Alles over vakanties op én met de fiets

Debat toekomst toertochten op tv Limburg

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1798
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 16 apr 2011 11:30

Op tv Limburg is er vrijdag 15 april een "debat" geweest met de burgemeester van de Voerstreek Huub Broers en de organisatoren Emiel Frambach, van de Amstel Gold Race en Dries Linssen van Limburgs Mooiste.

Via de link kun je deze uitzending nog bekijken.

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopu ... /1_5206463
Bikers are not alone

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 16 apr 2011 13:05

gistere idd gezien en net krijg ik het Limburgs dagblad in de handen en daar staat dus een heel stuk op de voorpagina en in de krant zelf.
Het komt er op neer mensen die zich misdragen worden de komende jaren niet meer toegelaten tot de AGR
Stukje zal misschien via limburgse dagblad.nl ofzo kunnen worden gelezen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 apr 2011 14:09

Blijkt wel weer erg duidelijk dat het gewoon een politiek spelletje is van de Belgische zuiderburen. Meneertje is bang dat hij niet herkozen wordt, dus dan maar makkelijke populistische maatregelen nemen.

Idiote zaken als €5 per deelnemer voor 1 gemeente vragen, worden dure toertochten op die manier. Als 5 agenten in Voeren €3000 voor 1 dag moeten kosten denk ik dat ik daar ook misschien maar agent moet worden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

freakish
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 mei 2010 23:50

freakish 16 apr 2011 14:41

Wat het geheel nog mooier maakt is dat deze burgemeester in de organisatie van de Hel v/h Mergelland zit/zat. Die kreeg gewoon een vergunning.

Het probleem ligt niet zozeer aan AGR of Limburgs Mooiste. Van april t/m augustus is er ieder weekend wel een toertocht of koers in het Heuvelland. Die willen allemaal langs de bekende plekken als Eyserbosweg, Keutenberg, Camerig, etc. Daar gaan de lui die daar wonen zich aan ergeren. Buiten de toertochten en koersen is het altijd druk in het Heuvelland met toerrijders en ander toerisme, zoals motorrijders, wandelaars en andere dagjesmensen.

Het gevolg hiervan is dat deze groepen zich aan elkaar gaan ergeren. Automobilisten die fietsers maar vervelend vinden, wielrenners die zich ergeren aan wandelaars die breeduit lopen op de smalle wegen enz. enz.

gugi100
Forum-lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 28 nov 2008 11:14

gugi100 16 apr 2011 14:43

[quote="Amclassic-fan"]Als 5 agenten in Voeren €3000 voor 1 dag moeten kosten denk ik dat ik daar ook misschien maar agent moet worden.[/quote]
Wat let je?

Uitgaande van 8 uur op een werkdag kom ik dan op een uurtarief van 75 Eur per ingezette agent..... Lijkt mij niet echt veel.



Gr GJ
Redelijk snel fietsen is best grappig.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 16 apr 2011 14:44

[quote="Peter1981"]gistere idd gezien en net krijg ik het Limburgs dagblad in de handen en daar staat dus een heel stuk op de voorpagina en in de krant zelf.
Het komt er op neer mensen die zich misdragen worden de komende jaren niet meer toegelaten tot de AGR
Stukje zal misschien via limburgse dagblad.nl ofzo kunnen worden gelezen[/quote]

Dan zal het een stuk rustiger gaan worden de komende jaren
:D
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 apr 2011 14:44

Voor iemand die alleen maar op de hoek van een kruispunt hoeft te staan? Daar hoef je nu toch niet echt de mensen in hoogste schalen voor in te zetten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

twofourtwo
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 18 mar 2010 14:02

twofourtwo 16 apr 2011 15:18

[quote="Amclassic-fan"]Voor iemand die alleen maar op de hoek van een kruispunt hoeft te staan? Daar hoef je nu toch niet echt de mensen in hoogste schalen voor in te zetten. [/quote]

wel de hoogste schalen binnen de belgische politie anders loopt het zeker fout :D
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!

ruud_k
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 14 mei 2010 18:51

ruud_k 16 apr 2011 18:12

Vreemde discussie van die Limbo's en Belgen.. Volgens mij zijn wielrenners toch zo'n beetje de enige inkomstenbron daar in het verre zuiden :D;)

torro
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 21 apr 2008 10:54

torro 16 apr 2011 18:20

[quote="Peter1981"]gistere idd gezien en net krijg ik het Limburgs dagblad in de handen en daar staat dus een heel stuk op de voorpagina en in de krant zelf.
Het komt er op neer mensen die zich misdragen worden de komende jaren niet meer toegelaten tot de AGR
Stukje zal misschien via limburgse dagblad.nl ofzo kunnen worden gelezen[/quote]

Die walen kan je toch niet serieus nemen het is één groot achterstandsgebied daar de triestheid straalt er van af, ik kan overigens wel begrijpen dat soms te veel wordt in zuid-limburg qua fietsen e.d.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 apr 2011 18:53

Een agent verdient echt schrikbarend weinig in NL, ik meen iets van 1600 euro pm bruto.

Als die Walen nou slim zijn dan maken ze vergunningen gewoon extreem duur en gebruiken ze het geld om wat nieuw asfalt te leggen hier en daar.

freakish
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 mei 2010 23:50

freakish 16 apr 2011 18:58

[quote="Ruud<"]Vreemde discussie van die Limbo's en Belgen.. Volgens mij zijn wielrenners toch zo'n beetje de enige inkomstenbron daar in het verre zuiden :D;)[/quote]

Stereotype reactie vanuit het Gooi ;)

Plaats reactie