Canyon
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Onzin, Canyon kan ook gewoon een nieuwe accu van de plank pakken, die opsturen en vragen of je de oude terug stuurt. Dan kunnen ze die naar Shimano sturen en als Shimano de nieuwe terug gestuurd heeft die weer op de plank leggen. Duidelijk een stuk minder lean, maar wel een stuk klant vriendelijker.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6058
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Precies, dit had canyon ook gewoon een stuk beter kunnen doen. Overigens kan een gewone FM ook zulke fratsen uithalen, als hij wat minder klantgericht is.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Heb je zelf voorgesteld dat je een nieuwe krijgt en dat hun het daarna zelf lekker uitzoeken? Of heb je gewoon gewacht totdat je wat hoorde?
Bel de service afdeling even op, leg je verhaal uit. Vertel dat je liever niet zonder deze prachtfiets kan en stel voor wat je ons net heb verteld. Ik heb goede ervaringen met de service afdeling. Als je je niet laat horen, weten ze natuurlijk ook niet dat je het niet eens bent met de geboden oplossing?!
-
- Forum-lid
- Berichten: 1696
- Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12
ik heb een nieuw zadel binnen een dag opgestuurd gekregen met een retourlabel voor het defecte zadel
Inderdaad. Toen mijn cableguide stuk was en ik een week later de fiets nodig had, heb ik even gebeld met Canyon. Ze wilden eerst een cable guide opsturen, maar die zou te laat binnen komen. Na mijn telefoontje hebben ze een cableguide van een andere fiets gehaald en deze de volgende dag in Eindhoven gemonteerd (ik kwam daarlangs richting de Vogezen). Prima service, maar je moet wel even doorvragen.Bospaadje schreef: ↑10 jul 2018 12:59 Bel de service afdeling even op, leg je verhaal uit. Vertel dat je liever niet zonder deze prachtfiets kan en stel voor wat je ons net heb verteld. Ik heb goede ervaringen met de service afdeling. Als je je niet laat horen, weten ze natuurlijk ook niet dat je het niet eens bent met de geboden oplossing?!
@Nuitkor, ik begrijp helemaal niets van je laatste twee reacties. In de één na laatste schrijf je zo ongeveer: eigen schuld, dikke bult, had je maar naar de plaatselijke FM moeten gaan, in de laatste schrijf je dat je prima behandeld bent door Canyon.
Je had @Andreke ook direct kunnen vertellen dat het bij Canyon.echt wel anders kan.
Je had @Andreke ook direct kunnen vertellen dat het bij Canyon.echt wel anders kan.
Jans weerJans schreef: ↑10 jul 2018 16:24 @Nuitkor, ik begrijp helemaal niets van je laatste twee reacties. In de één na laatste schrijf je zo ongeveer: eigen schuld, dikke bult, had je maar naar de plaatselijke FM moeten gaan, in de laatste schrijf je dat je prima behandeld bent door Canyon.
Je had @Andreke ook direct kunnen vertellen dat het bij Canyon.echt wel anders kan.
Maar goed, voor jou een uitleg. Bij Canyon ga ik er vanuit dat ik alles zelf moet doen. Toen er iets stuk ging en hulp van Canyon nodig had, moest ik ff aandringen en zelf naar Eindhoven rijden. Dat hoeft bij een gewone FM niet.
Nuitkor weer Geen idee waarom je denkt mij van uitleg te moeten voorzien.NuitKor schreef: ↑10 jul 2018 18:46Jans weerJans schreef: ↑10 jul 2018 16:24 @Nuitkor, ik begrijp helemaal niets van je laatste twee reacties. In de één na laatste schrijf je zo ongeveer: eigen schuld, dikke bult, had je maar naar de plaatselijke FM moeten gaan, in de laatste schrijf je dat je prima behandeld bent door Canyon.
Je had @Andreke ook direct kunnen vertellen dat het bij Canyon.echt wel anders kan.
Maar goed, voor jou een uitleg. Bij Canyon ga ik er vanuit dat ik alles zelf moet doen. Toen er iets stuk ging en hulp van Canyon nodig had, moest ik ff aandringen en zelf naar Eindhoven rijden. Dat hoeft bij een gewone FM niet.
Oh, bij een "gewone FM" gaat alles bijna vanzelf?
Met alle respect, maar Andreke heeft al wat meegemaakt in slechts 5 berichten
Tis me niet echt duidelijk. Moet canyon zomaar een nieuwe batterij opsturen als een klant zegt dat deze stuk is ?
Tis me niet echt duidelijk. Moet canyon zomaar een nieuwe batterij opsturen als een klant zegt dat deze stuk is ?
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge, specialized epic pro
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6058
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Bijvoorbeeld. Of eerst de kapotte accu opsturen, en dan de nieuwe ontvangen.
Maar je hele fiets opsturen, of naar het service punt brengen en dan moeten wachten totdat canyon van shimano een nieuwe (of dezelfde) batterij terug heeft gekregen, is natuurlijk geen service.
Zeker als je zo groot bent als Canyon, zou je voor dit soort dingen niet moeten hoeven te wachten op een toeleverancier.
Maar je hele fiets opsturen, of naar het service punt brengen en dan moeten wachten totdat canyon van shimano een nieuwe (of dezelfde) batterij terug heeft gekregen, is natuurlijk geen service.
Zeker als je zo groot bent als Canyon, zou je voor dit soort dingen niet moeten hoeven te wachten op een toeleverancier.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zo gebeurt het normaal gezien wel, als je de batterij wil afkoppelen natuurlijk
Mijn FM dacht vorig jaar dat mijn elec voorderrie stuk was, canyon vroeg gewoon om deze mee te geven met een koerier
Zo gezegd zo gedaan, goed opgelost toch vind ik voor een fiets van bijna 3jr oud
Zeker toen bleek dat de FM het fout had en canyon hierover verder geen probleem maakte en de derrie terug naar mij zond
Mijn FM dacht vorig jaar dat mijn elec voorderrie stuk was, canyon vroeg gewoon om deze mee te geven met een koerier
Zo gezegd zo gedaan, goed opgelost toch vind ik voor een fiets van bijna 3jr oud
Zeker toen bleek dat de FM het fout had en canyon hierover verder geen probleem maakte en de derrie terug naar mij zond
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge, specialized epic pro