wat een ontzettende k*tstreek.
zitten er in de nieuwste frames tegenwoordig geen chips, net als in de normale consumentenfietsen (heb vervolgens dan zelf geen idee wat ze daar verder mee doen)
wellicht handig om te weten dat marktplaats over een rss feed beschikt,
je kunt dus zo in outlook/apple mail etc een standaard zoekopdracht op specialized 58 plempen:
http://kopen.marktplaats.nl/opensearch. ... &pa=1&s=10
GESTOLEN: Specialized Tarmac Pro SL 2010
- monsieurpinot
- Moderator
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
Met genummerde stickertjes inderdaad. Eentje op het stuur, eentje op je helm, de meeste fietsers kunnen het echt wel waarderen. Tijdens de 13 heuvelentocht (georganiseerd door het Stalen Ros, Ravenstein) werkt dat al jaren perfect: nooit een fiets gestolen daar!
Time flies like the wind, fruit flies like banana´s
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
Kom op Mannen, er moet toch iets te verzinnen zijn dat goed en makkelijk werkt.
Laat blad fiets er nou zijn hoofd over buigen, die hebben misschien iets meer kennis of kennissen die hier iets van weten en een veel groter bereik bij de mensen hebben door hun Blad.
maak er een prijsvraag van voor diegene met het beste idee.
Die wint Bv. twee jaar gratis blad fiets of zo iets.
Het zijn ook hun lezers die er ook bij gebaat zijn.
of net als bij dure Auto's een track&trach in het frame stoppen wat de verzekeraars
vaak ook verplichten bij peperdure wagens.
Laat blad fiets er nou zijn hoofd over buigen, die hebben misschien iets meer kennis of kennissen die hier iets van weten en een veel groter bereik bij de mensen hebben door hun Blad.
maak er een prijsvraag van voor diegene met het beste idee.
Die wint Bv. twee jaar gratis blad fiets of zo iets.
Het zijn ook hun lezers die er ook bij gebaat zijn.
of net als bij dure Auto's een track&trach in het frame stoppen wat de verzekeraars
vaak ook verplichten bij peperdure wagens.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
de monsternaar schreef:Kom op Mannen, er moet toch iets te verzinnen zijn dat goed en makkelijk werkt.
Laat blad fiets er nou zijn hoofd over buigen, die hebben misschien iets meer kennis of kennissen die hier iets van weten en een veel groter bereik bij de mensen hebben door hun Blad.
maak er een prijsvraag van voor diegene met het beste idee.
Die wint Bv. twee jaar gratis blad fiets of zo iets.
Het zijn ook hun lezers die er ook bij gebaat zijn.
of net als bij dure Auto's een track&trach in het frame stoppen wat de verzekeraars
vaak ook verplichten bij peperdure wagens.
http://www.datatag.co.uk/
Bij brommers is het vrij normaal om zo'n datatag erin te stoppen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2828
- Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05
patmaessen schreef: Vind de ronde van Vlaanderen wel een 'beetje organisatie' maar daar is niets bewaakt te vinden, idem voor de goldrace of limburgs mooiste om maar een paar te noemen. Maar ik kan me vergissen.....
Tijdens de ronde van vlaanderen heb ik mijn fiets toch echt in een bewaakte stalling achter gelaten (met bonnetje). Daarna lekker onder de koude douche gesprongen.
Bij de Classico Boretti afgelopen zaterdag kreeg je een armbandje (zoeen die je niet los kunt maken zonder te scheuren, zodat je ook niet snel nummertjes kunt verwisselen) met een nummer en je fiets ook een nummertje.
Drie stevige kerels bij de in/uitgang. Werkt prima.
Drie stevige kerels bij de in/uitgang. Werkt prima.
Maar ik heb meer verstand van gitaren...
-
- Forum-lid
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 23 feb 2007 10:20
Bij de amstel gold race is het wel heel erg makkelijk om te gaan handhaven. Iedere deelnemer heeft een stuurbordje aan de fiets en een rugnummer gekregen. Nu halen ze dat direct aan het begin van je fiets en moet je het nummer in de tent inleveren. Waarom dit niet beide bij de uitgang inleveren. En als het niet overeenkomt, heb je een probleem.
Op deze manier valt er vast wel iets te verzinnen.
Op deze manier valt er vast wel iets te verzinnen.
de monsternaar schreef:Als er telkens alleen van die dure fiets worden gejat, dan kan het niet anders zijn dat het een kenner is op het gebied race fietsen.
Volgens mij hoef je geen kenner te zijn om een dure fiets te jatten. Er is zoveel keus, dat een dief maar een paar merken hoeft te onthouden. Als hij de eerste de beste Pinarello, De Rosa of Colnago pakt heeft hij meestal een aardig dure fiets. Van de Specialized Tarmac Pro ziet een blind paard al dat het een dure fiets is.
Dan kan de dief nog steeds een fiets jatten door de nummers om te wisselen van een hele oude fiets die hij zelf meegenomen heeft (met een inschrijving) en een strakke Pinarello.Ultimate CF schreef:Bij de amstel gold race is het wel heel erg makkelijk om te gaan handhaven. Iedere deelnemer heeft een stuurbordje aan de fiets en een rugnummer gekregen. Nu halen ze dat direct aan het begin van je fiets en moet je het nummer in de tent inleveren. Waarom dit niet beide bij de uitgang inleveren. En als het niet overeenkomt, heb je een probleem.
Ultimate CF schreef:Bij de amstel gold race is het wel heel erg makkelijk om te gaan handhaven. Iedere deelnemer heeft een stuurbordje aan de fiets en een rugnummer gekregen. Nu halen ze dat direct aan het begin van je fiets en moet je het nummer in de tent inleveren. Waarom dit niet beide bij de uitgang inleveren. En als het niet overeenkomt, heb je een probleem.
Op deze manier valt er vast wel iets te verzinnen.
Goed punt. Je hebt helemaal gelijk. Dat heb ik bij verschillende mtb-tochten en marathons ook meegemaakt. Werkt geweldig.
Maar denk je nu echt dat die mensen in die enorme chaos 12000 keer gaan kijken of een bordje overeenkomt met een rugnummer??? In theorie zal het vast werken maar in de praktijk....... Het zal iig wel mensen weerhouden om het te proberen lijkt me....