Voor al je afspraakjes

De Twitterrit

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 03 mei 2010 18:17

[quote="bontempi56"][quote="Aziraphale"]De Barie = Biking Against Rheumatism in Europe. Ze gaan met een groep artsen, verpleegkundigen en patienten op de fiets naar de EULAR (dat is een reumatologie congres) in Rome. Mijn zus rijdt met een collega vanuit Enschede mee.[/quote]

Ok dank je voor de reactie zal ff googelen dan kom ik vast iets tegen over barie.
Heb zelf reumatoide artritis vandaar de belangstelling en voor zover ik weet is er maar bar weinig te vinden over reuma en actief fietsen.
Mvg John[/quote]

Kijk maar even op www.barie.eu en/of www.reumarun.nl

@Rose: Ok, cheers!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

bontempi56
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 30 jun 2009 16:30

bontempi56 03 mei 2010 18:20

[quote="Aziraphale"][quote="bontempi56"][quote="Aziraphale"]De Barie = Biking Against Rheumatism in Europe. Ze gaan met een groep artsen, verpleegkundigen en patienten op de fiets naar de EULAR (dat is een reumatologie congres) in Rome. Mijn zus rijdt met een collega vanuit Enschede mee.[/quote]

Ok dank je voor de reactie zal ff googelen dan kom ik vast iets tegen over barie.
Heb zelf reumatoide artritis vandaar de belangstelling en voor zover ik weet is er maar bar weinig te vinden over reuma en actief fietsen.
Mvg John[/quote]

Kijk maar even op www.barie.eu en/of www.reumarun.nl[/quote]

Ok thanks barie had ik al gevonden

:) de andere komt er nu aan :) en nu vlug terug on topic voor superose boos wordt :);)
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 03 mei 2010 20:45

nee joh, dat was vorige week, deze week ben ik weer helemaal okay :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 mei 2010 20:48

[quote="superrose"]nee joh, dat was vorige week, deze week ben ik weer helemaal okay :)[/quote]

En daar moet alles en iedereen dan maar rekening mee houden? Pfffff....
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 03 mei 2010 21:09

Huh? Rose boos? Is ze dat wel eens dan? ;)
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 03 mei 2010 21:24

[quote="chrissiewizzie"][quote="ciclista"]en als je nou helemaal niet twittert (of facebookt, hyvest, linkedint etc)?[/quote]

Dan heb je zeker ook een fiets zonder GPS, elektronische schakeling en ION motor? Pfff, wat hopeloos ouderwets ;)[/quote]

Wordt deze fiets ook toegelaten ?
[img=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:jM1W ... pfiets.jpg]

@superrose wrote:
nee joh, dat was vorige week, deze week ben ik weer helemaal okay


@Zorry wrote;
En daar moet alles en iedereen dan maar rekening mee houden? Pfffff....

Ja zorro, dat heb je wel eens. Daarvoor zijn het vrouwen. Een klein nadeel, maar ja zoals ik wel eens heb horen zeggen; Elk nadeel heb ook een voordeel.
__________________
kiekeboe

ciclista
Forum-lid
Berichten: 829
Lid geworden op: 17 aug 2004 23:06
Locatie: Roosendaal

ciclista 03 mei 2010 21:34

[quote="chrissiewizzie"]Dan heb je zeker ook een fiets zonder GPS, elektronische schakeling en ION motor? Pfff, wat hopeloos ouderwets ;)[/quote]

Je wilt niet weten wat ik allemaal NIET heb, hartslagmeter, op de Gios ook geen snelheidsmeter naar aanleiding van het hartslagmeter topic,ik hou helemaal niet bij hoeveel kilometers ik maak en ik weet eigenlijk ook niks van wielrennen.

Maar back on topic, ik vind 80 km eigenlijk een beetje weinig voor eind mei, mogen het er geen 100 worden? En na het Gios debacle van gisteren durf ik nauwelijks meer toezeggingen te doen om aan een rit mee te doen, ik moet eerlijk toegeven dat ik gewoon een mooiweer fietser ben geworden. Ik zie 21 mei wel. Verder lijkt het me wel leuk. Als tegenspecialiteit kan ik inbrengen dat ik in w-brabant niet snel verdwaal en als er liefhebbers zijn voor een rondje hier ik graag een tochtje organiseer als zoveelste twiiterrit. We hebben hier een serieuze klim met kasseien!

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 03 mei 2010 21:37

Denk dat 100km wat ver is als je een zo groot/breed mogelijke groep mensen wilt trekken. 80 is dan een hele mooie afstand.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

bontempi56
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 30 jun 2009 16:30

bontempi56 03 mei 2010 22:39

[quote="Aziraphale"]Huh? Rose boos? Is ze dat wel eens dan? ;)[/quote]

Neuhhhhhhhhh,pffffffff

:);)
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 03 mei 2010 23:41

[quote="ciclista"]Als tegenspecialiteit kan ik inbrengen dat ik in w-brabant niet snel verdwaal en als er liefhebbers zijn voor een rondje hier ik graag een tochtje organiseer als zoveelste twiiterrit. We hebben hier een serieuze klim met kasseien!

[/quote]
Een ritje in West Brabant zie ik wel zitten. ;)
Bedoel je deze kasseienploert in Ossendrecht?

Afbeelding
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

Gebruikersavatar
nicom
Forum-lid
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:26
Locatie: West-Brabant

Gebruikersavatar nicom 04 mei 2010 22:11

Dit "klimmetje" op kasseien ligt toch echt wel in woensdrecht.
Misschien is het wel een aardig idee om een forum rit te organiseren in West-Brabant.
Stukje Zeeland (Oesterdam) en dan via Ossendrecht de Brabantse wal op en daar een paar klimmetjes mee pakken. En dan mag natuurlijk de Reizende weg (no: 38 van de Nederlandse toppen top 40) niet ontbreken.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 04 mei 2010 22:40

[quote="ciclista"]Als tegenspecialiteit kan ik inbrengen dat ik in w-brabant niet snel verdwaal en als er liefhebbers zijn voor een rondje hier ik graag een tochtje organiseer als zoveelste twiiterrit. We hebben hier een serieuze klim met kasseien!

[/quote]

Ik zie hier ook wat moois ontstaan...

Plaats reactie