Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Canyon - Red Bull - Cannondale - Specialized

kurtres
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2010 15:04

kurtres 03 aug 2010 19:52

tomtom schreef:Prettige FM die alles ff voor je monteert :-)! Was de beste man niet "beledigd" dat je geen fiets bij hem hebt gekocht?


Neen. Helemaal niet. Het feit dat hij hem niet KAN verkopen aan mij en dat hij nog 228€ aan mij heeft verdiend zal ook wel geen kwaad kunnen zeker?

Over twee weken verwacht ik aan 500Km te zitten en ga ik terug voor mijn eerste check-up. Alles effe controleren. En dan ben ik weer vertrokken.

Hij wint er een klant mee. En wie weet ruil ik deze bij hem in en koop ik er een vette Colnago ofzo binnen een paar jaar...
Canyon Ultimate Al 8.0 2010
Trek Superfly 6

kurtres
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2010 15:04

kurtres 03 aug 2010 19:53

Livio Livius schreef:Ziet er goed uit, veel veilige en mooie fiets km's.


Dank u! :)
Canyon Ultimate Al 8.0 2010
Trek Superfly 6

kurtres
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2010 15:04

kurtres 03 aug 2010 19:55

Ruud< schreef:Mmm, beetje gekleurde mening... ;-) maar Canyon ziet er idd goed uit, mooie afwerking en veel meer premium bike dan andere Duitse merken.

Hij gaat je zeker bevallen !!!


Volgens mij is Focus nog meer premium, niet? Alleszinds prijziger!
Canyon Ultimate Al 8.0 2010
Trek Superfly 6

kurtres
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2010 15:04

kurtres 03 aug 2010 19:56

KurtRes schreef:
tomtom schreef:Prettige FM die alles ff voor je monteert :-)! Was de beste man niet "beledigd" dat je geen fiets bij hem hebt gekocht?


Neen. Helemaal niet. Het feit dat hij hem niet KAN verkopen aan mij en dat hij nog 228€ aan mij heeft verdiend zal ook wel geen kwaad kunnen zeker?

Over twee weken verwacht ik aan 500Km te zitten en ga ik terug voor mijn eerste check-up. Alles effe controleren. En dan ben ik weer vertrokken.

Hij wint er een klant mee. En wie weet ruil ik deze bij hem in en koop ik er een vette Colnago ofzo binnen een paar jaar...


Die FM van mij is ook pas begonnen met Isaac te verdelen. !! Hoho! Echt sjieke fietsen bij! :)
Canyon Ultimate Al 8.0 2010
Trek Superfly 6

kurtres
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2010 15:04

kurtres 18 sep 2010 18:04

Heb tijdens tochtje met een nieuwe Pinarello FP3 van kameraad gereden. Een fiets van boven 3000€! De Canyon is meer racefiets dan de FP3! Snediger, lichtvoetiger, reageert sneller. Kortom een snellere koersfiets.
De Pinarello is heel mooi en ook nog eens mooi afgewerkt. Hij is eveneens zeer comfortabel. Filtert alles nog net iets meer weg. Maar voor een Alu frame doet de Canyon dit ook zéér aardig. Je hebt altijd net iets meer gevoel op de Canyon.
En dat voor de helft van de prijs!
Dit bewijst nog maar eens de formidabele prijs-kwaliteit verhouding van Canyon. En hun filosofie: RACEfietsen bouwen.

Grtn,
Canyon Ultimate Al 8.0 2010
Trek Superfly 6

Plaats reactie