Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

garmin houders

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 948
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 21 feb 2015 22:53

En zou dit wat zijn ??

http://www.aliexpress.com/item/Bicycle- ... 57862.html

of heeft iemand 'm al ??
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Gebruikersavatar
AlfaRomeoMito
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2014 16:07

Gebruikersavatar AlfaRomeoMito 22 feb 2015 11:30

Niemand een extra lange houder voor een Zipp SL sprint stem in combinatie met een Garmin 1000?
Had de K-edge XL gekocht maar zelf deze is veel te kort.

i-mac

i-mac 22 feb 2015 13:44

Kijk eens bij www.rec-mounts.com
Bestellen is wel moeilijk. Best in contact komen, en werken met paypal.
Ze zijn zeer vriendelijk en proberen zo goed,als mogelijk te helpen

tomtom
Forum-lid
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 apr 2006 23:13
Locatie: Arnhem

tomtom 22 feb 2015 14:20

Wauw! Wat een boel opties maar ook zeer onoverzichtelijk.....ik ga het in elk geval ff proberen!
Canyon Aeroad
Canyon Grail

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 25 apr 2015 15:03

IkBenSpecialized schreef:@Joseba
Ik zou voor out front kiezen. Ik heb eerst anderhalf jaar rondgereden met de Edge op de stuurpen en sinds het najaar overgestapt op out front: een originele Garmin op de ene fiets en een Barfly 2.0 op de andere. Ik zou niet meer terug willen. De Garmin zit veel beter in je blikveld zonder je hoofd compleet van de weg af te hoeven draaien. Qua kwaliteit van de montage tussen de 2 mounts zie ik niet veel verschil. Wel enorm prijsverschil....
Dat probeer ik ook maar op een Cinellie RAM2 stuur gaat een standaard modelletje niet passen. Wilde zojuist bestellen bij http://edge-mount.bike/ maar Tilquist schijnt geen shop meer te hebben? Kan geen product vinden.

Andere opties zijn welkom.

stansfield
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 14 okt 2010 18:10

stansfield 02 mei 2015 17:24

Ik heb een houder van sram. Werkt op zich prima. Alleen gaat hij na een tijdje altijd wat losser zitten. Dus vandaag de hele dag met mijn handen op het stuur gefietste om hem op zijn plek te houden omdat hij was los getrilt. Hoe strak ik hem ook aandraai na een ritje of 10 gaat hij weer losser.
Hebben meer mensen hier last van? Of misschien bij andere houders niet? Of moet ik hem gewoon even voor elke rit nog even goed hard vastschroeven?

gene
Forum-lid
Berichten: 2008
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 02 mei 2015 19:43

Ik heb dit probleem niet met mijn Sram houder.
Mss wat Loctite aan schroefdraad doen.
Is houder niet gebarsten?

stansfield
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 14 okt 2010 18:10

stansfield 03 mei 2015 13:57

Nee hij is nog helemaal in takt. Maar zou een zelfborgend moertje ook een idee zijn?

Vastlijmen vind ik nou ook weer zo permanent.

martijncervelo
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 20 jul 2012 17:00
Locatie: Den helder

martijncervelo 07 mei 2015 18:08

Ik reed tot een week of 2 geleden met een Tatelabs Spoon rond, ik kwam liep er op internet toevallig tegen aan. Ze verzonden destijds nog niet naar Nederland maar waren welwillend om er een op te sturen. Na een paar maanden volgde er een email van Tatelabs waarin ze aangaven dat het beter was de Spoon niet meer te gebruiken, kennelijk iets met afbreken en aanverwante zaken. Ik heb mijn geld terug gekregen en ook een tegoedbon ter waarde van de aanschaf van een Spoon als kado.

Ik ben er gewoon mee door blijven rijden tot een week of wat geleden toen de hele zooi alsnog afbrak en mijn Edge 800 op het dek stuiterde, helaas een van de lipjes op de Edge afgebroken dus einde oefening.

Ergens via een forum een link gevonden en mijn Edge op de volgende manier gerepareerd:

Afbeelding

Handig die Dogears, ik was er geloof ik 26 dollar aan kwijt en ik had de bestelling binnen een week binnen vanuit de VS. Dit gaat niet meer kapot.
Bleef het probleem dat mijn Spoon ook kapot was dus heb ik de Edge maar weer op de standaard Garmin mount op de stuurpen gemonteerd, een andere optie is er niet met een Pro EVO stealth II stuur.

Nou kom ik gisteren thuis en lag er een briefje van TPG in de bus, ze hadden een pakje maar ik was niet thuis. Ik verwachte geen pakje, na enig zoekwerk bleek het pakje een track and trace code te hebben van UPS en uit Amerika te komen. Nergens een hint van wie/wat/hoe of waar.

Vanmiddag het pakje opgehaald bij het postkantoor, blijkt er dit in te zitten:

Afbeelding

3/4 jaar later komt er onaangekondigd en zonder dat ik daar om heb gevraagd een nieuwe versie van de Spoon op de mat vallen. Kennelijk was ik een early adopter want de bijbehorende brief was aan mij persoonlijk gericht.

Ik heb hem meteen maar gemonteerd en ik kan er nu een koelkast aan hangen zo stevig is dat ding, meteen mijn Di2 junction box er onder gehangen en het ziet er nu strak en stevig uit.

Dikke winst, ik heb er uiteindelijk niets voor betaald en zelfs ruim 40 dollar op toe gekregen.
Dus mocht je direct bij Tatelabs vorig jaar een Spoon besteld hebben dan zou het best wel eens kunnen zijn dat je ook een early adopter bent en je voor nop versie 2 opgestuurd krijgt.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 13 mei 2015 19:42

Dat is grappig want die Barfly Spoon is al heel lang uitverkocht....

martijncervelo
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 20 jul 2012 17:00
Locatie: Den helder

martijncervelo 13 mei 2015 23:52

Joseba schreef:Dat is grappig want die Barfly Spoon is al heel lang uitverkocht....
De mijne heb ik vorig jaar mei gekocht als ik me niet vergis, hij heeft het bijna een jaar uitgehouden.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 16 mei 2015 15:17

Ik heb een Barfly for Fizik, bovenaan de Garmin en onderaan de DI2 doos:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zit er nu dik 3000km op en ben er erg tevreden over.
Afbeelding

Plaats reactie