Voor de echte Gilbert fans !!!!!
enrique1 schreef:In ieder geval steek ik er mijn hand niet voor in het vuur bij geen enkele topsporter.
En daar begint het gespeculeer weer. Ik ben een echte gilbert fan, en niet van de afgelopen koersen, maar al enkele jaren. We moeten vertrouwen houden in dit soort mannen, ook in contador, zeker zolang als niks is bewezen. Want het zou toch zo ontzettend dom van ze zijn als ze dat nu nog zouden doen.
Vive Gilbert.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Mooi hoor lekker aanvallen! heerlijk zo'n renners.
En ach zoals ik laatst een renner hoorde zeggen in elke tijd streden we met gelijke middelen, dat zal nu ook wel zo zijn of het nu een boterham is of een pilletje
En ach zoals ik laatst een renner hoorde zeggen in elke tijd streden we met gelijke middelen, dat zal nu ook wel zo zijn of het nu een boterham is of een pilletje
Omdat er altijd gespeculeerd wordt, en ikzelf ooit eens iets gelezen had over Gilbert die betrapt was bij de jeugd, heb ik bij de Humo redactie het interview opgevraagd waar hij het jaren geleden over dit feit had. Humo heeft dit artikel voor me opgezocht, en een kopie gestuurd, waarvoor dank Humo!
Blijkbaar heeft hij toen (in de jeugdreeksen) eens een neusspray gebruikt waar een verboden product inzat. Een fout van de toenmalige dokter. Het betrof dus geen epo of zo.
Blijkbaar heeft hij toen (in de jeugdreeksen) eens een neusspray gebruikt waar een verboden product inzat. Een fout van de toenmalige dokter. Het betrof dus geen epo of zo.
-
nieuweling
- Forum-lid
zijn reactie na de proloog in de ronde van België was toch echt geweldig:
-proficiat met mijn 2de plaats? ik ben daar niet blij mee.
-Die etappe naar Eupen? Normaal moet ik die winnen he
-proficiat met mijn 2de plaats? ik ben daar niet blij mee.
-Die etappe naar Eupen? Normaal moet ik die winnen he
Mooi he, een renner die niet flauw doet over zijn capaciteiten. In het intervieuw dat ik las zei hij dat hij de rit naar Eupen kan winnen, als zijn ploeg de wedstrijd kan controleren, tenminste.
Die gast weet zijn ploeg wel aan het werk en onder druk te zetten, knap !
Die gast weet zijn ploeg wel aan het werk en onder druk te zetten, knap !
-
powerbiker
- Forum-lid
Het eerste officiele gerucht over een eventuele transfer van Fast Phil is bekend. Op de site van HBVL staat geschreven dat Marc Sergant gezegd heeft dat de kans dat Phil volgend jaar nog bij Lotto of bij Omega fiets vrijwel onbestaand is. Het grote geld lonkt naar Phil en daar schiet zijn bestaande ploeg tekort om te beginnen. Quickstep daarentegen heeft de interesse openbaar gemaakt en hoopt met het verse geld van de miljardair Bakala Phil binnen te halen, maar volgens de manager van de waal komt Team Sky het dichts in de buurt. Het giswerk is gestart.
-
evrieselaar
- Forum-lid
Gilbert gaat nu al voor geel haha: http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... ur_Gilbert