Fiets elfstedentocht 2018
-
martijnhoeks
- Forum-lid
Zojuist uitgeloot voor de fietselfstedentocht voor 2018, helaas. Als er iemand nog 2 kaarten kwijt wil dan hoor ik het graag!
Succes voor diegenen die wel al een kaart hebben!
Succes voor diegenen die wel al een kaart hebben!
Ik ben, net als dit jaar, ook ingeloot voor volgend jaar. Word mijn tweede deelname dus en heb er zin in.
En geen nood, grote kans dat je na 1 januari alsnog ingeloot wordt en anders komen er nog genoeg kaarten beschikbaar van mensen die op het laatst besluiten om toch niet gaan. Dit verloopt veelal via de officiële site.
En geen nood, grote kans dat je na 1 januari alsnog ingeloot wordt en anders komen er nog genoeg kaarten beschikbaar van mensen die op het laatst besluiten om toch niet gaan. Dit verloopt veelal via de officiële site.
Ik verwacht niet dat het in mei zo koud is dat je overschoenen en wintersokken nodig zult zijn
Dé fietselfstedentocht is op 2e pinkersterdag, niet te verwarren met de winterfietselfstedentocht die sinds een paar jaar in februari wordt gehouden.
losse kaarten kan je zelfs nog een dag voor pinksteren op de camping in Bolsward kopen, er hangt een prikbord!
nu ontvang ik wel een uitnodiging, 2018 wordt nummer 10.
de winter editie lijkt me geweldig, misschien deze februari toch maar eens rijden.
nu ontvang ik wel een uitnodiging, 2018 wordt nummer 10.
de winter editie lijkt me geweldig, misschien deze februari toch maar eens rijden.
Ik fiets dit jaar ook de Decathlon winter elfstedentocht. Ik heb bij de Decathlon van APTONIA warmers gekocht. Die haal je uit de verpakking en dan reageert het met zuurstof en geeft het 5 uur lang warmte af. En dan in combinatie met gribgrab artic overschoenen hoop ik dat het goed komt.
Ik ben ook ingeloot, maar weet nog niet met wat voor starttijd. Als deze heel erg laat is (na half 7) zou het kunnen dat ik 'm alsnog op MP gooi en ga proberen om een vroege starttijd terug te kopen. Vorig jaar ook om half 7 gestart en dat betekende al flink wat opstoppingen bij de stempelposten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Omdat er nog geen link naar de verschillende "Fietselfstedentochten" gepost is.
De Winterfiets Elfstedentocht van 5 februari 2018.
De Fietselfstedentocht van 5 mei 2018
De Winterfiets Elfstedentocht van 5 februari 2018.
De Fietselfstedentocht van 5 mei 2018
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Even ter info > betreft Zomereditie
*****Vandaag 5 januari vanaf 17:00 volgt er nog een 2e loting
onder diegenen die in de 1e loting pech hadden.
*****De 'vraag- en aanbod' stempelkaartenpagina op de fietselfstedensite
is vanaf Pasen actief.
En inderdaad de laatste weken voor de tocht , worden er altijd veel kaarten, aangebodenvia marktplaats en op de vraag en aanbod site.
*****Vandaag 5 januari vanaf 17:00 volgt er nog een 2e loting
onder diegenen die in de 1e loting pech hadden.
*****De 'vraag- en aanbod' stempelkaartenpagina op de fietselfstedensite
is vanaf Pasen actief.
En inderdaad de laatste weken voor de tocht , worden er altijd veel kaarten, aangebodenvia marktplaats en op de vraag en aanbod site.