Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Scott Foil of Carbon wielen

Danny091283
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 11 aug 2015 16:48
Locatie: Soest

Danny091283 10 jul 2020 19:12

Djemz schreef: 10 jul 2020 18:55
SqueeZer schreef: 10 jul 2020 18:43 Als je fitness al niks vind raad ik je aan je geld niet weg te gooien richting een trainer voor je fiets :mrgreen:

Voelt eerder aan als fitness dan als fietsen namelijk
Totaal niet. Met programma's als zwift, rouvy, bkool is het echt plezant.

Deze week nog die zwift versie van de tour gereden en vond het echt weer eens plezant.

Het sociale gedeelte van zwift is echt de max.
Die groepsritten, races, groepstrainingen pushen je altijd iets verder dan dat je anders zou gaan. Ik ben een pak sterker uit de winter gekomen daardoor.
Ik heb met fitness zitten fietsen, maar thuis fietsen op je eigen bike is heel wat anders dan zo'n trainer bij de fitness die totaal niet lekker staat afgesteld voor je.
En ik denk dat fietsen met Zwift stukken leuker is dan maar wat rond trappen in een fitness zaal.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 10 jul 2020 21:31

Ik heb jaren op de fiets op de fitness gezeten (en ook wat spinning), dat was OK maar niet meer dan dat.

Nu heb ik thuis The Sufferfest, echt een totaal andere dimensie en veel leuker om te doen.

Zwift was niet echt mijn ding. Ik heb het een paar weken geprobeerd, ook een koers gedaan maar ik vond The Sufferfest leuker. Die 4DP en aangepaste trainingsplans, dat past wel bij mij.
Afbeelding

Plaats reactie