Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Gespot: mooie fiets

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 okt 2015 13:07

Vandaag haalde ik vlak voor Ruischerbrug een groepje van 4 man van Cyclesport Groningen in met daarbij een aantal zeer fraaie bakken.

Fiets die meteen mijn aandacht had was een vrij nieuwe Cervélo S3, uitgerust met 3T componenten en hoge FCC wielen (merk kon ik zo niet zien). Daarachter reed een wat oudere zwart/wit Soloist SLC, uitgerust met SRAM Red (gen 1) en Mavic Cosmic Karton wielen Afbeelding.

Fiets nummer 3 was een wat oudere Cervélo R3 met een Shimano-groep met waslijnen Afbeelding en nietszeggende wielen. Die is dus eigenlijk het vermelden niet waard :D .

Dan de laatste, dat was een Focus Cayo. Zijn mooie, maar IMHO ook wat saaie bakken. Met een witte stuurpen van 3T doe je mij geen plezier. Enige was vermeldenswaardig was, was de Powertap G3 naaf.
Wie heeft er ervaring met X of Y? Nee, maar wel met Z en dat is goed! - welkom op het Fiets Forum.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 11 okt 2015 15:15

Vandaag met mijn pa een rondje van een kilometer of 70 gedaan. Appelpuntje, kent het wel. Eigenlijk heb ik zijn vrij nieuwe fiets altijd als "niet mijn smaak" gezien. Maar vandaag onder een lekker zonnetje kreeg ik zowaar een zekere vorm van love voor het ding..

Het is een Wilier Cento Uno Air.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 11 okt 2015 17:33

Vandaag 1 tegen gekomen de fiets trok niet de aandacht maar de persoon,Zwarte wollen muts,Zwarte winter jas en Zwarte lange broek Zwarte ovenschoenen ook nog tenslotte Fluo gekleurde winterhandschoenen.
Temperatuur was 16gr en hij had een snelheid van max. 20km/u.
Wel 4 hele mooie fietsen bij de plaatselijke fm zie vandaag gefietst.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

simen
Forum-lid

simen 17 mar 2016 21:42

Vandaag gespot in de jaarbeurs : Een fiets van Sandwichbikes.
Mooi zelfbouwconcept met houten frame.
Het ging de exposant om de toelevering van de bijzondere metaaldelen.
Aanstekelijk leuk fietsje om bijvoorbeeld broodjes te halen.
Ook de geprinte Renishaw mtb stond er evenals de fiets met het geprinte draadgaasframe.
Werk en hobby kunnen soms goed samengaan.
Zij is ook tegen

Plaats reactie