Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kent iemand dit merk?

Gebruikersavatar
franklin
Forum-lid
Berichten: 603
Lid geworden op: 12 okt 2009 01:16

Gebruikersavatar franklin 06 dec 2015 23:48

Het is geen topfiets, maar dat geeft de eigenaar zelf ook al aan. Geloof niet dat ie gevaarlijk is. Schakelen op het stuur? Tja ik heb nog gefietst in de tijd van schakelen op het frame zonder index. Ging ook gewoon goed. Sterker nog heb moeten wennen aan shifter, mijn handen gingen bijna automatisch naar schuine onderbuis. Gewicht? Mijn eerste fietsen waren ook niet veel lichter. Plezier in fietsen was er niet minder om. Lasnaad iets om je zorgen om te maken? Denk het niet, zijn hele frames die lasnaden hebben en waar je je ook geen zorgen om hoeft te maken. Lekker fietsen en je niets aantrekken van meningen van anderen. Bevalt het dan kun je altijd nog geld stukslaan op een moderner racer.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

jappiex
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 mei 2007 12:44

jappiex 07 dec 2015 09:29

Als je fun hebt op ROOT dan heb ze zeker ook fun op een beter fiets. Heb je geen fun op ROOT dan kun je altijd nog iets lichters proberen. Het is wel zaak de fiets goed te onderhouden, zeker met dit weer, anders is het plezier na drie ritjes over. Veel plezier!

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 07 dec 2015 10:04

In mijn kennissenkring zijn er legio met gescheurde frames. maar allemaal merken en geen enkele in het low-cost segment. Er wordt in mijn ogen vrij denigrerend gedaan over de fiets van TS, hij vroeg toch alleen of iemand het merk kende, niet wat men er van vond? Karl66 zegt het netjes; lekker fietsen, en als je het leuk gaat vinden en regelmatig gaat doen ga je nog mensen met duurdere fietsen voorbij rijden.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

hayes

hayes 08 dec 2015 10:35

Dan G. schreef:Hey hayes. Leuk om je hier ook te treffen :)

Vanmorgen een klein ritje (17km) mee gefietst maar ging best goed. Denk dat ik wel verder ga exploren op racegebied. Voorlopig doe ik het nog met deze en dan zien we wel verder.
Ik moest even denken... Dan... Dan... Dan viel me euro, denk ik.
Dan van t****masters? :D

Gebruikersavatar
Dan G.
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 12 nov 2015 22:43

Gebruikersavatar Dan G. 08 dec 2015 12:44

Yes! :)

hayes

hayes 08 dec 2015 21:11

Dat zijn dan alvast twee interesses/hobby's die we delen :winkthumb:

Gebruikersavatar
Dan G.
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 12 nov 2015 22:43

Gebruikersavatar Dan G. 08 dec 2015 21:32

Misschien als volgende idee maar een fiets tattoo nemen dan :P

hayes

hayes 09 dec 2015 21:01

O , al dikwijls overwogen :mrgreen:

Plaats reactie