Tour 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij heeft niet voor niets 2 knechten voorin zitten, dus als de benen er zijn gaat hij echt wel proberen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Etappe ging beetje als nachtkaars uit. Sparen voor morgen.
PS: alafieliep heeft Titi-trekjes met zijn gebaartjes en maniertjes
PS: alafieliep heeft Titi-trekjes met zijn gebaartjes en maniertjes

Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ben zeer benieuwd naar de etappe van morgen. In theorie zouden ze vanaf de start kunnen knallen, maar ik verwacht dat er door Sky gewoon gewacht wordt op alle knechtjes en dat iedereen naar Sky blijft kijken zonder aan te vallen. Zou leuk zijn als Movistar of Lotto-Jumbo eens iets proberen. Dumoulin zal wel in het wiel van Froome/Thomas willen blijven zitten.
ik denk dat morgen de sleuteletappe in de tour wordt. Movistar zal van bij de aanvang er de beuk in zetten. Wie slechte benen heeft in het begin en moet afhaken keert wschlk nooit meer weer (of 't moet zijn dat froome een lekke band simuleert, dan wachten ze wel
)

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Irritant mannetje inderdaad, had van mij best op z’n pratende k*tje mogen gaan tijdens de afdaling.daniel1975 schreef: ↑24 jul 2018 17:24 PS: alafieliep heeft Titi-trekjes met zijn gebaartjes en maniertjes![]()
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop dat morgen Thomas niet geofferd gaat worden. Met die idioot van een Brailsford aan het roer weet je het nooit.
Iedereen zijn eigen kans rijden.
Iedereen zijn eigen kans rijden.
Less is bore
Bij de alpe du Huez 30 min. Door de ploegleiders werd gevraagd of dat niet naar 45 min. zou kunnen, nee dus.
Vandaag was het 53 min. Ze zijn ie ieder geval consequent in het irritante gedrag.
Laatst gewijzigd door mao op 24 jul 2018 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
'k heb Bardet ook een tijdje weten stayeren (was goed te zien op TV), NB achter de wagen van de tourdirectie! Tijdstraf= ???
Is die franse spurter Demare binnen tijd aangekomen (na het optrekken van de tijdslimiet natuurlijk
)?
Hoe Gilbert die bocht aansnijdt dat is echt "not done" voor zo een ervaren rat en goede daler. Alaphilippe vind ik ook niet echt de meest sympathieke gast maar een stukje dalen kan die kerel wel, echt meesterlijk zoals ie naar beneden reed.
Is die franse spurter Demare binnen tijd aangekomen (na het optrekken van de tijdslimiet natuurlijk

Hoe Gilbert die bocht aansnijdt dat is echt "not done" voor zo een ervaren rat en goede daler. Alaphilippe vind ik ook niet echt de meest sympathieke gast maar een stukje dalen kan die kerel wel, echt meesterlijk zoals ie naar beneden reed.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij kwam Gilbert op te hoge snelheid op de verkeerde lijn uit de voorgaande bocht.
Dalen kan Flip zeker, maar daarmee heeft ie geen vrijbrief om Titi te imiteren
Dalen kan Flip zeker, maar daarmee heeft ie geen vrijbrief om Titi te imiteren

Less is bore