Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring wim de vos

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 27 nov 2020 18:44

Hij ging niet.! haha.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5211
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 27 nov 2020 18:53

Hier is een versie

VERKOPER IN HART EN NIEREN‏ ... Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam. Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis. Heb je ervaring met verkopen?’, vraagt de manager. ‘Ja hoor’, zegt het ventje. ‘In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt. De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is’. De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is. ‘Nou het ging best aardig’, zegt het mannetje. ‘Hoeveel verkopen heb je gehad?’, vraagt de manager. ‘Eentje’, antwoordt de knul. ‘Eentje?, zegt de manager verbaasd. De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan? ‘Voor EUR 389.431,27’, zegt het ventje. De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op. ‘Wat heb je die klant verkocht dan?’ ‘Nou’, zegt ie. ‘Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat ie bij zee wilde vissen. Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat. De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de auto afdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.’ De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: ‘Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?’ ‘Nee’, zegt het ventje. ‘Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?

Gebruikersavatar
borgmonster
Forum-lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29

Gebruikersavatar borgmonster 27 nov 2020 21:38

Dank je Walter-. Die mop is inderdaad goed.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6

ooglenz
Forum-lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 01 aug 2014 12:25

ooglenz 08 dec 2020 23:31

is normale prijs maar ik vermoed dat als je langs gaat je meer kans hebt bij hem op korting dan ergens anders

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6036
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 09 dec 2020 13:37

ooglenz schreef: 08 dec 2020 23:31 is normale prijs maar ik vermoed dat als je langs gaat je meer kans hebt bij hem op korting dan ergens anders
En dit slaat op...?
Welke fiets, model..

En het lijkt me nog wiedes dat je meer kans op korting hebt bij iemand als je daar langs gaat dan dat je ergens anders langs gaat. De kans op korting bij Jan, terwijl ik sta te shoppen bij Piet, is nihil natuurlijk. ;p. Maargoed, dat is eigenlijk voor het taaltopic. ;)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Jooster
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017 16:13

Jooster 30 apr 2021 09:31

Een Van Nicholas Skeiron bij Wim gekocht. Moest wel bellen zodra ik die kant op ging rijden, dan zou Wim 'm reserveren. Eerder dan dat kon hij niets beloven (ervaringen met mensen die niet op kwamen dagen). Zo gezegd, zo gedaan. Ritje vanuit A'dam, dus was blij dat de Van Nicholas er inderdaad nog stond toen ik aankwam. Prachtfiets en mooie prijs, dus helemaal gelukkig. Nog wel wat communicatie achteraf, aangezien ie al geregistreerd bleek te zijn bij Van Nicholas. Dit omdat ie als showmodel uitgestald was geweest. Prima met Van Nicholas opgelost, dus garantie zit gelukkig goed.

Wim zelf is een hele aardige man. Praat graag over z'n tijd in het peloton en wat de profs momenteel allemaal voor een keuzes maken. Ook een tijd met Wim gesproken over de huidige tekorten aan onderdelen en wat Wim over de "coronatoeslagen" bij sommige fabrikanten vindt. Makkelijkste communicatie is bellen en ook via Whatsapp reageert Wim redelijk snel. Al met al goede ervaring.

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 05 okt 2021 19:20

Ik zoek een gravel/cyclo voor komende winter, net als half fietsend Nederland. Budget zo’n 750 euro. Zou ik daarvoor enige kans van slagen hebben in Oosterhout?
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2843
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 05 okt 2021 19:55

Ik bedoel het zeker niet lullig maar kun je dit niet beter direct daar vragen?

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 05 okt 2021 20:31

Ik weet dat een aantal forumleden hier er de deur plat lopen, dus vandaar de vraag. Maar zal hem morgen eens een appje oid sturen, geen zin om 2,5u voor niks daarheen te rijden.
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 05 okt 2021 20:36

Vorige maand in ieder geval niet. Collega van me stond daar toen en is met lege handen terug gekomen
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15760
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 05 okt 2021 20:45

Met een budget van 750 Euro kan je je de rit besparen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gerwin89
Forum-lid
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 mar 2019 14:22

Gerwin89 07 okt 2021 21:56

Hij zet nu op fb, een marin gravelbike voor €899.

Plaats reactie