Het grote Tour 2010 Topic!
-
- Forum-lid HC
Inderdaad, in de tour worden geen (of in ieder geval heel weinig) cadeaus gegeven. Contador heeft gewoon terecht gas gegeven, heeft helemaal niets met onsportief te maken.
In de Ardennen had Andy onterecht mazzel en nu even niet. Contador werd niet gelost maar was gewoon even niet alert genoeg toen Schleck uit zijn rug demareerde (denk dat de onwil van Schleck om gisteren kopwerk te verrichten ook nog wel een rol speelde).
Vraag me nog steeds af wat de pech van Schleck veroorzaakte, maar in eerste instantie dacht ik aan teveel kracht zetten op een te schuin staande ketting (kan me niet voorstellen dat Schleck een dergelijke beginnersfout maakt maar goed wellicht horen we het nog).
In de Ardennen had Andy onterecht mazzel en nu even niet. Contador werd niet gelost maar was gewoon even niet alert genoeg toen Schleck uit zijn rug demareerde (denk dat de onwil van Schleck om gisteren kopwerk te verrichten ook nog wel een rol speelde).
Vraag me nog steeds af wat de pech van Schleck veroorzaakte, maar in eerste instantie dacht ik aan teveel kracht zetten op een te schuin staande ketting (kan me niet voorstellen dat Schleck een dergelijke beginnersfout maakt maar goed wellicht horen we het nog).
eelcoz schreef:http://www.trouw.nl/nieuws/sport/articl ... ezien.html
Hier geloof ik dus helemaal niets van, beetje schijnheilig van Alberto.
Alberto Contador Sucks
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik heb nog ff gekeken, maar Contador heeft mijn zegen hoor! Hij zat vlak op Schleck en Vino en reed door, mooi Contador in het geel!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Sharkman 1 schreef:Vraag me nog steeds af wat de pech van Schleck veroorzaakte, maar in eerste instantie dacht ik aan teveel kracht zetten op een te schuin staande ketting (kan me niet voorstellen dat Schleck een dergelijke beginnersfout maakt maar goed wellicht horen we het nog).
Wat mij opviel was dat zijn derailleur erg naar voren stond op het moment van de pech.
Dus jouw gedachte van een te schuine kettinglijn is zo gek nog niet.
HAHA mooi man! Andy zei ze hadden me maar beter niet zo kwaad kunnen maken met die aanval want nou ga ik zeker rijden tot ik erbij neerval... Alles of niks dus, wordt nog spektakel morgen en donderdag 

Do not CROSS the road!
Ik vind het van weinig sportiviteit getuigen dat je zo hard wegrijdt nadat iemand anders pech heeft. Wachten hoeft niet, demarreren ook niet. Vergelijking met voetbal is totaal irrelevant, maar dat behoeft geen uitleg neem ik aan.
Bovendien vind ik Contador buitengewoon min door zo blij te gaan doen met zijn gele trui. Het zou me hogelijk verbazen als hij ook in het geel had gereden zonder Andy's pech, dus een klein beetje respect richting Andy was wel op zijn plaats geweest. En Andy's probleempje niet zien? Maak dat de kat wijs. Als je dat niet doorhebt zitten je ogen onder je helm verstopt. En zelfs dan had je het gemerkt.
Contador is voor mij bij lange na niet het topsporter a la Armstrong, die wél wachtte op Ullrich destijds.
Bovendien heeft hij een rotkop en dan dat petje... Met z'n pistolero handje erop... Wat ben je dan treurig zeg. Maar dit laatste is natuurlijk totaal persoonlijk en in het geheel niet relevant voor de discussie.
Bovendien vind ik Contador buitengewoon min door zo blij te gaan doen met zijn gele trui. Het zou me hogelijk verbazen als hij ook in het geel had gereden zonder Andy's pech, dus een klein beetje respect richting Andy was wel op zijn plaats geweest. En Andy's probleempje niet zien? Maak dat de kat wijs. Als je dat niet doorhebt zitten je ogen onder je helm verstopt. En zelfs dan had je het gemerkt.
Contador is voor mij bij lange na niet het topsporter a la Armstrong, die wél wachtte op Ullrich destijds.
Bovendien heeft hij een rotkop en dan dat petje... Met z'n pistolero handje erop... Wat ben je dan treurig zeg. Maar dit laatste is natuurlijk totaal persoonlijk en in het geheel niet relevant voor de discussie.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
andromeda schreef:"Rijen motten ze, rijen!", het gaat niet om de ronde van Hammerskutteveen hier.
wat hij zegt!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
Zlyrinx schreef:Ik vind het van weinig sportiviteit getuigen dat je zo hard wegrijdt nadat iemand anders pech heeft. Wachten hoeft niet, demarreren ook niet. Vergelijking met voetbal is totaal irrelevant, maar dat behoeft geen uitleg neem ik aan.
Volgens mij was het wachten van L.A ook met een groter tijd verschil, dus ook dat is niet echt een vergelijking dat ging trouwens ook om een valpartij.
Maar hij had idd door mogen rijden maar echt een harde demarrage plaatsen is ook niet echt op z'n plek.
Maar goed hoe vaak gebeurd het niet hebben ze op gesink gewacht in de ardennen of doet hij er niet omdat hij geen saxo op z'n shirt had staan.
Ps nog even een vraagje, had gesink het witte omdat andy het geel had?Want hij staat behoorlijk achter qua tijd op andy.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
timbo16 schreef:Ps nog even een vraagje, had gesink het witte omdat andy het geel had?Want hij staat behoorlijk achter qua tijd op andy.
Ja, vanaf morgen Andy in het wit en Geesink in het oude vertrouwde Rabo-shirt.
Overigens vind ik ook dat er gewoon gereden mag worden op een moment dat iemand pech krijgt. Echter zo'n snok als Contador er aan gaf was nu ook weer niet nodig geweest. Maar dat sommige mensen vinden dat er gewacht moet worden, nou nee! De tour wacht immers op niemand toch?