Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Maruss
Forum-lid
Berichten: 807
Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31

Maruss 01 feb 2019 09:44

Je bent net op een nieuwe pagina begonnen. Dan kan die ook nog wel gevuld worden.

Maar mensen waar draait het ondertussen om?

A- Om voor jezelf een zo volledig mogelijk beeld te krijgen hoe Fons Bikes fietsen bouwen, ontwikkelt, ontwerpt en aan de vrouw brengt.
B- Om de mensen achter Fons een beetje terug op het rechte pad te krijgen
C- Om mensen die een Fons fiets willen kopen te informeren over identieke andere fietsen voor een betere prijs.
D- Totale vernietiging van Fons

A is wel redelijk duidelijk, behalve het zijwielrent verhaal
B onbegonnen werk
C registreer de site 'Wat je over Fons Fietsen moet weten'.nl en zet daar een krachtige samenvatting op en zorg voor goede SEO optimalisatie en veel links naar de site etc.
D Tsja is van alles op te verzinnen, maar lijkt me wat overdreven.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 01 feb 2019 09:55

Bron van vorige bijdrage:

https://twitter.com/hashtag/fonsbikes
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 01 feb 2019 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8942
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 01 feb 2019 09:56

E. Wachten op de ontknoping van deze soap.Ik verwacht toch minstens een stevige cliffhanger vanmiddag om mee het weekend in te gaan!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 01 feb 2019 09:57

Maruss schreef: 01 feb 2019 09:44 Je bent net op een nieuwe pagina begonnen. Dan kan die ook nog wel gevuld worden.

Maar mensen waar draait het ondertussen om?

A- Om voor jezelf een zo volledig mogelijk beeld te krijgen hoe Fons Bikes fietsen bouwen, ontwikkelt, ontwerpt en aan de vrouw brengt.
B- Om de mensen achter Fons een beetje terug op het rechte pad te krijgen
C- Om mensen die een Fons fiets willen kopen te informeren over identieke andere fietsen voor een betere prijs.
D- Totale vernietiging van Fons

A is wel redelijk duidelijk, behalve het zijwielrent verhaal
B onbegonnen werk
C registreer de site 'Wat je over Fons Fietsen moet weten'.nl en zet daar een krachtige samenvatting op en zorg voor goede SEO optimalisatie en veel links naar de site etc.
D Tsja is van alles op te verzinnen, maar lijkt me wat overdreven.
Kan je beter aan JosFons vragen.
Hij houdt dit topic zelf in leven.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 01 feb 2019 10:19

ok sorry
Laatst gewijzigd door hendrikjan op 01 feb 2019 11:13, 3 keer totaal gewijzigd.
:winkthumb:

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 01 feb 2019 10:24

Sjips, chips is op.

aan de cornflakes nu..

:D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 01 feb 2019 10:32

Januari is voorbij, dus vandaag mag ik ook weer aan de pils, lekker bakkie chips er bij

Fons Strada Disco
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27

Fons Strada Disco 01 feb 2019 10:34

Ziekelijk!

https://twitter.com/hetiskoers/status/1 ... 0550275073

Volg deze link dan ook maar. Bij het is Koers hebben ze tenminste ook de ballen hun fouten toe te geven!

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 01 feb 2019 10:41

Ok. Gelezen en gezien. Maar als daar niks mis gaat, dan is er toch niks aan de hand. Waar maak je je dan druk over? Misschien is het een flauw bericht, maar als dat de lat is dan ken ik er nog wel een paar...
:winkthumb:

Fons Strada Disco
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27

Fons Strada Disco 01 feb 2019 10:47

Voor iedereen die meent hier op te moeten reageren.

Ik heb mijzelf meer dan 5 jaar belangeloos ingezet om iets bijdragen aan het vinden van een oplossing voor ALS. IK heb deze ziekte vanher dicht bij meegemaakt en weet wat de impact is op patient en omgeving. gemiddeld ruim 40 uur per maand heb ik besteed aan dit doel. Nul vergoeding zoals ik vind dat het hoort. Persoonlijk heb ik een hele grote financiële bijdrage geleverd aan onderzoek naar dit doel met behulp van mijn passie voor de fiets.
Verdiep je eens in wat het mensen doet als je überhaupt het lef hebt zoiets te suggereren als je dit überhaupt maar deelt of denkt.
Verdiep je ook maar eens in ALS voor je hierop reageert.

Het is koers had in tegenstelling sommigen hier wel het lef om in gesprek te gaan en daar openlijk zichzelf voor te excuseren.

Gebruikersavatar
Kluus
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 08 aug 2015 14:07

Gebruikersavatar Kluus 01 feb 2019 10:47

Ik had dat twitter bericht even terug ook al gelezen, maar vond het ook maar een vreemd bericht wat mijns inziens buiten de hele discussie over Fons fietsen staat.

Wel leuk om te lezen dat ze bij Jos op de koffie zijn geweest :winkthumb: .

Verder kan ik me voor deze ene keer geheel vinden in bovenstaande reactie van Jos, laten we deze initiatieven buiten de discussie houden.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 01 feb 2019 11:04

@ Jos Ik heb nu voor het eerst het idee dat je hier oprecht reageert. Verder, ik wil best met je in gesprek. No worries. Zie alleen het nut er niet echt van in. En ik wil best van je aannemen wat je hierboven aangeeft. Als ik je gegriefd heb met mijn post dan wil ik je daarvoor mijn excuses aanbieden.
:winkthumb:

Plaats reactie