Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 06 feb 2016 21:24

Stuur is een mailtje naar Kyle, sales2@farsports.cn
Hij zal je wel de nodige prijzen geven, het is wel Chinees nieuwjaar dus mogelijks krijg je de eerste week geen antwoord.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 07 feb 2016 15:52

Iemand nog een tip voor GOEDE bidonhouders?

Stevig en bidon goed vasthouden is het belangrijkste, hoeft niet extreem fancy of licht te zijn.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

De Rosa
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2015 00:06

De Rosa 08 feb 2016 21:31

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar goedkope carbon wielen en een aantal fietsonderdelen als upgrade voor mijn fiets. Ik heb hiervoor gezocht op alibaba.com en een goed bedrijf gevonden.

Alleen hun site http://www.x-bike.cf/ ziet er niet helemaal af uit. Weet iemand hoe goed x-bike is als het aankomt op het maken van wielen en fietsonderdelen?

Danku

wdfl
Forum-lid
Berichten: 723
Lid geworden op: 02 mar 2015 16:27

wdfl 08 feb 2016 21:45

De Rosa schreef:Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar goedkope carbon wielen en een aantal fietsonderdelen als upgrade voor mijn fiets. Ik heb hiervoor gezocht op alibaba.com en een goed bedrijf gevonden.

Alleen hun site http://www.x-bike.cf/ ziet er niet helemaal af uit. Weet iemand hoe goed x-bike is als het aankomt op het maken van wielen en fietsonderdelen?

Danku

een dergelijke site schrikt mij persoonlijk af. (das persoonlijk)
info vragen via hen lijkt een goed begin.
nu is't vooral giswerk
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 08 feb 2016 22:22

De Rosa schreef:Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar goedkope carbon wielen en een aantal fietsonderdelen als upgrade voor mijn fiets. Ik heb hiervoor gezocht op alibaba.com en een goed bedrijf gevonden.

Alleen hun site http://www.x-bike.cf/ ziet er niet helemaal af uit. Weet iemand hoe goed x-bike is als het aankomt op het maken van wielen en fietsonderdelen?

Danku
Wat bedoel je met een goed bedrijf als de website al een rommeltje is zonder ook maar een product.? :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

radje
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 jun 2011 22:16

radje 09 feb 2016 11:09

De Rosa schreef:Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar goedkope carbon wielen en een aantal fietsonderdelen als upgrade voor mijn fiets. Ik heb hiervoor gezocht op alibaba.com en een goed bedrijf gevonden.

Alleen hun site http://www.x-bike.cf/ ziet er niet helemaal af uit. Weet iemand hoe goed x-bike is als het aankomt op het maken van wielen en fietsonderdelen?

Danku

Ik bestel zelf erg veel bij http://flyxii.com/ ... Veel frames en wielen al gekocht(ook voor anderen)...en een van de weinigen waar ik ervaring mee heb die niet moeilijk doen over garanties...(een keer een beschadigt frame zonder bijbetaling een nieuwe opgestuurd gekregen bvb)
Als ik die site zie van x-bike... als ze net zoveel tijd steken in hun carbon als in hun site...lijkt me een niet handige partij....

Vuxxa
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2016 12:42

Vuxxa 19 feb 2016 13:19

Hoi allemaal,

Ik ben me aan het oriënteren om een chinees frame te kopen en zelf met een nieuwe 105 groep op te bouwen. Zo kwam ik op de site van Dengfu (mede dankzij mooi plaatjes van andere fietsen en goede berichten over Dengfu) terecht en heb ik om de prijzen van de frame set en voorvork gevraagd.

Ik maak me alleen nog zorgen om het in elkaar zetten van het balhoofd. Weet iemand welk soort balhoofd ik nodig heb en is dit in elkaar te zetten zonder ervaring daarmee?

Bedankt

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 19 feb 2016 13:30

Meestal krijg je een headset bij het frame. Ik zou dat zeker even navragen. Krijg je een headset, dan is het een kwestie van juiste volgorde: geen hogere wiskunde. Krijg je geen headset meegeleverd dan dien je de afmetingen op te vragen van balhoofd en lagers.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

TCIAL
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 sep 2015 23:44

TCIAL 19 feb 2016 14:32

Bij DengFu moet je een meerprijs van 12,- dollar betalen voor de headset. Krijg je zoiets mee. Relatief makkelijk te installeren, maar de voorvork zit nooit echt stevig vast. Op een slecht wegdek merk ik een licht ratelgeluid met deze balhoofdset. Gelukkig zijn de Nederlandse wegen over het algemeen prima 8-).

Gebruikersavatar
Fr3ggel
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 mar 2014 17:19

Gebruikersavatar Fr3ggel 19 feb 2016 21:42

Vraagje:
Ik weet niet of het op dit forum was, maar ik heb ooit een linkje gevonden naar ebay of aliexpress voor een zak van die elastiekjes waarmee je de fietscomputer, fietsbel, enz enz, vast kunt zetten. Die kostte maar een prikkie toen vanuit Azie.

Ik kan het nu niet meer terugvinden. Iemand een idee waar?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 19 feb 2016 22:38

FranX78 schreef:Vraagje:
Ik weet niet of het op dit forum was, maar ik heb ooit een linkje gevonden naar ebay of aliexpress voor een zak van die elastiekjes waarmee je de fietscomputer, fietsbel, enz enz, vast kunt zetten. Die kostte maar een prikkie toen vanuit Azie.

Ik kan het nu niet meer terugvinden. Iemand een idee waar?
Aliexpress en dan zoeken op " o rings" ......
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Fr3ggel
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 mar 2014 17:19

Gebruikersavatar Fr3ggel 19 feb 2016 22:54

oh ja. o-ring
Dat was het juiste trefwoord.
Nu even de juiste maten zoeken.
Bedankt voor je tip

Plaats reactie