Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Opzet stuur

Gebruikersavatar
McMiGHtY
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 jun 2018 16:51

Gebruikersavatar McMiGHtY 01 apr 2019 12:14

Ik ben op zoek naar het volgende:

- Opzetstuur welke onder het stuur gemonteerd kan worden
- Armsteunen moeten apart gemonteerd kunnen worden (dus niet geintergreerd in het bevestingsgedeelte van het opzetstuur zelf).

Iemand die me richting bepaalde modellen of opties kan sturen, ik denk dat ik met verkeerde zoektermen zoek..ik kom ze niet echt tegen namelijk.

De fietswinkels waar ik de laatste ben geweest hebben wel ligsturen/opzetsturen liggen maar niet in de door mij gewenste uitvoering.
Rule #5

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6086
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 01 apr 2019 12:25

https://bicyclechain.co.uk/product/3273 ... NNw8qa7-_A

Zoiets dus (je kunt de bars natuurlijk net zo makkelijk onder als boven het stuur monteren).
Zit je alleen nog met de hoogte van de steunen.

Je kunt je ook afvragen waarom de steunen los moeten van de bevestingspunten. Over het algemeen, in tijdrit/tri houding, is een houding met je ellebogen onder je schouters, boven het stuur, een prima uitgangspunt. Als het om korte tijdritten gaat, kan je de boel iets gestrekter laten (ellebogen verder naar voren tov je schouders).
Er zijn genoeg opzetsturen die de bevestiging van de steunen wel bij de klemmen hebben, maar die je alsnog centimeters naar voren, achteren of in de breedte kunt verstellen. Om de steunen toch op de beste plek te krijgen voor de betreffende rijder.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 01 apr 2019 16:15

Zoek eens (bij de Futurumshop) onder tijdritsturen/triathlonsturen

flowik
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 dec 2017 12:19

flowik 01 apr 2019 16:29

Meest modulaire systeem voor clip on bars is van Zipp. In de het plaatje op de site laat de mogelijkheden zien... https://www.zipp.com/bars/vuka-clip/

Gebruikersavatar
McMiGHtY
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 jun 2018 16:51

Gebruikersavatar McMiGHtY 02 apr 2019 09:27

Thanks! Ga is kijken!
Rule #5

Plaats reactie