vinden (kom er maar in)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7960
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 jul 2019 01:42

Sorry hoor maar je bent echt veel te betrokken bij je eigen paradepaardje.
Nee ik vindt niet zoveel van die foto’s die je post. En ja mijn initiële reactie op het bericht wat ging over een eigen topic was goed bedoeld. Maar omdat je daar zo defensief op reageerde dacht ik dat de gangbare toon van dit forum misschien wat meer duidelijkheid zou geven.
Foute gedachtegang klaarblijkelijk....
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Vicenza
Forum-lid
Berichten: 1072
Lid geworden op: 28 mei 2012 20:30

Vicenza 05 jul 2019 07:04

Ik ben het volledig met Timo eens dat het vrouwenwielrennen gewoon volledig in dit topic thuishoort.
Het enige waar ik over twijfel is of een teampresentatiefoto nu zoveel toevoegt. Liever uitslagen en transfers.

fatmodul
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 02 jan 2009 16:58

fatmodul 05 jul 2019 07:19

+1 Vicenza. Ploegenpresentaties zijn per definitie oninteressant op foto's. Maar koers is koers.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37657
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 jul 2019 07:21

fatmodul schreef: 05 jul 2019 07:19 +1 Vicenza. Ploegenpresentaties zijn per definitie oninteressant op foto's. Maar koers is koers.
+1
Less is bore

Plaats reactie