Ik zoek een fietsenmaker die niet al te slecht is en afspraken na komt, in apeldoorn zit stappenbelt die goed is, anders moet ik daar weer heen rijden maar dat kost wat meer tijd vandaar dat ik in de omgeving arnhem wagening iets zoek.
Mantel is niks, daar had ik andere halve week geleden een afspraak gemaakt en dan zien ze dat het wat meer werk kost en dan plaatsen ze die naar de week erna en dan kan ik een week niet fietsen, dat gaat bij mij niet op. Matsbergen heeft een keer mijn stuurpen in het vet laten zwemmen dus daar ben ik ook niet echt fan van.
Fietsenmaker omgeving arnhem
-
bravodelta
- Forum-lid
-
michael Dedacciai
- Forum-lid
Roelofs absoluut NIET!!!!
zwaar teleurgesteld in deze "vak" zaak, ooit carbon frame gekocht van Cannondale met levenslange garantie.Op moment dat ik een klein haarscheurtje had en hiervoor langskwam gaven ze niet thuis.
Ik was ergens tegen aan gebotst volgens hen wat absoluut niet waar was......ik moest maar tegendeel bewijzen.
maatje bracht fiets weg voor klein service beurtje aldaar, tandwielen achter plus ketting ruim 300,- ......gekkenwerk daar joh!
Ik in ieder geval nooit meer naartoe.....
zwaar teleurgesteld in deze "vak" zaak, ooit carbon frame gekocht van Cannondale met levenslange garantie.Op moment dat ik een klein haarscheurtje had en hiervoor langskwam gaven ze niet thuis.
Ik was ergens tegen aan gebotst volgens hen wat absoluut niet waar was......ik moest maar tegendeel bewijzen.
maatje bracht fiets weg voor klein service beurtje aldaar, tandwielen achter plus ketting ruim 300,- ......gekkenwerk daar joh!
Ik in ieder geval nooit meer naartoe.....