Verklaarbaar. De MTB-routes bij mij in de buurt (Brunssummerheide) zijn overwoekerd met doornstruiken en brandnetels.
Vandaag gezien...een lange broek
18-19 graden vandaag, prima weer met korte broek en lange mouwen shirt. Het e-bike echelon rijdt al weer in Michelin mannetje stijl, met handschoenen en mutsen (zal wel laatste rit zijn). Ook op de racefiets opvallend veel fietsers gespot met lange broek en shirt. Een enkeling kort-kort.
Ik vond lang-kort heerlijk rijden vandaag.
Dogma F
Ik weet niet waar jij hebt gereden met 18-19°C maar hier was het de gehele dag bewolkt en net 11°C en dus voor het eerst dit eind seizoen mijn lange broek aan getrokken. Neemt niet weg dat ik toch veel wielrenners(sters) met zowel korte broek als korte mouwen ben tegen gekomen, brrrr.Ramon73 schreef: ↑27 sep 2025 18:11 18-19 graden vandaag, prima weer met korte broek en lange mouwen shirt. Het e-bike echelon rijdt al weer in Michelin mannetje stijl, met handschoenen en mutsen (zal wel laatste rit zijn). Ook op de racefiets opvallend veel fietsers gespot met lange broek en shirt. Een enkeling kort-kort.
Trouwens met 18-19 °C rijd ik niet met lange mouwen . . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Vandaag in de Westhoek toch een 17 graden met een gevoelstemperatuur die een stuk hoger lag.
In de moestuin gewerkt in t-shirt en vanavond (voor het laatst waarschijnlijk) toch de BBQ nog eens aangestoken.
Gisterenochtend bij 9 graden wel voor het eerst lange broek aangetrokken.
Morgen gaan we toch echt wel voor kort kort op de fiets.
In de moestuin gewerkt in t-shirt en vanavond (voor het laatst waarschijnlijk) toch de BBQ nog eens aangestoken.
Gisterenochtend bij 9 graden wel voor het eerst lange broek aangetrokken.
Morgen gaan we toch echt wel voor kort kort op de fiets.
Yup, in Limbabwe was het prima. Korte broek en armstukken. Op de nazit ook gewoon buiten op het terras gezeten. De waardin zette even na vijf wel de IR kachel aan.Ramon73 schreef: ↑27 sep 2025 18:11 18-19 graden vandaag, prima weer met korte broek en lange mouwen shirt. Het e-bike echelon rijdt al weer in Michelin mannetje stijl, met handschoenen en mutsen (zal wel laatste rit zijn). Ook op de racefiets opvallend veel fietsers gespot met lange broek en shirt. Een enkeling kort-kort.
-
scottpch64
- Forum-lid
Hier in Brabant om 09.00u zo'n 10gr en bewolkt, een 3kwart broek, shirt met korte mouwen, armstukken en windvestje, ook schoenovertrekjes.
Was prima outfit voor de temperatuur en de rit van 100km!
Was prima outfit voor de temperatuur en de rit van 100km!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zuid Holland gewoon bijna hele dag bewolkt en 14-15gr. Prima weer om buiten te klussen.
Vandaag 18gr en zon, met werk dagje Ride for the Roses. Prima timing qua weer.
Vandaag 18gr en zon, met werk dagje Ride for the Roses. Prima timing qua weer.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Maar wat mindere timing qua WK…
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Was om 9u heel even, 10 minuten fris met korte broek, maar daarna prima. Armstukken aangehouden, maar die hadden om 10 uur wel uit gekund aan de kust, toen begon ik al een beetje te zweten.
Toch lastig weer nu, je weet niet goed hoe het aanvoelt als je de polder in rijd, bij huis kan nog wel eens vertekenen.
Toch lastig weer nu, je weet niet goed hoe het aanvoelt als je de polder in rijd, bij huis kan nog wel eens vertekenen.
Gisteren twee keer een ondershirt uit en aangetrokken. Beenstukken bij de hand in de rugzak.
In dit tussenseizoen is het moeilijk kiezen. En als je thuis een keuze maakt voor kort of lang, dan kan dat een foute keuze zijn.
In dit tussenseizoen is het moeilijk kiezen. En als je thuis een keuze maakt voor kort of lang, dan kan dat een foute keuze zijn.
hun fietsen.
Daarom arm- en beenstukken in de herfst. Kun je voldoende warm vertrekken en eventueel uittrekken.
Voor woon/werk ideaal, en ik heb er nog een windvest bij. Dat kan 's-middags gewoon in de achterzak mee naar huis.
Dogma F