Fons bikes

Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
plopmobiel
Forum-lid

plopmobiel 03 jun 2019 13:58

Volgens mij gaan sommige hier op het forum wel heel erg ver door zelfs op twitter en insta helemaal los te gaan op Fons en de bezitters van deze fietsen. Wordt het niet eens tijd om het echt over de Fons fietsen te hebben en wellicht een aantal dames aan het woord te laten die heel blij zijn met hun fietsen en daarvan ook fotos posten net als bij alle andere topics onder racefietsen?

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 03 jun 2019 14:02

plopmobiel schreef:
03 jun 2019 13:58
Volgens mij gaan sommige hier op het forum wel heel erg ver door zelfs op twitter en insta helemaal los te gaan op Fons en de bezitters van deze fietsen. Wordt het niet eens tijd om het echt over de Fons fietsen te hebben en wellicht een aantal dames aan het woord te laten die heel blij zijn met hun fietsen en daarvan ook fotos posten net als bij alle andere topics onder racefietsen?
Er heeft zich bijna (nog) niemand gemeld met een review-foto''s.

Je doet voorkomen dat men een soort van 'tegengehouden' wordt....

Lijkt me dat eenieder hier van harte welkom is, ook Fons bezitters...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 03 jun 2019 14:23

Ik vermoed dat Fons-bezitsters en Fietsforumusers zich in totaal verschillende filterbubbels bevinden.

Technisch/inhoudelijk valt er over een Ultegra afgemonteerd open-mold frame natuurlijk ook weinig te zeggen, behalve dat Fons er rijkelijk veel geld voor vraagt, en dat, gezien de spacertoren op de gemiddelde Fons, de bewegingsdeskundige, de cardioloog en de fysiotherapeut hun huiswerk niet zo héél erg goed gedaan hebben.
Fuck it, Dude
Let's go cycling.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Nee_Nee 03 jun 2019 18:28

(even nieuwe zak chips halen)
Il fuoco di un camino non è caldo come il sole del mattino

SqueeZer
Forum-lid

Gebruikersavatar SqueeZer 03 jun 2019 19:12

scepticus schreef:
03 jun 2019 14:23
Ik vermoed dat Fons-bezitsters en Fietsforumusers zich in totaal verschillende filterbubbels bevinden.

Technisch/inhoudelijk valt er over een Ultegra afgemonteerd open-mold frame natuurlijk ook weinig te zeggen, behalve dat Fons er rijkelijk veel geld voor vraagt, en dat, gezien de spacertoren op de gemiddelde Fons, de bewegingsdeskundige, de cardioloog en de fysiotherapeut hun huiswerk niet zo héél erg goed gedaan hebben.

En in welke filterbubbel vertoef ik dan wel?

En @Supergrover toen ik foto's en een poging tot review poste werd ik de mond gesnoerd, bijna zelf met pek en veren het forum afgedragen of men ging terug een discussie oprakelen met ellenlange pagina's waardoor deze verdrongen werd in de krochten van het forum.

chrissiewizzie
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar chrissiewizzie 03 jun 2019 20:28

Dat ligt niet aan jouw review hoor. Zoals al vele malen aangehaald, is er niets mis met het frame zelf.

StijnVC
Forum-lid

StijnVC 12 jun 2019 19:03

Dit weekend een Fons gespot in een 'publireportage' over fietspositionering met Alphonse Vermote (broer van)...
Wie had er gedacht dat dit nog nodig ging zijn met het speciaal voor de vrouw ontworpen frame?!

http://www.tendens.tv/2019/03/rtht/

jansen2.0
Forum-lid

Gebruikersavatar jansen2.0 12 jun 2019 19:22

Ze heeft de kleur van haar teennagels afgestemd op de kleur van het frame! Advies van Josje?
Previous name Jansen01

Plaats reactie