Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
Ik heb een Bryton Rider 50.
Vanaf vorgige week kan ik op mijn pc geen trip meer plannen via
Bryton Bridge. Als ik op trip plannen klik ga ik naar een startplaats (1). Wanneer
ik dan een volgende aanduiding geef (2) krijg ik steeds en foutmelding; nl. "ERROR ASKING ELEVATIONS!" en blijft zoeken naar die plaats zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee. Heb al naar Bryton zelf gemaild, maar daar komt geen reactie van.
Met dank
Frank
Vanaf vorgige week kan ik op mijn pc geen trip meer plannen via
Bryton Bridge. Als ik op trip plannen klik ga ik naar een startplaats (1). Wanneer
ik dan een volgende aanduiding geef (2) krijg ik steeds en foutmelding; nl. "ERROR ASKING ELEVATIONS!" en blijft zoeken naar die plaats zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee. Heb al naar Bryton zelf gemaild, maar daar komt geen reactie van.
Met dank
Frank
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Ben al jaren vervend Bryton gebruiker (Rider 50 en 60), prima apparaten. Helaas is de website van Bryton al sinds het begin niet een van de beste, wordt ook zo goed als geen ontwikkeling aan gepleegd. Zeker de routeplanner is heel slecht. Gelukkig zijn er veel betere alternatieven, die je dan ook beter kan gebruiken. Bijv. die van de fietsersbond. Het op de Rider zetten van een opgeslagen route, gemaakt met een andere routeplanner is een eitje.
Ik heb trouwens wel even geprobeerd een route te plannen op de Brytonsite, Ik krijg ook even die melding in beeld, maar er wordt gewoon een route gemaakt, die ik normaal naar mijn collectie kan uploaden.
Ik heb trouwens wel even geprobeerd een route te plannen op de Brytonsite, Ik krijg ook even die melding in beeld, maar er wordt gewoon een route gemaakt, die ik normaal naar mijn collectie kan uploaden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
- Locatie: Alphen aan de Rijn
Ja kan een route tekenen met strava
Die download je op je pc als gpx bestan.
Dan open je de bryton site en dan download je deze op de website.
En zo zet je hem op je bryton
Die download je op je pc als gpx bestan.
Dan open je de bryton site en dan download je deze op de website.
En zo zet je hem op je bryton
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Ik hoorde het laatst bij mijn fietsenmaker van wel. Ik keek nu naar aanleiding van je vraag even op de Brytonsite (bij distributor) en zag daar staan dat dat wat mijn fietsenmaker vertelde klopte. Nieuwe importeur is Tehava, Tomeikerweg 31 6161 RB Geleen +31(0)46 4752100.
https://www.tehava.com/nl-nl/
https://www.tehava.com/nl-nl/
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 09 dec 2015 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Tehava is een groothandel en die hebben erg veel fietsenmakers waar ze spullen aan leveren
Dus je moet bij je LBS zijn als je iets moet weten / hebben omtrent Bryton spullen.
Particulieren zullen ze ook verder niet te woord staan denk ik want dan hebben ze wat te doen.
De dealers zijn hier immers voor
Dus je moet bij je LBS zijn als je iets moet weten / hebben omtrent Bryton spullen.
Particulieren zullen ze ook verder niet te woord staan denk ik want dan hebben ze wat te doen.
De dealers zijn hier immers voor
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Het is alleen jammer dat die dealers van niets weten omtrent Bryton en verwijzen naar de website.
Van wie???
Van een importeur zijnde mag je toch verwachten dat zij, tenminste, een website in de lucht hebben waarop je het aanbod aan modellen kunt bekijken.
Als ze niets te doen willen hebben kunnen ze beter de tent sluiten dan vallen wij (klanten) ze niet meer lastig met het kopen van hun producten.
Orienteer me nu op andere merken waar ik wel de nodige informatie over kan vinden en deze met elkaar kan vergelijken voordat ik de stap naar het verkoopkanaal onderneem.
RIVO was wat dat betreft zo gek nog niet. De service, ook rechtstreeks, verliep uiterst professioneel en klantvriendelijk.
Van wie???
Van een importeur zijnde mag je toch verwachten dat zij, tenminste, een website in de lucht hebben waarop je het aanbod aan modellen kunt bekijken.
Als ze niets te doen willen hebben kunnen ze beter de tent sluiten dan vallen wij (klanten) ze niet meer lastig met het kopen van hun producten.
Orienteer me nu op andere merken waar ik wel de nodige informatie over kan vinden en deze met elkaar kan vergelijken voordat ik de stap naar het verkoopkanaal onderneem.
RIVO was wat dat betreft zo gek nog niet. De service, ook rechtstreeks, verliep uiterst professioneel en klantvriendelijk.
...