BTP 6,5g bidonhouder
xytras schreef:Ik twijfel ook om deze aan te schaffen
In dat kader: waar kan je ze kopen? BTP zelf levert ze tegen 16 euro (!) verzendkosten... En dat voor 13 gram. Als je ze plat slaat kan je het met 1 postzegel af

t.a.f.k.a.e.h.
evilhomer schreef:xytras schreef:Ik twijfel ook om deze aan te schaffen
In dat kader: waar kan je ze kopen? BTP zelf levert ze tegen 16 euro (!) verzendkosten... En dat voor 13 gram. Als je ze plat slaat kan je het met 1 postzegel af
Ik las eerst dat ze maar 16 Euro kosten!! Blijkt dus alleen de verzendkosten te zijn. Jammer...
Wie kan verklappen wat ze kosten? De site van BTP doet het niet.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

marsman schreef:evilhomer schreef:xytras schreef:Ik twijfel ook om deze aan te schaffen
Ik las eerst dat ze maar 16 Euro kosten!! Blijkt dus alleen de verzendkosten te zijn. Jammer...
Wie kan verklappen wat ze kosten? De site van BTP doet het niet.
Bij mij wel:
http://www.b-t-p.de/B-T-P_Team/b-t-p_team1.html
39 euro p/s
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
evilhomer schreef:xytras schreef:Ik twijfel ook om deze aan te schaffen
Bij superlight-bikeparts.de kan je ze bestellen. Ik dacht 38 per stuk en ronde 10 euro verzendingskosten naar Belgïe
Ja hoor , de bidonhouders zitten op de fiets. Ik gebruik 750ml bidons en deze vallen er niet uit.
Voorheen met open carbon bidonhouders gereden en hierbij ben ik geregeld bidons verloren
De bidons zitten er strak in hierdoor breekt de onderkant van de houder hopelijk niet.
Voorheen met open carbon bidonhouders gereden en hierbij ben ik geregeld bidons verloren
De bidons zitten er strak in hierdoor breekt de onderkant van de houder hopelijk niet.