Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 16 jul 2017 14:16

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 16 jul 2017 14:20

En dan ook nog doorrijden :dislike:
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 16 jul 2017 14:36

Quarantanove schreef: 16 jul 2017 11:58 Met echte wielrenners bedoel ik licentiehouders (tegenwoordig bestaan er geloof ik ook daglicenties) die officiële wedstrijden rijden. Niet echte wielrenners zijn in mijn ogen de wielertoeristen die tijdens hun ritten in groepsverband onderling wielrennertje spelen op de openbare weg.
En je weet heel zeker dat de "echte wielrenners" zich altijd keurig aan de regels houden en dat alle brokken altijd gemaakt worden door de mensen zonder licentie. :roll:
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 16 jul 2017 18:33

Quarantanove schreef: 16 jul 2017 10:57
Sieper schreef: 16 jul 2017 02:03 Ik scrollde halverwege de pagina, las een stukje tekst en wist al meteen wie de auteur zou zijn. Je blijft ook maar volharden in je venijnige verkleinwoordjes beeldspraak. Ik heb je daar al een keer op aangesproken en het wordt hoog tijd dat er op gemodereerd gaat worden. Stierlijk vervelend.
Wat jij stierlijk vervelend vindt moet hier maar verwijderd worden?
Als je denkt dat ik weinig waardering heb voor het prestatieve fietsen van niet echte wielrenners dan heb je her goed. Ik denk dat op een forum waar in mijn ogen juist weer stierlijk vervelend wordt gedaan over andere weggebruikers die vaak terecht zich enorm ergeren aan het weg gedrag van de niet echte wielrenners in het verkeer het goed is dat er meningen zijn die de hand in eigen boezem steken want dat is de enige manier om aan het slechte racefietsimago zelf iets te doen.
Nee! Jij moet eens leren gewoon respect te geven aan een ander. Je zit telkens weer iedereen hier te beledigen. Of je dat zelf nu niet doorhebt of wel. Aan je gedrag hier op het forum vermoed ik dat jij zelf eerder zo'n "krommestuurriddertje" bent dan welk eenandere medeforummer ook. Een beter milieu begint bij jezelf. Een ander kun je toch niet veranderen, je kan hooguit het goede voorbeeld geven, probeer dat eens en laat die constante stroom beledigingen achterwege.
Afbeelding

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 16 jul 2017 19:03

Sieper schreef: 16 jul 2017 18:33Nee! Jij moet eens leren gewoon respect te geven aan een ander.
Meneer (of mevrouw) 49 is een klassieke troll, lees meer eens wat van zijn berichten terug.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 16 jul 2017 19:52

Ja de huistrol. Ieder forum schijnt er een te moeten hebben.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 16 jul 2017 21:17

Wegens afwijkende mening en woordkeuze?

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 17 jul 2017 00:24

Ga voor de gein (doe het zelf eens Q49) turven (op bijvoorbeeld de vorige pagina) het aantal kromme stuur, nepwielrenner e.d en het aantal keer ......-tje.

Ik denk dat je niet onder de 20 blijft. Wat draagt dat bij? En de echte vraag waarom!!

Waarom mag je niet verzoeken dat achterwege te laten. Ik vind het niet normaal om je medeforummers zo te benaderen.
Afbeelding

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 17 jul 2017 08:06

Het is maar waar je je door laat 'raken'.

Hoe vaak er op dit forum met de term 'bierbuiken' een groep medefietsers negatief wordt weggezet... En dat mag altijd zonder problemen.

Als iemand de term 'krommesturenrijdertje' gebruik en 'nepwielrenner' dan voel ik me inderdaad aangesproken. Ik heb een krom stuur op mijn fiets en iedereen zal zien, aan mijn postuur, prestaties en uitrusting dat ik een nepwielrenner ben.

Ik neem mezelf wat dat betreft niet zo serieus.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 17 jul 2017 08:34

Als het mooi weer is zijn er heel veel ouderen met de e bike op pad. Daar heb ik absoluut geen hekel aan. Ik nader de deze mensen altijd rustig van achteren. Ik schreeuw nooit en wacht net zo lang tot ze mij hebben opgemerkt. Dan zeg ik "doe maar rustig aan hoor ik heb geen haast" ;-) want onbedoeld schrikken mensen toch en maken een slingertje. Daarna bedank ik ze allervriendelijkst voor de ruimte die ze hebben gemaakt en wens ze een fijne dag. Mensen reageren dan eigenlijk altijd erg positief. Laten we eerlijk zijn, we hebben het imago toch al tegen. Iedereen heeft wat mij betreft evenveel recht op de weg en zeker op het fietspad. Ik mag niet verwachten dat als ik vanachter nader met soms wel 40 plus dat ze mij op tijd opmerken. Maar eigenlijk speelt dit alleen bij mooi weer. Regen (achtig) weer zoals gisteren speelt dit scenario niet en dat is dan het voordeel om lekker door te kunnen knallen zonder dat anderen daar last van hebben. In groepen fiets ik nooit.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 jul 2017 08:38

Bij ons in de regio is het onvergelijkbaar met rest van de Nederland, Rico. Ik heb het hier eigenlijk nooit aan de stok met mede-weggebruikers. Bovendien kom je gewoon veel minder mensen tegen.

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 17 jul 2017 09:33

jer81 schreef: 16 jul 2017 12:20Waarom zou ik geen gebruik mogen maken van deze faciliteiten terwijl ik daar belasting voor betaal?
Ik betaal belasting voor straaljagers!!!!1!! Waarom mag ik daar dan niet in vliegen??!!!
Vorsprung durch Pedantik

Plaats reactie