Dus maar een pen nemen waar een traditionele klembandsharkman113 schreef: ↑27 mei 2018 17:43TuurlijkBetekend dit dat je alweer een andere fiets omdat deze een slechte BB - en zadelpen constructie heeft.
Ga je bij deze pen boven de 8 nm dan zie je letterlijk een scheur over de lengte van de zadelpen verschijnen, minder en de minder optimale oplossing van een wedge zorgde dat de pen continu zakte.
Cervélo
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
De R3 heeft juist wat minder stack en reach, zit dus wat minder diep, voor mij was dat de beste keuze. Ik merk niet dat de achterzijde wat slapper zou zijn. Kom van een S-Works en merk op dit gebied niet veel verschil. Ik heb hem te kort om iets te kunnen zeggen over de duurzaamheid.MarcFaFo schreef: ↑20 mei 2018 22:36Ik ben op zoek naar een fiets met flink wat stack en korte reach. Maar ben bang dat de eff top tube te lang is. Heb nu 570 mm en zoek 555-560 mm. Tweede punt is dat ik wel eens lees dat de achterzijde van de fiets wat slapper is. Ook hoor ik nog wel eens problemen met de duurzaamheid van aanhechting bij de achterpads.roeieber schreef: ↑20 mei 2018 18:26Ik heb er een, wat wil je weten?
Is voor mij na bijna 10jaar de vervanger van een S-Works SL3. Had een lijstje met vervangers, maar wilde iets relaxter zitten, daarom de R3 gekozen. Zelf opgebouwd met R8050, 3T onderdelen en een Rotor crank. Was bang om na de S-works (topfiets!) er op achteruit te gaan, maar nog geen moment spijt gehad.
I Am SpeCiAliZed
Dan wordt de R3 een serieuze kandidaat voor het nwe seizoenroeieber schreef: ↑30 mei 2018 20:28De R3 heeft juist wat minder stack en reach, zit dus wat minder diep, voor mij was dat de beste keuze. Ik merk niet dat de achterzijde wat slapper zou zijn. Kom van een S-Works en merk op dit gebied niet veel verschil. Ik heb hem te kort om iets te kunnen zeggen over de duurzaamheid.MarcFaFo schreef: ↑20 mei 2018 22:36Ik ben op zoek naar een fiets met flink wat stack en korte reach. Maar ben bang dat de eff top tube te lang is. Heb nu 570 mm en zoek 555-560 mm. Tweede punt is dat ik wel eens lees dat de achterzijde van de fiets wat slapper is. Ook hoor ik nog wel eens problemen met de duurzaamheid van aanhechting bij de achterpads.roeieber schreef: ↑20 mei 2018 18:26
Ik heb er een, wat wil je weten?
Is voor mij na bijna 10jaar de vervanger van een S-Works SL3. Had een lijstje met vervangers, maar wilde iets relaxter zitten, daarom de R3 gekozen. Zelf opgebouwd met R8050, 3T onderdelen en een Rotor crank. Was bang om na de S-works (topfiets!) er op achteruit te gaan, maar nog geen moment spijt gehad.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ben sinds kort de eigenaar van een nieuwe R3d, mooie lichte fiets met goede rij eigenschappen. Helaas na 700km terug naar de FM omdat er tijdens de Klimclassic 2018 een angstaanjagend kraak in het bottom bracket zat.
Fiets na enkele dagen terug met een nieuwe trapas met de hoop dat deze het wel uit gaat houden, aankomend week de Jean Nelissen Classic rijden dus ik hoop er het beste van
Fiets na enkele dagen terug met een nieuwe trapas met de hoop dat deze het wel uit gaat houden, aankomend week de Jean Nelissen Classic rijden dus ik hoop er het beste van
Ik hoop het ook voor je, mss hoor ik je wel voorbij komen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Zal de trapas niet zijn (die zit vast aan de crank) maar het bracket dat speling vertoont, vernieuwen is niet de oplossing opnieuw conform Cervelo voorschriften voorzien van loctite monteren wel (bbright is verre van optimaal maar dat is eigenlijk geen enkel perslager)..
Ik bedoelde ook eigenlijk het bracket, deze is vervangen voor een nieuwe en hopelijk heeft de FM de ook volgens de Cervelo voorschriften met loctite gemonteerd.sharkman113 schreef: ↑05 jun 2018 21:19 Zal de trapas niet zijn (die zit vast aan de crank) maar het bracket dat speling vertoont, vernieuwen is niet de oplossing opnieuw conform Cervelo voorschriften voorzien van loctite monteren wel (bbright is verre van optimaal maar dat is eigenlijk geen enkel perslager)..
-
- Forum-lid
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
- Locatie: Alphen aan de Rijn
Vandaag dan eindelijk opgehaald.
7,1 kilo schoon aan de haak.
Eerste reactie, elke trap is raak
7,1 kilo schoon aan de haak.
Eerste reactie, elke trap is raak
de wereld op z`n kop.....Ridley Noah flyer schreef: ↑08 jun 2018 17:31 Vandaag dan eindelijk opgehaald.
7,1 kilo schoon aan de haak.
Eerste reactie, elke trap is raak
image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg