Mollema soleert naar winst in Trofeo Laigueglia
Het wielerseizoen is prima begonnen voor Bauke Mollema....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Als ik de endurace-cf-9-0 en endurace-cf-7-0-sl vergelijk detail voor detail zie ik een andere wielset en een andere zadelpen met agv hiervan een verschil in gewicht, resulterend in een prijsverschil van 400 euro
jepickx schreef: ↑19 mei 2017 14:46Als ik de endurace-cf-9-0 en endurace-cf-7-0-sl vergelijk detail voor detail zie ik een andere wielset en een andere zadelpen met agv hiervan een verschil in gewicht, resulterend in een prijsverschil van 400 euro
Ik kan niet goed inschatten en uitleggen of daarmee het prijsverschil is verklaard.
Ik begrijp uit de reactie van bartrelou dat er geen verschil is in het frame, geen andere/betere carbonsoort oid,
Is dat een juiste conclusie?
Desperation schreef: ↑18 apr 2017 15:14..........
Dan vraag ik me af of het niet beter is om een goede 2e handsfiets aan te schaffen voor zo'n 1000 à 1500 €,...........
We zijn nu meer dan 3 maanden verder.Desperation schreef: ↑03 aug 2017 23:48........
Nu nog effe de einde seizoenspromoties afwachten.....
...........en nu is de vraag, ga ik voor een mooie/goede tweedehands, en hoe herken ik een echte Venge? ...............
Lcsmet schreef: ↑04 aug 2017 00:55Post van 18 aprilDesperation schreef: ↑18 apr 2017 15:14..........
Dan vraag ik me af of het niet beter is om een goede 2e handsfiets aan te schaffen voor zo'n 1000 à 1500 €,...........We zijn nu meer dan 3 maanden verder.Desperation schreef: ↑03 aug 2017 23:48........
Nu nog effe de einde seizoenspromoties afwachten.....
...........en nu is de vraag, ga ik voor een mooie/goede tweedehands, en hoe herken ik een echte Venge? ...............
En je bent er nog steeds niet uit.
PS: Als je een tweedehands koopt vraag je altijd naar een factuur.
Als die er niet is moet je afgaan op het verhaal van de verkoper.
Is de fiets dan een gestolen exemplaar, een namaak?
Gebruikers op dit forum: Blo135