Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Athleteshop

jansen2.0
Forum-lid
Berichten: 817
Lid geworden op: 29 okt 2013 09:38

jansen2.0 14 jun 2018 19:08

En ze stonden op voorraad neem ik aan?
Previous name Jansen01

Frederica
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018 20:45

Frederica 15 jun 2018 14:21

Ze zijn lekker bezig. Dinsdag ontving ik het volgende bericht:
Bedankt voor je bericht. Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor vertraging van je order. We gaan je order verzenden op donderdag. Zodra wij jouw order verzenden, sturen wij een mail met daarin de zendgegevens. Dan kun je het pakket volgen. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je product.

Vanmorgen maar weer gemaild en zojuist kreeg ik het volgende antwoord:

Bedankt voor je bericht. Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor vertraging van je order. We gaan je order verzenden op 21/05. Zodra wij jouw order verzenden, sturen wij een mail met daarin de zendgegevens. Dan kun je het pakket volgen. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je product.

WTF? Exact dezelfde tekst en een datum van 21 mei? 2019 zeker....
Er wordt dus letterlijk op elke e-mail hetzelfde antwoord gecopy-paste bij die toko. Ik heb al min of meer afscheid genomen van mijn € 22,19.

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 15 jun 2018 15:32

Frederica schreef: 15 jun 2018 14:21Ik heb al min of meer afscheid genomen van mijn € 22,19.
Waarom? Gewoon koop ontbinden en terugbetaling eisen. Heb je recht op, hoor.
Vorsprung durch Pedantik

Frederica
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018 20:45

Frederica 15 jun 2018 16:01

Ik heb ze gemaild met de eis binnen een week geld terug of levering product, anders doe ik aangifte van internetoplichting. Het klopt dat ik recht heb op geld terug maar als ik de reviews bij trustpilot lees is ook dat kwestie van een zeer lange adem. Gezien de hoogte van het bedrag is me dat het wellicht niet waard, hoewel het ook een principekwestie is natuurlijk. Als iedereen zo denkt en het er bij laat zitten is het makkelijk rijk worden.

fred12
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 30 apr 2008 02:42

fred12 15 jun 2018 17:17

Mocht iemand ondanks de reviews toch iets willen bestellen, Afterpay is ook mogelijk.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 15 jun 2018 17:34

fred12 schreef: 15 jun 2018 17:17 Mocht iemand ondanks de reviews toch iets willen bestellen, Afterpay is ook mogelijk.
Aangezien het lijkt dat er maar zelden iets geleverd wordt, kun je beter direct ergens anders bestellen. Ze hebbeb naar mijn idee inmiddels lang genoeg het voordeel van de twijfel gehad.

Gebruikersavatar
JorgV
Forum-lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 10 jul 2014 19:18

Gebruikersavatar JorgV 15 jun 2018 23:02

8 sets scheenbeschermers besteld, duurde weken voordat er wat binnen was. Ik moest er iedere keer zelf weer achteraan en uiteindelijk bleken ze niet leverbaar te zijn in het zwart (maar ze stonden nog wel op leverbaar). Wel in het wit 'dan verstuur ik het nu meteen', de kleur van die dingen maakt natuurlijk geen fluit uit, maar dat hadden ze nog niet bedacht. Uiteindelijk alles ontvangen na tig keer bellen en mailen en na 2 maanden wachten..

Wat een ballentent.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 16 jun 2018 19:27

allez, goed nieuws, mijn gestort bedrag zou binnen de 1 a 2 werkdagen op de rekening staan. We zijn in verwachting!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Fietser_1971
Forum-lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 30 aug 2015 11:47

Fietser_1971 17 jun 2018 12:18

Tja ik heb ook geen goede ervaring met deze shop. Wat me opviel is dat de link naar de shop reviews bovenaan de pagina in die tijd ook verdween.
Uiteindelijk wel netjes mijn geld terug gehad en er werd ook redelijk snel geantwoord op mailtjes.
Wel vreemd dat ik een bestelling had gedaan en de bezorgingsdatum was verlopen dus ik checkte de status op de site.
En verhip binnen een paar minuten kreeg ik een bericht dat mijn bestelling vertraagd was. Hetzelfde gebeurde met de terugbetaling.
Lijkt wel alsof dat in de gaten gehouden wordt en dat ze pas in aktie komen als je de status checkt op de site.
Ik ga hier in ieder geval niets meer bestellen.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 jun 2018 21:25

@chrissiewizzie.

Heb je die door Athleteshop gesponsorde schaatsploegleden niet even gevraagd of ze nog wel betaald kregen :mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 18 jun 2018 21:11

vandaag is mijn gestort bedrag terugbetaald! Dus, 't komt wel in orde mar duurt toch een beetle lang voor je het terug krijgt :D
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Den Deze
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 jan 2013 21:14

Den Deze 20 jun 2018 10:08

Nooit meer.
Ooit een set horden besteld (neefje doet aan athletiek) en deze waren op voorraad.
Een week later nog niks gehoord qua verzending, dus dan maar eens een mail gestuurd.
Dit artikel was niet op voorraad, kan gebeuren.
Week later werd dit pakket verzonden, echter kregen we iets totaal anders van sportartikelen.

Er bestaat ook een Facebook-groep voor 'gedupeerden' en daaruit bleek dat we blijkbaar een zending hadden gekregen met de artikelen van 2 andere mensen...
Soit, pakket teruggestuurd en geld teruggevraagd.
Track & trace gekregen maar we kregen ons geld niet terug omdat het pakket 'zogezegd' niet zou toegekomen zijn.
Wederom de track&trace in de mail toegevoegd en dan nog.
Uiteindelijk na 3 mails, met een ganse uitleg hoe de retour bij hen geraakt is, dan toch schot in de zaak en enkele dagen later ons geld terug.
Het pakket werd opeens teruggevonden... zoveel weken later...

Daar zien ze mij nooit meer...
Giant TCR 0 2013
Kona Rove LTD 2021

Plaats reactie