Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...

ilcobra
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:32

ilcobra 30 apr 2011 00:42

Als ik iemand voor me zie rijden geef ik altijd vol gas. Op het moment dat ik passeer leg ik mijn handen losjes boven op het stuur alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ik zo soepel voorbij zoef :p


Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 30 apr 2011 01:16

Voor mij: Stilstaan voor een stoplicht en achterom kijken of ik wat achter me heb. Achterom kijken doe ik met enige regelmaat ook tijdens het fietsen
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

rene-canyon
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11

rene-canyon 30 apr 2011 23:41

Vind een vuile fiets niet zo erg, maar als ik merk dat er kluitjes prut aan de onderbuis hangen moeten deze er af...

Gebruikersavatar
sjoerdvr
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 26 mar 2011 10:59
Locatie: Leerdam, de glasstad!
Contact

Gebruikersavatar sjoerdvr 03 mei 2011 16:26

ik heb dan weer het tegenovergestelde....ik ga onder het rijden met mijn zakdoek altijd de plekjes en spotjes van mijn frame poetsen, en natuurlijk bijna al het bovenstaande...vrouwelijk schoon (pussychecken :D), winkelruitkijken, zo stoermogelijk inhalen, dieren groeten, boeren is ook erg favoriet, fiets bekijken van degene naastje, je verzet bekijken tussen de benen, luisteren naar elk piepje, steeds van liedje wisselen op de mp3 etc... :P
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105

lurhstaap
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 mar 2010 16:13

lurhstaap 03 mei 2011 16:59

- bij tegemoetkomende renners de handjes niet meer op de bovenkant van het stuur, maar 'sportief' op de shifters;
- en ik denk altijd dat mijn band langzaam aan het leeglopen is (soms klopt dat ook, overigens :))

Gebruikersavatar
frank1
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 mei 2006 12:02

Gebruikersavatar frank1 03 mei 2011 17:05

Oh-oh, wat zullen alle dieren onderweg mij een asociale aap vinden zeg.... Ik groet de dieren nooit en al helemaal niet in hun eigen "taal". Ik zal er maar gauw mee beginnen..... Overigens zie ik veel dingen die ik ook, al dan niet onbewust, doe.
- Drummen met de kleine shifters
- Denken dat mijn band leeg is
- oneindig blijven uitrekenen op hoeveel % je van de toch zit (en aan het einde nog een paar extra km inlassen waardoor al het gereken overbodig is geweest (voor zover dat al niet overbodig is natuurlijk))

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5385
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 03 mei 2011 18:48

@ frank... moet je iets nieuws toevoegen... als je zin hebt moet je gewoon 6% verder fietsen. Dan mag je weer aan het rekenen over welke route je moet nemen om op die 6% te komen.

Wat ik zelf niet kan laten is:
- altijd boven het gemiddelde willen rijden
- als ik plan om rustig rondje te doen rijdt ik uiteindelijk toch nog een snel rondje...
- alle mensen in het zicht proberen in te halen... vooral op locale klimmetjes...
- mensen die niet vooruitkomen op een dure fiets nog veel harder dan normaal voorbijrijden op het ouwe brik waar ik nu mee rijd. ( oke valt ook nog wel mee )
- mensen in het wiel op de kant zetten as het kan...:) behalve met mijn gebruikelijke fietsmaten dan:)
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
frank1
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 mei 2006 12:02

Gebruikersavatar frank1 04 mei 2011 00:30

Ben er ook achter nog 2 gekomen:
- Altijd verdwalen als ik Maarssen ben
- Me afvragen hoe het toch kan dat ik altijd verdwaal in Maarssen

evrieselaar
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 jan 2011 14:47

evrieselaar 04 mei 2011 14:57

Haha geniaal!

Heel veel herkenbare dingen, uiteraard het spiegelbeeld kijken.

Ook het onbewust drummen met de kleine shifters is een veelvoorkomend dingetje.

smaanders
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 dec 2010 11:29

smaanders 06 mei 2011 00:20

[quote="the student"]
- als ik plan om rustig rondje te doen rijdt ik uiteindelijk toch nog een snel rondje...
- alle mensen in het zicht proberen in te halen... vooral op locale klimmetjes...
[/quote]

Klinken mij bekend in de oren!
Alleen weinig lokale klimmetjes hier in de buurt, slechts een aantal bruggen/viaducten...

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 mei 2011 11:46

Naar mijn schaduw kijken en elke keer weer constateren dat mijn schaduw langzamer fietst dan ik zelf. (zo lijkt het althans :) )

eelcoz

eelcoz 06 mei 2011 11:50

Zo lang mogelijk met zo'n hoog mogelijke rpm fietsen tijdens D1-trainingen.

Plaats reactie