Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldritseizoen 2018 / 2019

Rayb81
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mei 2014 09:41

Rayb81 12 jan 2019 00:54

In onze TV gids staat bij NPO1 gewoon live uitzendingen van de dames en de heren aankomende zondag.
(Televizier)

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 12 jan 2019 07:17

Dan is die info net zo verouderd als het gehele concept van een TV gids.
o'7o

PassoEira
Forum-lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2018 10:49

PassoEira 12 jan 2019 10:44

Ik ga er vanuit dat deze info van de TV-gids van de website van één wel gaat kloppen:
"vandaag 12 januari: 13u30 Sporza: veldrijden"
Dat betekent dat ook het BK voor junioren (met Thibau Nys) en vrouwen rechtstreeks gebracht worden. Door deze meevaller maakt me persoonlijk het niets doen aan het NK door de NOS al helemaal niet meer uit.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 12 jan 2019 11:39

inderdaad, veldrijden op de vrt of één vanaf 13u30 vandaag en morgen. Dat ook de juniores worden uitgezonden zou wel eens kunnen te maken hebben met de aanwezigheid van Thibau Nys. De Nys-gekte is nog niet volledig verdwenen.
Ook het chauvinisme van Wuyts zal vandaag hoogtij vieren! :roll: :lol:
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 12 jan 2019 11:42

japiecarbon schreef: 10 jan 2019 12:23 Wie wil er nou naar een training van Van der Poel kijken? Ik snap best dat ze dat niet uitzenden, daar is geen lol aan te beleven.
je hebt natuurlijk ook het damesveldrijden nog in Nederland. Ik denk daarom alleen al is een uitzending opportuun.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 12 jan 2019 12:02

Op zicht zou het ideaal zijn om de dames van Nederland te kijken en de heren van België. Maar helaas zullen we het voor Nederland met een samenvatting moeten doen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 12 jan 2019 13:38

fiedoo schreef: 12 jan 2019 11:39 inderdaad, veldrijden op de vrt of één vanaf 13u30 vandaag en morgen. Dat ook de juniores worden uitgezonden zou wel eens kunnen te maken hebben met de aanwezigheid van Thibau Nys. De Nys-gekte is nog niet volledig verdwenen.
Ook het chauvinisme van Wuyts zal vandaag hoogtij vieren! :roll: :lol:
Was vorig jaar ook al.
Afbeelding

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 12 jan 2019 17:23

fiedoo schreef: 12 jan 2019 11:39 Ook het chauvinisme van Wuyts zal vandaag hoogtij vieren! :roll: :lol:
Ja, want er gaat weer eens een Belg winnen....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Rayb81
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mei 2014 09:41

Rayb81 12 jan 2019 22:24

Ach schaatsen is toch ook leuk.
Eigenwijs als ik ben schakel ik morgen om 15.00u toch in op NPO1, waarschijnlijk voor niets dan :D

i-mac

i-mac 13 jan 2019 13:56

Op het Belgische kampioenschap veldrijden nog eens een ouderwets modder parkoers. Techniek en een grote motor zijn hier hard nodig.

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 13 jan 2019 17:35

Het Belgische kampioenschap, was een hele mooie spannende wedstrijd. Ik gun het die jongen van harte.
Toon Aerts is vast een Belg met ergens friese genen van een friese huursoldaat:).... uit een verre generatie in het verleden.Ik heb zelden een renner gezien met zoveel doorzettingsvermogen en weer uit ....schijnbaar hopeloze achterstand... op karakter (en zijn tandvlees), weer terug komen. Die moet je echt op 30 seconden zetten, wil je er zeker van zijn,dat hij niet terug komt.

Begrijp alleen niet waarom die toeschouwers zoveel lege plastic bierglazen op het parcours moesten donderen.Beschamend dit. Je zag de coureurs er om heen fietsen.

Beloofd alvast een mooie Wk strijd te worden tussen Mattheu, Toon en Wout.

i-mac

i-mac 13 jan 2019 18:33

codex schreef: 13 jan 2019 17:35 Toon Aerts is vast een Belg met ergens friese genen van een friese huursoldaat:).... uit een verre generatie in het verleden.Ik heb zelden een renner gezien met zoveel doorzettingsvermogen en weer uit ....schijnbaar hopeloze achterstand... op karakter (en zijn tandvlees), weer terug komen. Die moet je echt op 30 seconden zetten, wil je er zeker van zijn,dat hij niet terug komt.

Begrijp alleen niet waarom die toeschouwers zoveel lege plastic bierglazen op het parcours moesten donderen.Beschamend dit. Je zag de coureurs er om heen fietsen.

Beloofd alvast een mooie Wk strijd te worden tussen Mattheu, Toon en Wout.
Blijkbaar kreeg Toon de voorbije maanden ook mentale training. En die heeft vandaag zijn vruchten afgeworpen. Misschien op verzoek van Sven Nys?

De koers in Vlaanderen is voor veel liefhebbers een Breugheliaans festijn. En eenmaal de drank is in de man, is de wijsheid in de kan ... Met andere woorden, voor velen hét excuus om zich volledig te laten gaan. Ik begrijp er ook geen snars van, maar zo is het. Meer zelfs, ik ben één keer als "Bob" op pad gegaan met collega's naar een voorjaarsklassieker, en nadien wist ik dat het bij die ene keer zou blijven (als Bob tenminste).

Ik mag het misschien niet neerpennen hier, maar ik hoop dat Mathieu of Toon de wereldkampioenentrui mag omhangen. En niet Wout ... Het is een renner die me niet ligt. teveel excuses, en blaast soms te hoog van de toren. Maar dit is een persoonlijke mening.

Plaats reactie