Never argue with a fool.... They will only bring you down to their level and beat you with experiencegatygun schreef:Nee, bestel het voor de grap. Vindt het gewoon leuk om die dingen op te stappellen.Alan Smeets schreef:324 euro voor een half jaar sportvoeding, dan heb je nog niet eens de drank. Heb je dat wel allemaal nodig?![]()
Als je dat al duur vindt, kan je beter nooit hele triathlon training gaan doen, vooral niet als je ook nog is een fiets bezit en hier ook nog op moet gaan fietsen.Alan Smeets schreef:Ik heb geen commentaar op hoeveel iemand uitgeeft.
Ik wil alleen maar laten zien hoe duur sportvoeding is. Ten minste wat de meeste van jullie onder sportvoeding verstaan.
10 dezelfde sportrepen per week tijdens een week thuis trainen.
Als sports nutritionist kan ik alleen zeggen: veel plezier..
Voedsel is wel het laatste wat duur is.
Hij komt ook niet eens met alternatieven....
Ik heb ook voor de hele getraind en de powerbars deden het altijd goed (met veel water drinken erbij hahaha). Ik moet wel zeggen dat ik de powerbars altijd graag afwisselde met een banaantje. In mijn ogen nog steeds sportvoeding #1 tijdens training en wedstrijd.
In Nederland hoef je powerbar niet goedkoper te verwachten. In Duitsland hebben ze eigenlijk altijd de beste prijzen voor dit soort producten (en vaak meer keuze ook). Gewoon even een avondje via google.de gaan zoeken