Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2015/2016

hayes

hayes 31 jan 2016 20:32

Mooiste WK in jaren.
Van Aert verdiend kampioen. Was uiteindelijk de sterkste in koers. Hoed af voor Lars, wat die m'n kleine lijf kan :shock:
En Pauwels gaat weer aan de haal met laats drie :)

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 31 jan 2016 20:52

Mooie sport gezien, echter België heeft zich qua sportiviteit wel van zijn allerslechtste kant laten zien en kan zich imho. voorlopig beter heel erg nederig opstellen.
Publiek kun je beter over zwijgen en die tranen om die fiets, bijna beter dan die van een aantal dopingzondaars (en net zo ongeloofwaardig.....).

De sport ontstijgt amper het nivo langebaanschaatsen en dan al dit soort taferelen.....

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 31 jan 2016 21:03

Gelukkig maakte de wedstrijd vanmiddag veel goed.
Ik zag een mooie wedstrijd en veel sportiviteit onder de deelnemers vanmiddag.


Duitse Bike redactie deed enkele jaren geleden al eens mee met een cyclo mtb tocht met dergelijk motortje.
Om eens te zien hoe dat uit zou pakken.
Leuk verslag van gemaakt toen.
Maakte nogal veel lawaai zo'n haakse overbrenging.
Beetje dom dus, zo een actie van je begeleidingsteam.
Om maar niet te spreken over die vriend die met dergelijk hulpmiddel meefietst op training met de meisjes.
Laat je dan maar gewoon naar huis fietsen.
Zij is ook tegen

i-mac

i-mac 31 jan 2016 21:05

sharkman113 schreef:Mooie sport gezien, echter België heeft zich qua sportiviteit wel van zijn allerslechtste kant laten zien en kan zich imho. voorlopig beter heel erg nederig opstellen.
Publiek kun je beter over zwijgen en die tranen om die fiets, bijna beter dan die van een aantal dopingzondaars (en net zo ongeloofwaardig.....).

De sport ontstijgt amper het nivo langebaanschaatsen en dan al dit soort taferelen.....
Probeer AUB niet alle Belgen te vereenzelvigen met dat handjevol raddraaiers die daar de boel komen verpesten met hun zatte botten. Jammer genoeg leeft de koers van de drank die er (te) rijkelijk vloeit. En je hebt er maar een paar nodig die zichzelf niet in de hand hebben, en je hebt miserie. En denk ook niet dat alleen de Nederlandse renners worden geviseerd. Sven Nys is ook ooit eens gestopt in een koers om er eentje uit het publiek te halen die met bier gooide.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 31 jan 2016 21:39

sharkman113 schreef:Mooie sport gezien, echter België heeft zich qua sportiviteit wel van zijn allerslechtste kant laten zien en kan zich imho. voorlopig beter heel erg nederig opstellen.
Publiek kun je beter over zwijgen en die tranen om die fiets, bijna beter dan die van een aantal dopingzondaars (en net zo ongeloofwaardig.....).

De sport ontstijgt amper het nivo langebaanschaatsen en dan al dit soort taferelen.....
veel plezier dan met je langebaanschaatsen! Ik weet wel naar wat ik ondertussen kijk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

hayes

hayes 31 jan 2016 21:40

Ik heb ook een dubbel gevoel over de hele kermis rond de cross.
De filmpjes van str*ntzatte toeschouwers die amper nog recht kunnen staan... Ik kan er niet mee lachen. Hoe lang duurt het nog voor zo'n loser/marginaal een duw of een trek heeft aan een renner?

Het boegeroep, tot daar aan toe. Sportief is het niet, maar daar moet je als sporter tegen kunnen.

Van de 60.000 man of zo die daar was, gaat het misschien over 500 of 1000... nu ja "supporters".

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 31 jan 2016 22:15

hayes schreef:Mooiste WK in jaren.
Van Aert verdiend kampioen. Was uiteindelijk de sterkste in koers. Hoed af voor Lars, wat die m'n kleine lijf kan :shock:
En Pauwels gaat weer aan de haal met laats drie :)
Twee opvallende plekken voor renners die ik veel verder op in de uitslag verwacht had:
Lars Boom 13e en David van der Poel 6e!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 31 jan 2016 22:18

Ik zeg Alpe d Huez......
Tis helaas niet alleen bij het veldrijden waar de strontkoppen zich niet kunnen gedragen :(
Alleen kan er hier op zo'n gesloten parcours toch wel worden ingegrepen zeker?
Spugen nota bene, hoe diep kun je in de modder zakken.
Less is bore

wdfl
Forum-lid
Berichten: 723
Lid geworden op: 02 mar 2015 16:27

wdfl 31 jan 2016 22:22

ook ferm respect voor wat David VDP nog gedaan heeft voor zijn broer, alles uit de kast halen om die toch nog weer enigszins naar voor te brengen en dan nog 5de eindigen.

er is zoveel gebeurt in da uurke cross da je nie alles op een post kan zetten.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 31 jan 2016 22:26

De kleinzoon van Raymond Poulidor die het meest op hem lijkt werd geen 5e maar 6e

bve
Forum-lid
Berichten: 1170
Lid geworden op: 13 jan 2011 18:09

bve 31 jan 2016 23:33

Geen bier meer verkopen en toestaan voor en tijdens een cross? De echte liefhebber komt toch niet voor de drank.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 31 jan 2016 23:36

+1

Plaats reactie