Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Puck Moonen

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 apr 2018 09:12

@Daniel, ik geloof helemaal niet dat ze zoveel zakelijk talent heeft. Ik denk dat een ander dat voor haar regelt. Maar, ook dat is prima.

@mao, hoe denk je dat 5 schaatsters geld gaan halen uit Instagram plaatjes pof erger, vloggen? Puck ziet er gewoon goed uit, waarschijnlijk samen met een fotobewerkingsprogramma. (Ik vind haar namelijk op "gewone" foto's ook niet zo mooi als op de promotiefoto's).

Puck haalt waarschijnlijk meer dan voldoende geld op om leuk te kunnen leven, maar misschien is het beter dat mensen die van haar plaatjes houden gewoon fijn op zoek gaan naar plaatjes, maar niet gaan proberen om haar ook topsporter te noemen.

@tommeke, wat bedoel je met "ze leeft volledig als prof". Ik denk dat je bedoelt dat ze er verder niets naast doet (is ook niet waar omdat haar promotiewerkzaamheden toch ook tijd in beslag zullen nemen). Maar als hetgeen wat op Strava staat al haar topsportwerkzaamheden zijn, dan zijn er voldoende "niet profs" die meer trainingswerk verzetten.

Ik zou zeggen, gewoon plaatjes kijken voor wie dit leuk vindt, maar ga niet iedere keer weer vermelden dat ze topsportster is.
En begin niet te zeuren dat ik jaloers zou zijn, ik heb geen dochters en zou nagenoeg haar oma kunnen zijn.

Edit
@sloeren, Mijn God, misschien ergens anders je genot gaan zoeken?
Laatst gewijzigd door Jans op 18 apr 2018 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 18 apr 2018 09:13

mao schreef: 18 apr 2018 08:50 1+ (daniel1975)
Misschien zouden de schaatsers ( zonder sponsors ongeveer 85% ) meer naar Puck moeten kijken ....
Ja!
Ik las laatst een column van Ellen Van Dijk. Ze vertelde dat er in het vrouwenpeloton zo weinig geld wordt verdiend.
Ze moet niet zeuren en zo nu en dan een tiet naar buiten laten floepen om haar carriére een kleine boost te geven. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes; als ze professioneel zijn tenminste..
Laatst gewijzigd door sloeren op 18 apr 2018 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 apr 2018 09:17

Smileys vergeten?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 apr 2018 09:30

Ik snap sowieso niet dat dit topic bestaat. Het zit op het randje van karaktermoord en gaat qua fatsoen ver voorbij aan wat een blad als Fiets moet willen.
Inhoudelijk met elkaar over de grond liggen rollen in een topic is prima.
Is ook de charme van een forum. Zo nu en dan wat ondeugende opmerkingen (desnoods een foto) is ook prima.
Maar wie dit topic van enige afstand bekijkt kan toch alleen maar een heel vieze smaak in z'n mond krijgen en ik snap niet dat hier niet allang een slotje op zit. Liever nog verwijderen en dat heeft niks met censuur te maken maar alles met fatsoen.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 18 apr 2018 09:34

BRAVO!

dario
Forum-lid
Berichten: 3822
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 18 apr 2018 09:37

amclassic-fan schreef: 18 apr 2018 09:17 Smileys vergeten?
Soms zijn smileys ècht niet nodig.
Verder sluit ik me aan bij GastheerG, althans: dat dit topic bestaat, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat het intussen al 81 pagina's en bijna 1000 berichten telt gaat mijn koerspetje te boven...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 apr 2018 10:29

sloeren schreef: 18 apr 2018 09:13 [
Ik las laatst een column van Ellen Van Dijk. Ze vertelde dat er in het vrouwenpeloton zo weinig geld wordt verdient.
Ze moet niet zeuren en zo nu en dan een tiet naar buiten laten floepen om haar carriére een kleine boost te geven. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes; als ze professioneel zijn tenminste..
Meest kansloze opmerking die je maar kunt maken.

dario
Forum-lid
Berichten: 3822
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 18 apr 2018 10:54

Correctie: voor sommige mensen blijken zelfs overbodige smileys dus een noodzaak... :?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 apr 2018 11:02

Gastheerg schreef: 18 apr 2018 09:30 Ik snap sowieso niet dat dit topic bestaat. Het zit op het randje van karaktermoord en gaat qua fatsoen ver voorbij aan wat een blad als Fiets moet willen.
Inhoudelijk met elkaar over de grond liggen rollen in een topic is prima.
Is ook de charme van een forum. Zo nu en dan wat ondeugende opmerkingen (desnoods een foto) is ook prima.
Maar wie dit topic van enige afstand bekijkt kan toch alleen maar een heel vieze smaak in z'n mond krijgen en ik snap niet dat hier niet allang een slotje op zit. Liever nog verwijderen en dat heeft niks met censuur te maken maar alles met fatsoen.
Oneens!
Met het topic op zich is niets mis. Iemand die op deze manier de publiciteit zoekt zou hier alleen maar blij mee moeten zijn want het levert weer volgers op en dat is weer belangrijk voor je publicitaire waarde. En als je semi-ondeugende fotos plaatst uit vrije wil op insta, moet je ook accepteren dat de opmerkingen soms op/over het randje zijn. Geloof ook niet dat ze daar wakker van ligt.
Echter, waar het mis gaat zijn de citroenen die elke mogelijkheid aangrijpen om haar naar beneden te halen, te vertellen dat ze geen prof is, niet kan fietsen, etc. Zelfs een suggestie naar zakelijk talent wordt direct afgefakkeld en sommigen proberen maar zo vaak mogelijk in te wrijven dat ze eigenlijk maar een dom lekker wijf is. Echter, als iemand natuur- en scheikunde studeert als voorbereiding op een opleiding geneeskunde mag je er tot het tegendeel is bewezen vanuit gaan dat ze alles behalve dom is en het spel gewoon verdomd goed speelt.
Topic hoeft van mij niet dicht, maar ik zou sommige deelnemers toch eens aanraden om goed in de spiegel te kijken voordat je hier weer eens poging #zoveel doet om haar naar beneden te halen en haar gewoon te respecteren als mens.
Less is bore

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1992
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 18 apr 2018 11:08

bve schreef: 17 apr 2018 23:27
tommeke14 schreef: 17 apr 2018 22:35 Ze leeft zelf volledig als prof. Heel leuk voor haar, maar het is compleet niet serieus te nemen.
Ik had haar toch serieus genomen, je weet nooit hoeveel iemand nog verbeterd.
Meh, genoeg die harder rijden en er minder voor doen. Ik vind het echt leuk voor haar dat ze zo kan leven en het is volgens mij ook wel een toffe chick met genoeg zelfkennis.

Maar voor het serieus nemen van het vrouwenwielrennen is het niet echt een goede ontwikkeling vind ik.

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 18 apr 2018 11:09

@daniel1975

+1
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 apr 2018 11:14

daniel1975 schreef: 18 apr 2018 11:02 Met het topic op zich is niets mis. Iemand die op deze manier de publiciteit zoekt zou hier alleen maar blij mee moeten zijn want het levert weer volgers op en dat is weer belangrijk voor je publicitaire waarde.
Uit jouw mond schrik ik hier gewoon van. Geloof me of niet. Ben ik zelfs ontdaan van!

Gesloten