Racefiets mee op de fietsendrager? Zo ben je verzekerd bij schade
Met het mooie weer voor de deur, zie...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Dat ben ik deels met je eens. Maar door de overheid zitten de meeste mensen in de problemen. En door domme ondoordachte regelgeving vind ik het niet zo raar wat japie gaat doen.
Nou nou, dat is wel een beetje overdreven. We zitten hier op een hobby forum wat nou niet bepaald de meest goedkope hobby is. Ik durf wel te stellen dat op dit forum vrijwel niemand in de problemen zit, of hoeft te zitten (situaties kunnen veranderen). Die hogere energierekening of een belastingvoordeeltje op (dure) wagens wat wegvalt zal niet hetgene zijn wat de burger kopje onder drukt.wasbeer2006 schreef: ↑02 dec 2019 09:28Dat ben ik deels met je eens. Maar door de overheid zitten de meeste mensen in de problemen. En door domme ondoordachte regelgeving vind ik het niet zo raar wat japie gaat doen.
Jij snapt waar het probleem ligt. De mensen maken gewoon gebruik van de mogelijkheden. Dat die gasten in Den Haag, achter hun bureau weer iets bedacht hebben wat aan alle kanten lekt, daar heeft niemand het over. En dat is wel iets om gek van te worden.Enzzo schreef: ↑02 dec 2019 09:40Inderdaad; wat is het probleem?! Er toch wordt alleen netjes een voorbeeld gevolgd wat door de politiek is aangedragen. Of meer specifiek: bakken met wachtgeld opgraaien door sinterklaas Dijkhof, gewoon omdat het wettelijk gezien kan. Ethiek heeft er blijkbaar niets meer mee te maken.
Triest maar waar.....
Maar je zou inderdaad niet de TS moeten afbranden die doet namelijk niets verkeerd, in tegendeel, gaat creatief en intelligent om met de gegeven kaders.
De regeling zelf daarentegen, die zou direct afgeschaft mogen worden van mij!!
Wachtgeld is al een hele oude regeling en begrijpelijkerwijs is het animo om daar iets aan te veranderen bij mensen die er gebruik van (kunnen) maken niet heel erg groot.
Dat bedoel ik ook meer in het algemeen, zoals pas nog de kinderopvang toeslag, waarin mensen letterlijk hun huis hebben moeten verkopen en nu "sorry" horen.ypuh schreef: ↑02 dec 2019 10:47Nou nou, dat is wel een beetje overdreven. We zitten hier op een hobby forum wat nou niet bepaald de meest goedkope hobby is.wasbeer2006 schreef: ↑02 dec 2019 09:28Dat ben ik deels met je eens. Maar door de overheid zitten de meeste mensen in de problemen. En door domme ondoordachte regelgeving vind ik het niet zo raar wat japie gaat doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers