Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

N.eelis
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 25 feb 2017 11:35

N.eelis 25 feb 2017 11:43

Hallo allemaal,

Toch maar een accountje aangemaakt na maanden (misschien wel jaren) van mee lezen. Ik ben Niels, bijna 30jr en fiets nu zo'n 12 jaar, woonachtig in de Bollenstreek. Afgelopen week mijn nieuwe racer op gehaald, custom designed. Naar smaak laten spuiten en af laten monteren. Zal is kijken of ik een foto kan posten, eerst ff uitvogelen hoe dat moet...

Ik wacht nog op de eerste km's van 2017, door blessures sinds Augustus 2016 niet meer kunnen fietsen. Nu met mijn nieuwe racer loerend in de kamer staan begint mijn geduld nu toch wel op te raken!

Groet,
Niels

fietsendelex
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2017 08:46

fietsendelex 10 mar 2017 06:33

Hallo fietsende maatjes

ik ben nieuw hier
mijn naam is Alex Kramer
geb.09-12-63
ik ben gaan fietsen op aanraden van de loopgroep om de spieren soepel(er) te laten worden Uitfietsen de volgende dag na een loopje

en begon het steeds leuker te vinden, totdat e steeds meer mensen bij kwamen die gingen fietsen vanuit de loopgroep
wij fietsen vooral toer tochtjes in onze spaarzame vrije tijd ,zoals dam tot dam fiets clasic, marker toer, decathlon tocht enz enz. :winkthumb:

mr.kleinrider
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2010 18:21
Locatie: Assen

mr.kleinrider 11 mar 2017 18:26

Goedenavond allen,

ik lees al een tijdje mee op het forum en heb een aantal forum leden mogen ontmoeten tijdens brevetten.
Ik ben Marcel en kom uit Assen. Vroeger gevoetbald en vanaf m'n 15e ben ik er wat bij gaan fietsen.
Vanaf mijn 19e heb ik aan triathlon gedaan tot we kinderen kregen.
10 jaar nagenoeg niks gedaan maar sinds vorig jaar weer regelmatig op de fiets geklommen.

Vanavond start ik voor m'n 4e brevet (BRM 400 Boekeloo)...

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 13 mar 2017 09:32

@mr.kleinrider: dit was wel een mooie om als eerste 400 te doen, we zien elkaar!

Forno
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mar 2017 12:23

Forno 31 mar 2017 12:34

Beste fietsers,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum met veel plezier!

Ik ben vorig jaar begonnen met fietsen op de racefiets. 40 jaar oud en met een beetje overgewicht.
Inmiddels ben ik 15 kilo kwijt en zit ik qua BMI weer exact in het midden.

Ik maak in het weekend meestal een solo tocht en door de week een avondrit. Een echt doel heb ik niet, behalve te blijven bewegen. Hoewel ik de Mont Ventoux ooit een keer vlot omhoog wil, in plaats van de 3 uur die nu staat (ongetraind met een leenfiets). ;)

Maar dat gaat zeker goed komen.

schavuyth
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 apr 2017 16:36

schavuyth 01 apr 2017 16:42

Mijn naam is Joris, ik fiets al een aantal jaren, vooral naar mijn werk met de racefiets en in het weekend op het mtb-parkours in Schoorl.

Ik zal vooral actief zijn op het forumdeel voor titanium fietsen daar mijn beide racefietsen van titanium zijn.

Gebruikersavatar
CanyonMR
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jul 2014 21:56

Gebruikersavatar CanyonMR 14 apr 2017 10:07

Hallo medefietser,

Ik ben Mark, inmiddels 27 jaar uit de provincie Gelderland.

Afgelopen jaren al veel gelezen op dit forum en natuurlijk van kleins af aan de koers op tv. Sinds afgelopen zomer besloten om zelf ook een racefiets te gaan aanschaffen. Na veel zoeken en twijfelen een fiets gekocht waar ik deze week mee ben begonnen te fietsen.

Gebruikersavatar
Celeste85
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 mei 2016 20:05

Gebruikersavatar Celeste85 16 apr 2017 10:17

Vrolijk pasen allen :-)

Ik ben Joppe, 31 jaar uit Amsterdam.

2-3 jaar geleden via Marktplaats een fiets gekocht en sindsdien de smaak te pakken. Wil deze zomer wat gaan toeren in de Vogezen en investeren in een nieuwe fiets.
Bianchi Via Nirone 7 Triple (een drietje is een mietje..) :mrgreen:

marcelc
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 apr 2017 19:31

marcelc 16 apr 2017 19:44

Hallo allemaal

had een account maar kom er niet meer op ( ben een jaar of 2 niet meer actief geweest hier ) en de email die ik er toen der tijd voor gebruikt heb kan ik niet meer openen dus zat niets anders op als een nieuw account aan te maken, dus bij deze een nieuw voorstelrondje

Ik ben Marcel, woon in Almere, geboren op 14-05-69 ( dus bijna 48jr jong ), getrouwd en 2 kinderen van 15 en 18jr

In het dagelijks leven houd ik me voor me beroep bezig als buschauffeur, voor de rest besteed ik veel tijd aan sport, ik ben triathleet en gemiddeld train ik zo`n 10-14 uur per week, hiernaast nog een paar hobby`s zoals autodetailing, gitaar spelen, kitesurfen......

Zoals gezegd sport ik veel waaronder natuurlijk ook fietsen, mijn trainingskilometers doe ik op een Giant Prophel en mijn wedstrijden rijd ik op een Focus Izalco Chrono ( tijdritfiets )

Mountainbiken is voor mij hoofdzakelijk een winterbezigheid, en in de zomer in Zuid-Frankrijk ( schitterende zeer uitdagende parcoursen )

Narada
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2017 02:00

Narada 05 mei 2017 02:34

Hallo mensen,

Ik ben Jordy, 31 jaar en woonzaam in het mooie Noord-Brabant!
Getrouwd met 2 hondjes (onze kids by choice ;-) )

1.84m lang met zo'n 90KG, mag wel wat vanaf!
Ik fiets ten minste 5 uur per week (woon-werk) door weer en wind
Naar mijn werk (en terug) is 30 min. enkel en ik vind dit te weinig om een 2e auto te verantwoorden en daarnaast leek me dit niet zo handig i.c.m. een zittend beroep.

Zo'n 3 jaar geleden van een Gazelle Medeo Excellent naar een Koga F3 2.0 gegaan. Het lichte gewicht, het gemak van alle verlichting via de naafdynamo + Mat zwart had ook wel wat destijds.

Fiets prima! Echter ben ik een lamme hond wat onderhoud betreft. Toen mijn ketting ongeveer een maand geleden "houdoe en bedankt" heb ik mijn fiets de (ernstig noodzakelijke) 1e echte onderhoudsbeurt gegeven. Hierbij moesten alle tandwielen en ketting vervangen worden en fiets nu weer als nieuw! Toen zag ik echter de Koga F3 6.0 met schijfremmen en riemaandrijving staan (lees; minder onderhoud nodig!) en ik was verkocht! Mijn vrouw was er wat minder van gecharmeerd gezien de hoge prijs, al valt dit mijn inziens best mee daar dit in 3 jaar ruim binnen mijn reiskosten valt.

Inmiddels besteld en, met helaas een flinke levertijd, is de verwachting dat deze half September in mijn bezit is! Ik had uiteraard van mijn vaste dealer af kunnen wijken, echter gaf deze me een prima deal, heb ik nog een goede fiets en naja... de rijwielhandel zit vanuit huis letterlijk 3 minuten verderop (te voet!) wat ook wel wat waard is! Daarnaast kan ik zo nog even genieten van de dure onderdelen op mijn huidige Koga!

Gezien de prijzen die men geeft voor 2e hands fietsen denk ik dat ik mijn "oude" F3 maar als back-up/stapfiets bewaar :shock:

Mijn vrouw vondt het met een dergelijke kostbare fiets tijd worden dat ik een forum op ging en toen kwam ik dit forum tegen waar ik interessante zaken tegenkwam! Alvast fijn weekend gewenst aan iedereen en hopelijk kan iedereen genieten van het voorspelde mooie weer! :like:

rdcycling88
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mei 2017 19:14

rdcycling88 21 mei 2017 19:41

Hallo,
Raf,28 jaar
over 4maand terug mijn scott fiets gekocht speedster 10 disc
ik rijd nu elke zondag proberen om terug fit te zijn
mijn hobby fietsen mijn auto fiesta st

GvanT
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mei 2017 06:35

GvanT 29 mei 2017 06:42

Hallo
Ik ben Glen en ik woon in geraardsbergen in de Vlaamse ardennen.
Ik ben momenteel terug bezig met fietsen en ik hoop hier op het forum wat goede tips te krijgen voor aanschaf van een nieuwe fiets

Plaats reactie