Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Fietstochten van "Le Grimpeur"

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8360
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 okt 2015 21:22

Le Grimpeur schreef:Merci! Altijd goed te lezen dat men mijn verslagen graag leest :D ! En als je gezond blijft, niet onverstandig eet etc. etc. en er tegen de tijd dat jullie er aan toe zijn nog iets in de pensioenpotjes zit, hoeft het toch niet bij dromen alleen te blijven ;)?
Zo is het maar net. Maar als je dromen hebt, wacht niet tot je 67e om er ook al vast aan te gaan werken. (Ik weet het je moet ook nu genieten als het kan.)

Ik vond het verslag ook weer prachtig, en de foto van de rotonde bij Bedoin, vooral die ingezoomd is, heel mooi.

Jweijters
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 aug 2014 08:31
Locatie: Goirle

Jweijters 10 okt 2015 08:35

daniel1975 schreef:Gokje: opvolger van de Scenic?
Of de opvolger van de peugeot 5008,
Ik heb dezelfde velgen onder mijn peugeot :D

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 10 okt 2015 08:58

Niet wachten en doen, op pensioen wachten is nog zo ver weg en er kan zoveel tussendoor komen. Helaas aan mijn eigen pa gezien. Doe het zelf soms ook te weinig, maar dit soort topics doet mij dat weer terdege beseffen. Als het gegeven is zoals Grimpeur om er dan zo intens van te (kunnen) genieten, is natuurlijk een grote bonus! Fantastisch!
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 10 okt 2015 11:10

Jazeker wie de mogelijkheid heeft om dit te doen moet zeker niet langer wachten. Ik heb helaas niet de financiële middelen om naar Italië of Frankrijk af te reizen om daar te kunnen fietsen. Ook moet ik eerst een andere auto aanschaffen om een racefiets te vervoeren in een cabrio met minikofferbak gaat dit helaas niet.

Maar ik geniet van het fietsen hier in de omgeving van Venlo en Brabant daar was ik gister weer zo kom ik ook aan mijn plezier. Vanmiddag ga ik weer op pad ook al schijnt het zonnetje niet.
Fietsen is voor mij het mooiste wat er is. :):)8-)
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 10 okt 2015 11:17

Combi met een vlieg vakantie en fiets huren/meenemen bijvoorbeeld? En hoeft ook niet direct natuurlijk, er zijn zeker andere prio's natuurlijk die soms voor gaan ;)
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 10 okt 2015 11:20

Mij krijg je niet in een vliegtuig heb teveel angst. Ga dan nog liever met de trein.
Maar eerst moet ik nog een paar dingen in mijn leven op het goede spoor krijgen voordat ik aan de volgende stap begin.
Mijn tijd komt nog.
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 10 okt 2015 11:31

OK! ;-)
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 10 okt 2015 11:43

Zo, op mijn werk gearriveerd. Laatste tijd niet veel tijd gehad voor forum, maar wel gezien dat er weer een paar mooie verslagen van mijn favoriete topic klaarstaan!

Goede bak koffie en een paar stroopwafels onder handbereik, telefoon op stil en even wegdromen in de wereld van onze Grimpeur....

Die Roque-Alric ziet er schitterend uit zeg! kan je daar op komen?( niet met de fiets neem ik aan...)

Afbeelding


Zou toch eens ernstig overwegen om je verslagen in boekvorm uit te geven, Grimpeur.

denk niet dat zo'n boek zou misstaan tussen de gemiddelde wielerboeken....


:D :D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8360
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 okt 2015 12:06

Op de site Nederlanders.fr vroeg iemand zich pas af of hij in de streek Nyons-Buis les Baronnies zou moeten gaan wonen, of in de buurt van de Pyreneeën. Misschien daar een keer de link op zetten van Le Grimpeur zijn verhalen. Het is echt een prachtige PR voor dit gebied, en natuurlijk ook voor de andere gebieden.
Soms moeten mensen gewezen worden op de vele mooie dingen die er te zien zijn. En Le Grimpeur verstaat die kunst als geen ander.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 10 okt 2015 14:27

Jans schreef:
Le Grimpeur schreef:Merci! Altijd goed te lezen dat men mijn verslagen graag leest :D ! En als je gezond blijft, niet onverstandig eet etc. etc. en er tegen de tijd dat jullie er aan toe zijn nog iets in de pensioenpotjes zit, hoeft het toch niet bij dromen alleen te blijven ;)?
Zo is het maar net. Maar als je dromen hebt, wacht niet tot je 67e om er ook al vast aan te gaan werken. (Ik weet het je moet ook nu genieten als het kan.)
Dat een wijs advies, alleen komt de werkelijkheid vaak roet in het eten gooien...in mijn geval dat soort zaken gewoon niet kunnen betalen. Helaas.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8360
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 okt 2015 15:02

Dat begrijp ik maar al te goed, maar gelukkig kun je ook genieten van "kleine" dingen. En zolang het glas half vol is, lijkt er best wat te genieten.

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 10 okt 2015 17:03

Ach ja. Je kan er soms niets aan doen. als het lot je treft heb je het niet meer voor het zeggen.

Maar je kan er zelf natuurlijk alles aan doen.

Toen ik op met 18 de verjaardag een huis kocht verklaarde bijna iedereen me voor gek !
Nu ben ik 26 hebben we een twee jongens van 5 ( vandaag jarig ) en een dochter van 9 maanden.
Als ik 44 ben zijn hun 22. Dan hoop ik dat hun in mijn wiel hangen.

We sparen nu vooral voor later. Zodat we het dan wat rustiger aan kunnen doen hopen we.
Zodat we ook eens zulke tripjes kunnen doen.
En nee denken aan een pensioen doen wij niet. We weten toch niet of dat er van komt.

Daarom genieten we nu al van ons leven. elk jaar gaan we 4 weken naar oostenrijk om te fietsen.
Net zo mooi als de Pyreneeën. ;)
Als je op de leeftijd van le grimeur nog zo mag fietsen ben je bevoorrecht
We weten nooit hoe het leven loopt dus.

Pluk de dag le grimeur

Plaats reactie