Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

fietsmeting Energy Lab in Beringen

staph
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 okt 2005 15:24

staph 29 mei 2010 17:56

Ik heb het idee dat mijn fietspositie niet goed is en nu wil ik een fietsmeting laten uitvoeren. Op het forum heb ik al positieve ervaringen gelezen van leden die bij body2bike zo'n meting hebben laten uitvoeren. Heeft iemand soms ervaring met Energy Lab in Beringen? Alvast bedankt.

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 29 mei 2010 18:14

heb ervaring met body2bike .
vind het niet slecht maar vond het in de plaats van te verbeteren slechter worden .
bij energylab heb ik gewoon een sporttest laten doen en vond deze maar zeer raar .
ze wisten mij te vertellen dat ik moeite zou moeten hebben met volgenen en geen tempoversnellingen zou aankunnen .
aangezien ik 9 koersen gewonnen heb en meestal de koers maak vind ik deze ook niet corect :p

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15953
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 29 mei 2010 18:54

Energylab en Body2bike heb ik geen ervaring mee.

Ik heb me in januari laten opmeten bij Jan Engels in 2820 Bonheiden bij Mechelen.
95 Euro voor een volledige meting incl. schoenplaatjes.

Voor mij was dit een goede ervaring. Die man weet waarover hij praat.

Zie eens op zijn website: Fit Concept

Er zijn er ongetwijfeld nog die je goed op de fiets kunnen zetten.

Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend

hoevenenlion
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 jan 2010 23:38

hoevenenlion 31 mei 2010 00:02

staph schreef:Ik heb het idee dat mijn fietspositie niet goed is en nu wil ik een fietsmeting laten uitvoeren. Op het forum heb ik al positieve ervaringen gelezen van leden die bij body2bike zo'n meting hebben laten uitvoeren. Heeft iemand soms ervaring met Energy Lab in Beringen? Alvast bedankt.
Heb hetzelfde idee. Maar de prijs houdt me eigenlijk steeds tegen. Ik zie dat jij van Roosendaal bent. In Brecht bij nottebohm doen ze nu ook fiets metingen. Maar weet niet hoeveel ze vragen.

Meer info: http://www.nottebohmbrecht.be/subpage.p ... page_ID=45

Plaats reactie