Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 06 jun 2018 17:28

Tsja. Typisch Nederlandse opmerkingen van mensen die een Baum waarschijnlijk nooit kunnen betalen, en daarom als tegenmaatregel dit soort berichten gaan posten om daarmee de aanschaf van hun lekker rationele zwarte-Canyon-met-Ultegra voor zichzelf te rechtvaardigen.

Urbanbiker
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 jul 2017 21:12

Urbanbiker 06 jun 2018 18:07

Mooie bike Arjan veel veilige kilometers

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 06 jun 2018 18:27

Die laatste Ti fiets is supermooi.
Maar als je zelfde kleurschema / buisdiameters gebruikt in alu: ziet die fiets er dan anders uit?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 06 jun 2018 18:35

walter- schreef: 06 jun 2018 18:27 Die laatste Ti fiets is supermooi.
Maar als je zelfde kleurschema / buisdiameters gebruikt in alu: ziet die fiets er dan anders uit?
Waarschijnlijk niet maar het geeft qua comfort wel compleet andere rijeigenschappen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

ridley orion
Forum-lid
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 aug 2011 20:33

ridley orion 06 jun 2018 19:15

Zeer mooie fiets die baum kan hem zelf niet betalen
Maar is genieten om zo een bijzonder fiets te zien.
Geniet Van deze eclusieve fiets

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5813
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 06 jun 2018 19:42

Ik hoop dat ondergetekende toch eens samen gaat rijden om die fantastisch mooie Baum in 't echie te bewonderen. Ik heb de uitnodiging gekregen ( thnx Arjan :like: ) om samen een toerke te doen op een leuke locatie. Ik neem een St Bernardus Abt mee als de gelegenheid zich voordoet, en drinken/proosten op het leven.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 06 jun 2018 19:49

Zou je dat wel doen Rene ? :-)
YFood !!!

xytras
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:26
Locatie: Roeselare, Belgie

xytras 06 jun 2018 20:09

havana schreef: 06 jun 2018 17:28 Tsja. Typisch Nederlandse opmerkingen van mensen die een Baum waarschijnlijk nooit kunnen betalen, en daarom als tegenmaatregel dit soort berichten gaan posten om daarmee de aanschaf van hun lekker rationele zwarte-Canyon-met-Ultegra voor zichzelf te rechtvaardigen.
Ik heb een zwarte canyon, twee zelfs, omdat ik enkel op saai zwart wil rijden. Daar past namelijk alles bij. De afmontage is dan wel helemaal niet standaard, ook leuk en niet-alledaags.

Om on-topic te komen. Dergelijke Baum kan ik me niet veroorloven, maar vind hem wel prachtig. Ik zou er alleen niet op fietsen want het lijkt een decoratief stuk om in een enorme inkomhal of woonkamer te plaatsen. (En dat is niet negatief bedoeld!)

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 06 jun 2018 22:11

havana schreef: 06 jun 2018 17:28 Tsja. Typisch Nederlandse opmerkingen van mensen die een Baum waarschijnlijk nooit kunnen betalen, en daarom als tegenmaatregel dit soort berichten gaan posten om daarmee de aanschaf van hun lekker rationele zwarte-Canyon-met-Ultegra voor zichzelf te rechtvaardigen.
+1

Het valt mij mee dat de tandarts en de advocaat nog niet genoemd zijn.
Ook van die B.S. reactie's op de fietsen van Baum.

Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, wanneer ik aan de Jaegher terug denk zal dat wel goed komen. :like:

Gebruikersavatar
Leim 17
Forum-lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 dec 2015 21:07

Gebruikersavatar Leim 17 06 jun 2018 22:42

@memento_mori; Wat een onwijs gave Baum! Chapeau
Qua fietsen heb je altijd iets moois, ik herinner me de paarse DeRosa, Jaegher en Titanium Deda. Altijd kwijlen, dank voor de mooie foto’s!
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 07 jun 2018 00:50

TKMP schreef: 06 jun 2018 13:25 mensen rijden toch op "mooie" fietsen, of plaatsen fotos van hun "mooie" fiets op fora om hun ego te laten aanvullen. een soort zelfverheerlijking net als bv strava.
het lijkt me natuurlijk en we doen er allemaal een beetje aan mee, super lekker om daarin te roeren.

dus..... +1 voor sloeren.

ik dacht aan: "beetje kitsch, maar ach its in the name"
Ik heb een passie voor mooie dingen, op elk vlak. Dit geldt voor fietsen maar ook voor fotografie, mooie vrouwen, auto's, motoren etc etc. Ik wil graag iets anders dan standaard, basta.

Ik neem aan dat we dezelfde passie delen qua fietsen, anders zou je geen lid zijn van dit forum. Is het leuk om te horen dat iemand jouw smaak kan waarderen? Zeker! Lig ik er wakker van dat iemand anders een andere smaak heeft of zijn geld niet aan die Baum wilt uitgeven? Couldn't care less..

Een passie betekent voor mij ook dingen delen. Niet enkel via een forum maar ook wanneer je bv een gran fondo gaat rijden. Stel dat je iemand met zo een fiets tegenkomt tijdens een lokaal rondje of een gran fondo, is je reactie dan hetzelfde als nu vanachter het toetsenbord? Ik verwacht van niet.....

Plaatjes kijken blijft voor veel mensen nog steeds het leukste van zowel een forum als een magazine b.v..... wees blij dat mensen foto's posten van hun nieuwe trots, ongeacht of het jouw smaak is of niet.

PS; ik ben in ieder geval geen tandarts en ook zeker geen advocaat.

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 07 jun 2018 00:52

Vangalo74 schreef: 06 jun 2018 13:36 Hij is mooi, zou die haarbal naast deze baum een voorteken zijn van n+1 en nog meer mooie fietsplaatsjes :like: :like:
Het was toevalligerwijs mijn caption op Instagram toen ik de foto van deze fiets plaatste. ;)

Mijn verwachting is dat de volgende fiets terug een Baum gaat worden en dan een disc. Maar voorlopig gaan we eerst hier mee aan de slag. ;)

Plaats reactie