Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Kuiper Trading

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 29 jun 2017 11:30

Lcsmet schreef: 29 jun 2017 11:04 In andere topics is ook al aangegeven dat Kuiper en Wielershop niet langer zouden bestaan.

=> viewtopic.php?f=9&t=47257&start=372
=> viewtopic.php?f=12&t=83623&start=12

Kuiper zou ondertussen buschauffeur geworden zijn.
Maar dan moet je ook niet je webshop open houden en mensen nog wel geld laten overschrijven.

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 30 jun 2017 16:39

Jans schreef: 29 jun 2017 11:30
Lcsmet schreef: 29 jun 2017 11:04 In andere topics is ook al aangegeven dat Kuiper en Wielershop niet langer zouden bestaan.

=> viewtopic.php?f=9&t=47257&start=372
=> viewtopic.php?f=12&t=83623&start=12

Kuiper zou ondertussen buschauffeur geworden zijn.
Maar dan moet je ook niet je webshop open houden en mensen nog wel geld laten overschrijven.
+1
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

Gera
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 06 feb 2012 21:24

Gera 30 jun 2017 18:51

Ja, idd, het lijkt meer op de Firma List en Bedrog ondertussen.
Het mailadres in de rekening die per mail kwam na de bestelling werkt ook niet meer.
Het is notabene het zelfde mailadres vanwaar de bevestiging gestuurd is en nu ineens niet meer bereikbaar.
Lijkt heel erg op oplichterij dus.
Reageer dan op je voicemail en het andere adres dat ik heb gekregen na opmerking op de facebook pagina.
Ook daar heeft hij snel het eigen commentaar gewist maar ik heb er wel een foto van gemaakt wat hij heeft geschreven dus dat bewijs heb ik .
Neem je verantwoording en boek mijn overgemaakte geld terug. Ik heb je een mail gedaan op het wel werkende mail adres volgens jou om de bestelling te annuleren.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4386
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 30 jun 2017 19:13

Gera schreef: 30 jun 2017 18:51 Ja, idd, het lijkt meer op de Firma List en Bedrog ondertussen.
Het mailadres in de rekening die per mail kwam na de bestelling werkt ook niet meer.
Het is notabene het zelfde mailadres vanwaar de bevestiging gestuurd is en nu ineens niet meer bereikbaar.
Lijkt heel erg op oplichterij dus.
Reageer dan op je voicemail en het andere adres dat ik heb gekregen na opmerking op de facebook pagina.
Ook daar heeft hij snel het eigen commentaar gewist maar ik heb er wel een foto van gemaakt wat hij heeft geschreven dus dat bewijs heb ik .
Neem je verantwoording en boek mijn overgemaakte geld terug. Ik heb je een mail gedaan op het wel werkende mail adres volgens jou om de bestelling te annuleren.
Ik zou een aangetekende brief schrijven of even langs gaan.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 30 jun 2017 19:17

@Einstein En jij denkt als iemand de mails niet beantwoordt dat hij dan wel de deur open doet?
Ik heb geen idee om hoeveel geld het gaat, maar daar ga je geen reis voor maken. En met die wetenschap reageert hij waarschijnlijk niet.

Gera
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 06 feb 2012 21:24

Gera 30 jun 2017 21:12

Het bedrag is goed 25 euro maar het gaat om de praktijken die deze shop er op na houdt
En dat dit een waarschuwing ook is voor anderen die van plan zijn daar wat te gaan bestellen.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 30 jun 2017 21:20

Als het echt zo'n puinhoop wordt kun je een abuse melding bij de hostingprovider doen.
Ze zullen niet meteen de site op zwart zetten maar goede kans dat zij dan contact opnemen met de eigenaar..
Misschien dat meneer Kuiper dan in gaat zien dat hij zo niet kan blijven doorgaan.

Zo te zien is zijn site gehost bij XS4all.

Mitchel
Forum-lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 05 nov 2016 10:58

Mitchel 01 jul 2017 13:58

Via de kamer van koophandel kun je een afschrift opvragen van het bedrijf en de gegevens van de eigenaar of directeur. Misschien kun je hem dan wel thuis vinden of de brief daarheen sturen.

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 11 jul 2017 20:15

Jammer, had goede ervaringen met Chris en rijd al jaren op zijn ACC50's.
Helemaal jammer dat hij zijn zaken dan niet netjes afhandeld.
I Am SpeCiAliZed

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 25 jul 2017 11:54

GERA is naar mijn mening het type persoon het het liefst zo lang mogelijk overal loopt te schreeuwen. (100 topics, facebook).

Toen der tijd aangegeven dat Reynolds remblokken niet meer leverbaar zijn daar het van Tehava naar Agu is gegaan.

Daarop is besloten die bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Dit gaat via betaal batches kan daarmee een week duren ook netjes uitgelegd. Zijn betaling is daarop ook netjes terug gestort.

De site van Kuiper Trading is voor de wielen en andere artikel uit service bij verkoop. Het kan daar mee kloppen dat er eens iets niet actueel is op gebied van voorraad (van accessoires).

Telefonisch openingstijden zijn als volgt:
De Wielershop: 12.00 tot 17.00 uur
Kuiper Trading: 10.00 tot 17.00 uur

Van stoppen is geen sprake.

Gera
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 06 feb 2012 21:24

Gera 25 jul 2017 14:50

Vreemd dat er dan in de mail die je krijgt van je bestelling ineens een mail adres niet meer klopt. Dat terwijl het van dat mail adres verstuurd is.
Weken geprobeert om een reactie te krijgen maar nergens werd op gereageert
Niet op telefonisch ingesproken boodschappen en ook andere mail adres niet
.
Zeer klantonvriendelijk en ja na een hele lange tijd werd uiteindelijk terugbetaald
Totale afrader wat mij betreft

maarten_deboer
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 aug 2007 19:55

maarten_deboer 03 okt 2017 21:18

Helaas gaat bij mij de communicatie met Chris ook wat stroef.
Op 23 juni contact gehad met Chris over roestende nippels bij wielen van iets meer dan een jaar oud, zoals je verwacht wil hij ze maken onder garantie. Daarna verloopt de communicatie moeizaam.

Tot op heden krijg ik te horen dat hij ermee bezig is en nog laten weten hoe het gaat. Maar vervolgens moet ik zelf bellen voor een nieuwe update. Ik wacht nog steeds op mijn wielen. Gelukkig heb ik een andere set kuiperwielen waar ik mee kan rijden maar dit duurt mijns inziens erg lang.

Anderen ook last van deze matige communicatie? Ik ben dit niet van Chris gewend

Plaats reactie